TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Robbert65

Citaat van: Sabai op 01 maart 2023 - 19:13:12Lukt het jou trouwens om de race vanuit de app naar je tv te streamen? Ik heb een lg tv en daar kan ik de app niet opzetten omdat het niet ondersteund word  :-\ .

Casten via de telefoon lukt wel maar dan weer via een andere app. Wat wel wat vertraging geeft af en toe.

Ik doe dat iedere race, als twee jaar met een chromecast van 35 euro op een ouwe 55'Samsung plasma TV
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ja ik denk dat ik ook zo'n chromecast ga nemen. Airplay word wel ondersteund maar ik heb verder niks van Apple.

Robbert65

Bij Bol, vandaag besteld morgen in huis, kun je in 't weekend mooi kijken ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Wat een clowns bij Viaplay. Al op 27 januari ontving ik het volgende bericht.

Citaat Je jaarabonnement loopt bijna af
Bedankt dat je voor Viaplay hebt gekozen! Je jaarabonnement loopt af op 1 maart. Vanaf die datum wordt je abonnement overgezet op een maandabonnement van €15,99/maand met de flexibiliteit om op elk moment op te zeggen. Als je je jaarabonnement liever wilt verlengen, dan kun je je vanaf 2 maart aanmelden voor ons abonnement Viaplay per jaar.

Als je vragen hebt of meer wilt lezen, ga dan naar onze klantenservice pagina. Als je je abonnement wilt annuleren of wijzigen, kun je dat doen via Mijn account als je bent ingelogd.

Hierboven was een link ingesloten die uitkwam op een aanbieding voor 10,49 per maand, maar je zou dus pas 2 maart kunnen reageren. Klik ik vandaag op die link, in eerste instantie zelfde aanbieding, maar geen idee hoe je dit verder kan afsluiten. Dus een berichtje gestuurd. Geen antwoord. Later vandaag wel een standaard mail met verwijzing naar een jaarabonnement voor 14 ipv 16 euro. Die link geeft inmiddels een 404 melding.

Die hele eerste link was volgens mij slechts bestemd voor nieuwe leden. >:(

BMW.WilliamsF1

Je had voor 28 februari in de chat moeten verlengen voor nog een jaar. Dan had je die 10,49 per maand aanbieding gehad.

Ze hebben het jaarabonnement ook een maand te vroeg stop gezet. Daar kun je ook nog een tientje voor terug krijgen. Dat ga ik volgende week ff proberen  :)

Mickey

CitaatJe had voor 28 februari in de chat moeten verlengen voor nog een jaar. Dan had je die 10,49 per maand aanbieding gehad.

Dat staat niet in dat bericht. Daar staat letterlijk dat ik vanaf 2 maart mijn jaarabonnement kan verlengen, met een directe link naar die aanbieding.

Fietser

Ik keek dit weekend voor het eerst via F1TV, op de laptop. Vond het plaatje perfect, maar halverwege de uitzending stotterde het beeld enigszins en even later bevroor het zelfs geheel. Na uit- en opnieuw ingelogd te hebben verliep alles weer prima. Indien dit niet te vaak gebeurt kan ik er goed mee leven.

Mickey

Nu had ik met F1tv zaterdag tijdens q echt baggerslecht beeld. Gelukkig zondag weer goed. Helaas haalt het 't allemaal niet bij de oude lineaire uitzendingen van Ziggo.

Robbert65

Ik zette drie minuten voor de race F1TV klaar. direct begon de resolutie te variëren. Je kunt als je cast in de instellingen de resolutie niet vastzetten, die is automatisch variabel dan, terwijl je als je op je scherm zelf kijkt dat wel kunt regelen. Gevolg was dat ik tijdens de opwarmronde al de switch maakte naar Viaplay. We hebben inmiddels een filtertje ontwikkeld bij Formule 1. We kunnen allebei Nederlands commentaar volledig negeren. Was Mol bepaald niet foutloos en soms wat volks, de jongens die bij Viaplay het commentaar doen kunnen er echt helemaal niets van. Doe mij de Brundles maar, vooral senior. En Allard Kalff natuurlijk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Sabai

Ik had perfect beeld bij f1 tv. Alleen verlopen de onboards af en toe met de normale uitzending. Wel een leuke toevoeging om zo je laptop ernaast te hebben. En het Nederlandse commentaar vond ik eigenlijk prima om aan te horen.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Mickey op 06 maart 2023 - 10:54:08
CitaatJe had voor 28 februari in de chat moeten verlengen voor nog een jaar. Dan had je die 10,49 per maand aanbieding gehad.

Dat staat niet in dat bericht. Daar staat letterlijk dat ik vanaf 2 maart mijn jaarabonnement kan verlengen, met een directe link naar die aanbieding.

Dan in die chat van hun klagen haha, wil weleens helpen :)

BMW.WilliamsF1

Gisteren via F1 TV gekeken i.p.v. Viaplay. Beeld bij F1 TV is toch wel een stuk beter. Ergens rond 3 kwart van de race had ik ff wat blokkerig beeld voor een minuutje ofzo. Daarna was t weer perfect. Viaplay had ook storing in het midden van de race hoorde ik van mensen die daar keken.

Breaktest

Ik kijk ook via F1TV (en stream het via chromecast naar mijn tv). Soms daalt de resolutie - dat zal 4 of 5 keer per race zijn, maar zelden langer dan een half minuutje. Te weinig om over te klagen. 
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

SAM

#418
Ik ben een beetje aan het puzzelen en uitzoeken geweest, volgende site gemaakt  en geplaatst. Lees de site! Misschien hebben jullie er iets aan.
Momenteel aanbieding 15 maand vpn voor €23,88 is niet duur vergeleken met de rest.
Het hele weekend gekeken, F1, F2 en F3.
Super beeld op servus.tv uit oostenrijk.

mag dit? Https://f-1.jouwweb.nl

Arthur

Zaterdag quali live gekeken via F1TV, haperde nogal eens.... Zondag race later gekeken [na 18:00 uur] en geen centje pijn..... Toch iets met servercapaciteit toevallig?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel