TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

BMW.WilliamsF1

Ik had hem opgenomen en gisteren ff gekeken. Vond het wel leuk om te zien. Zaten toffe beelden van vroegah in. Alleen ging het echt maar over de aanloop naar F1 en zijn 1e seizoen.

Fietser

Gisteren de Lammers-docu gezien via Uitzending Gemist. Inderdaad mooie beelden van vroegah. Tja, eens een Hagenaar, altijd een Hagenaar. Eigenlijk bevestigde e.e.a. weer eens het beeld dat ik altijd al van Lammers had: in potentie de beste F1-coureur die ons land ooit had, maar door allerlei oorzaken toch niet echt de F1-top gehaald en daardoor ondergewaardeerd. (dat vindt hij zelf ook, zoals vrijwel iedere coureur die het net niet maakte.) Daarnaast een intelligente, onafhankelijk denkende jongen/man met altijd goede teksten.

Leroy

#122
.

Sabai

Goeie tip! Ga het eens uitzoeken. Heb je het zelf ook al werkend?

Leroy

#124
.

Miguel

Zojuist geïnstalleerd, hele computer onder de virussen en trojans. Thanks!
Peace out yo.

robbert

Oei. Maar lukt dat ook op de pc zonder zo'n toestel?

Leroy

#127
.

Leroy

#128
.

robbert

en die sportsdevil, waar kan je die dan vinden. Want ik ken eigenlijk dat programma niet, weet er iemand hoe deze werkt

Leroy

#130

Leroy

#131
.

Franky R.


Noot van de moderator:
Heren, heren...er mogen gerust tips over streams worden uitgewisseld, edoch LEGALE streams. Tips over hoe je illegale software en dergelijk moet installeren worden niet getolereerd op het forum!

En waarom? Miquel laat al zien waarom, zijn computer zit nu onder de virussen...




Leroy

#133
.

Leroy