TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 11 september 2014 - 12:50:57
NGC Nederland is wel een ander kanaal dan NGC UK natuurlijk. ;) Maar dan nog zal het ongetwijfeld worden herhaald, inderdaad.

Zal het eens in de gaten houden dan neem ik het op.
NGC herhaalt uitzendingen namelijk meestal wel enkele keren...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Sabai

Het was interessant om te zien wat het nu precies inhoudt.  Ben wel tot de conclusie gekomen dat ik er waarschijnlijk geen fan van ga worden en het niet ga volgen.

BMW.WilliamsF1

Het werd vandaag herhaald. Ik heb hem opgenomen...hopelijk heeft mijn Ziggo geval me niet weer in de steek gelaten dan zal ik het komend weekend eens bekijken :)

gloudiesaurus

Jep en deze week word hij nog enkele malen herhaald.
Ik heb hem ook opgenomen  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Voor de mensen die FOX sports hebben, daar is dit weekend de eerste Formule E race in Beijing live te zien.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Tuesday

Citaat van: gloudiesaurus op 12 september 2014 - 13:46:21
Voor de mensen die FOX sports hebben, daar is dit weekend de eerste Formule E race in Beijing live te zien.
voor mensen die de Astra 2 satelliet kunnen ontvangen; het is ook (deels) op ITV te zien.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Vanavond bij Pauw: Robert Doornbos over de crash van Bianchi.

Perton

Thanks. Denk dat het voor ons hier weinig meerwaarde heeft omdat het vooral op een groot publiek gericht zal zijn, maar ik ga toch wel even kijken.

BMW.WilliamsF1

Schakelde in toen ze die crashcompilatie lieten zien. Was dat een beetje het begin? Verder idd geen nieuws voor ons.

0634

Ja, dat was het begin. Verder tamelijk waardeloos en nutteloos, die playstationdemo.

Perton

Inderdaad, gemiste kans. Het ging 2 seconden over Bianchi en toen mocht Doornbos even een rondje rijden. Wat Doornbos over het ongeluk vertelde vond ik (omdat het voor een groot publiek is) verder wel oké, maar die demo vepeste het.

Arthur

Zoals ik had verwacht; De Grote Doornbos show... [kots] Blij dat ik niet gekeken heb ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Perton op 07 oktober 2014 - 11:59:35
Inderdaad, gemiste kans. Het ging 2 seconden over Bianchi en toen mocht Doornbos even een rondje rijden. Wat Doornbos over het ongeluk vertelde vond ik (omdat het voor een groot publiek is) verder wel oké, maar die demo vepeste het.


Niveautje jeugdjournaal dus...Jeroen Pauw is dan ook geen licht op dat gebied. Veel wauwelen en weinig luisteren. Als je als journalist wilt zien hoe het niet moet... ::)

0634

Ligt niet aan de naam overigens. Dat wil ik nog wel even benadrukken.