TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Breaktest

Nou, goeie aanbevelingen. Mijn antwoord: Hou op met verstandig doen.
U weet wel, van Talking Heads. ook zeer aan te bevelen.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Fietser

Citaat van: Breaktest op 06 februari 2024 - 09:56:03Nou, goeie aanbevelingen. Mijn antwoord: Hou op met verstandig doen.
U weet wel, van Talking Heads. ook zeer aan te bevelen.

Aha, Stop Making Sense. Zeker aan te bevelen! Vanuit mijn directe omgeving heb ik overigens begrepen dat ik dat al jaren deed, en doe...

SAM

Diverse nieuwe mogelijkheden om f1 via vpn te kijken. Wel een vpn nodig. Veel tv zenders hebben net als in nederland zoals bij ziggo-go en kpn-itv een online streamingdienst gekregen. Bij sommigen log je in met een g-mail account, bij andere vul een postcode van het land in en bij anderen is niets nodig.

https://f-1.jouwweb.nl/

Breaktest

Ook hoe een en ander in beeld wordt gebracht staat niet stil.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Breaktest

Zoals gezegd heb ik mijn F1 abbo opgezegd. Maar geen moment gemist. Er zijn hele goeie live streams. Prima kwaliteit, geen hicks.
Enig nadeeltje is dat je niet meer kunt kijken wanneer 't jou uitkomt. Nou ja okee; daar zou ik nog wel een gulden voor over hebben gehad.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Citaat van: Breaktest op 02 maart 2024 - 17:52:20Nou ja okee; daar zou ik nog wel een gulden voor over hebben gehad.

  ::)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

C.G. de Beaufort

ViaPlay gaat nu de F1-race, in Japan, op de SBS9 uitzenden. De nieuwe naam van SBS9 heet Viaplay TV. Hoe, wanneer en welke de volgende race is, is nog onduidelijk...

Groet,

C.G. de Beaufort

Breaktest

Ben blij dat ik dit jaar geen overbodig abonnementje heb afgesloten...
Oh ja, maar je kunt per maand opzeggen, niet?
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

Robbert65

Citaat van: C.G. de Beaufort op 02 april 2024 - 12:41:15ViaPlay gaat nu de F1-race, in Japan, op de SBS9 uitzenden. De nieuwe naam van SBS9 heet Viaplay TV. Hoe, wanneer en welke de volgende race is, is nog onduidelijk...

Groet,

C.G. de Beaufort

ViaPlay zend de race in Japan op SBS6 uit om 13:00, dus niet live om 7:00.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 02 april 2024 - 14:06:28
Citaat van: C.G. de Beaufort op 02 april 2024 - 12:41:15ViaPlay gaat nu de F1-race, in Japan, op de SBS9 uitzenden. De nieuwe naam van SBS9 heet Viaplay TV. Hoe, wanneer en welke de volgende race is, is nog onduidelijk...

Groet,

C.G. de Beaufort

ViaPlay zend de race in Japan op SBS6 uit om 13:00, dus niet live om 7:00.

Het is SBS9 toch? En dat gaat ViaPlay TV heten...

Ze gaan alleen de vrije trainingen live uitzenden.

Denk dat het een soort laatste wanhoopsdaad is van ViaPlay. Kan me niet voorstellen dat ze de rechten na volgend jaar kunnen houden nu het zo financieel slecht gaat.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Robbert65

De samenwerking met Talpa zou zodanig uitgebreid worden dat de kans dan ze de rechten wel kunnen behouden flink toeneemt.

Wellicht aast John de Mol op Viaplay Nederland?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Als Talpa de rechten koopt en F1 komt weer bij SBS zou ik niet zo heel erg vinden denk ik :)

Mickey

Ligt eraan, wel of geen reclameonderbrekingen.

BMW.WilliamsF1

Citaat van: Mickey op 05 april 2024 - 06:29:22Ligt eraan, wel of geen reclameonderbrekingen.

In principe zonder, anders houden ze zich niet aan de Nederlandse wet ;)

Tijdens live sportevenementen morgen er geen reclame onderbrekingen zijn.

Op RTL7 was dit wel, maar die zenden uit vanuit Luxemburg. Toen het vroeger bij SBS zat hadden we daar ook geen reclame tijdens de race.