TV tips topic

Gestart door gloudiesaurus, 30 april 2014 - 00:48:03

« vorige - volgende »

De beste manier om Formule 1 te kijken is voor mij:

1. VIAPLAY VIA KABEL
2. VIAPLAY STREAM
3. F1TV
4. SATELIETSCHOTEL / KANAAL:
5. ANDERS NAMELIJK:

Robbert65

Citaat van: Fietser op 01 juni 2016 - 08:50:50
Citaat van: Robbert65 op 25 mei 2016 - 18:51:56
Vanavond op Ziggo Sport kanaal 14 om 20:25 uur:

1: Life on the limit, film over de geschiedenis van Formule 1


Gisteren (op dvd) Life on the Limit bekeken. Geweldig! Vooral voor degenen die zich op zijn tijd graag verdiepen in de geschiedenis van de F1. Aan bod komen de rijders, managers, teams, journalisten, technici en - vooral - de ontwikkeling van de veiligheid.
Onlangs koos ik in de rubriek 'De Vitrinekast' Jackie Stewart als 'man van de F1' vanwege zijn inzet om het grote sterven onder coureurs te verminderen. Stewart komt in deze docu dan ook uitgebreid aan het woord, evenals vele andere vroegere en huidige sterren. Schitterende beelden en heerlijke muziek, veelal uit de sixties en seventies toen F1 nog een relatief klein publiek had, coureurs vaak echte vrienden waren en dapperheid vanzelfsprekend was. Life on the limit dus.

Opvallend veel Nederlandse muziek trouwens, met Focus herinner ik me, Ekseption kan het ook zijn, in ieder geval dat hitje van Akkerman en Van Leer CS waarin Thuis zo ijl en steeds hoger aaaht. ;) En nog zo wat Hollandsche hits...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Citaat van: Robbert65 op 01 juni 2016 - 10:36:16
Citaat van: Fietser op 01 juni 2016 - 08:50:50
Citaat van: Robbert65 op 25 mei 2016 - 18:51:56
Vanavond op Ziggo Sport kanaal 14 om 20:25 uur:

1: Life on the limit, film over de geschiedenis van Formule 1


Gisteren (op dvd) Life on the Limit bekeken. Geweldig! Vooral voor degenen die zich op zijn tijd graag verdiepen in de geschiedenis van de F1. Aan bod komen de rijders, managers, teams, journalisten, technici en - vooral - de ontwikkeling van de veiligheid.
Onlangs koos ik in de rubriek 'De Vitrinekast' Jackie Stewart als 'man van de F1' vanwege zijn inzet om het grote sterven onder coureurs te verminderen. Stewart komt in deze docu dan ook uitgebreid aan het woord, evenals vele andere vroegere en huidige sterren. Schitterende beelden en heerlijke muziek, veelal uit de sixties en seventies toen F1 nog een relatief klein publiek had, coureurs vaak echte vrienden waren en dapperheid vanzelfsprekend was. Life on the limit dus.

Opvallend veel Nederlandse muziek trouwens, met Focus herinner ik me, Ekseption kan het ook zijn, in ieder geval dat hitje van Akkerman en Van Leer CS waarin Thuis zo ijl en steeds hoger aaaht. ;) En nog zo wat Hollandsche hits...

Klopt. Er zaten enkele nummers van Focus bij, waaronder het beroemde Hocus Pocus. Dat was overigens geen hitje, maar een wereldhit indertijd! Zeer bijzonder met dat gruizige orgel en die omhoogklimmende stem van Van Leer en de opzwepende gitaar van Akkerman. Het nummer behoort, naast Little Green Bag van G. Baker, Venus van Shocking Blue en Radar Love van de Earrings, tot de wereldhits van eigen bodem. O ja, de Vogeltjesdans van Vader A. hoort geloof ik ook in dat rijtje...

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Ga ik absoluut kijken! Gonchi ook gezien?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

nee, maar ik weet welke film dat is, over Gonzalo Rodriguez, staat die op Netflix?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Stond wel, ook indrukwekkend, absoluut! Of hij er nog staat? Even checken zeg ik ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Still there 8) Zoek op Gonchi  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

GP Confidential nu op Ziggo 14.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Te laat maar desondanks bedankt voor de tip!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

C.G. de Beaufort

Voor de mensen die nog niets hebben ontvangen over FB, kwalificatie en race zie :

http://livetv107.net/en/eventinfo/421131_canadian_grand_prix/

Groet,

C.G. de Beaufort


Robbert65

Zo dadelijk op Ziggo 14: F1 Fans Only en daarna The Inside Line

https://ontdek.ziggo.nl/sport/ziggo-sport-tv-gids/
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

jullie hebben allemaal wel door dat op Eurosport de donkertrainingen bezig zijn voor Le Mans hè?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Robbert65

vanavond vanaf 19:00 op Eurosport live de qualy voor 24h du Mans.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Er zal vandaag wel weer een perscootje op het programma staan. Heeft iemand een linkje van een livestream? Alvast bedankt!