Voorspellingen 2025

Gestart door Mickey, 12 december 2024 - 20:47:08

« vorige - volgende »

Mickey

Zo meiden, hier verder.

Ik voorspel dat ik ook in 2025 geen kans maak bij Katie Price.

En laat ik er eens een spannender bewering ingooien:

Verstappen kijkt tot in het staartje van het seizoen de kat uit de boom en kiest voor een stoeltje bij 🥁 ... McLaren, ten koste van Piastri.

Piastri gaat dan naar Red Bull, naast Lawson.

Leavers:
Tsunoda
Stroll
Alonso
Hülkenberg

To be continued.

Sabai

Ik denk dat Verstappen het ook nog een jaartje aankijkt en dan besluit of hij bij RBR blijft. Vervolgens zit hij zijn contract uit of neemt een sabtical van 1 jaar en gaat dan naar Ferrari om de vertrekkende Hamilton op te volgen.
Piastri verslaat Norris volgend jaar als teamgenoot. Perez is out Lawson in. Tsunoda gaat naar Aston Martin aan het einde van het jaar. Russel blijft een pannenkoek.

Robbert65

2025 wordt het jaar van Lewis Hamilton. Bij Ferrari introduceert hij in Australië een nieuw wapen.
 Na Angela Cullen, zijn voormalige fysio die als een nawandelend handoekenrekje fungeerde en twee jaar geleden vertrok, waardoor Lewis steeds zelf zijn sleutels moest zoeken, verschijnt daar in Australië  een 1m90 lange Masai met een gestyleerde kroeskop van heb ik jou daar, in een iets te strakke rode overall.

Norris geeft in februari een groot, spraakmakend interview aan Autosports waarin hij verklaart dat hij het kampioenschap 2024 verloor van Verstappen door de zwangerschap vam Kelly Piquet. "When Max confidentialy told me he was becoming father I immediatly realised I'd never stand the chance of him eventualy coming out and us being together for the rest of our lives. I fell in love with him the first time we were together in karts." Hij legt dan duidelijk uit dat hij daarom onderpresteerde in Brazilië. 

Max zal maanden later of the record toegeven dat hij het expres deed om hem uit balans te brengen.

Colapinto wordt halverwege het seizoen bij Red Bull ingezet omdat Tsunoda de hele budgetcap op heeft gemaakt aan boem en ho. In Monaco schrijft hij drie auto's af. Dan is het genoeg. Red Bull heeft nu een hondenhok gebouwd dat zelfs Verstappen niet besturen kan.
Christian Horner kondigt zijn vertrek aan, hij gaat pompoenen kweken op een boerderij in de grazige heuvels van Snowdonia. Het is mooi geweest met al die wijven. In zijn laatste interview geeft hij toe: " my hardon is not what it used to be, my time has come."

Toto Wolff introduceert een jonge psycholoog als zijn rechterhand. Ze lijkt verdacht veel op Angela Cullen I.

Fred Vasseur glundert het hele seizoen alle dagen, Leclerc en Hamilton pakken iedere race podiumplekken en houden elkaar in evenwicht.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

"When Max confidentialy told me he was becoming father I immediatly realised I'd never stand the chance of him eventualy coming out and us being together for the rest of our lives. I fell in love with him the first time we were together in karts." ;D  ;D  ;D

Norris is natuurlijk wel een enorme twink!

Robbert65

Ik schrijf de komende dagen de rest nog wel even, ik werd onderbroken door onverwacht bezoek gisteren :o

Nja, was erg gezellig!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Fietser

Laat ik me ook aan enige voorspellingen voor 2025 wagen. Komt-ie:
Ik verwacht een 'Engels jaar'. De strijd om het rijderskampioenschap zal gaan tussen Norris, Russell en Hamilton, met een Aussie op het vinkentouw: Piastri. Dat ik Hamilton als titelkandidaat aanvoer is wellicht verrassend, maar ik denk dat his wokeness zich heruitvindt bij de Scuderia. Over het hele seizoen genomen zal hij zelfs (een gefrustreerde) Leclerc voorblijven. Ferrari gaat wel voor de constructeurstitel waarbij ze McLaren nipt voorblijven. (Wellicht is dit meer hopen dan voorspellen.) Red Bull zakt verder weg, dit natuurlijk zeer tot ongenoegen van hun frontman die dat op zijn bekende wijze laat blijken. Zijn kersverse teamgenoot Lawson doet het beter dan Perez, maar niet eens zo héél veel beter. Tsunoda ziet het allemaal met lede ogen aan. Wie wel verrast is Haas. Zowel Ocon als Bearman laten leuke dingen zien. Datzelfde geldt voor het Williamsduo. Wie weet laat Sainz zijn allerbeste ik zien, maar racen in het middenveld is niet zijn sterkste kant.
Aan de achterzijde van het veld zien we Doohan bij Alpine totaal door het ijs zakken, het verschil met Gasly is immens. Ook bij Hulkenberg en Bortoleto gaat het moeizaam of helemaal niet. En aan het eind van het jaar neemt Alonso afscheid ondanks dat hij nog een contract voor 2026 heeft. Tot zover deze greep in het duister.
Prettige feestdagen overigens.