Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Maikel0230

Misschien maar dat toont aan dat die investeerders niet echt aan het 'investeren' zijn?

Denk overigs niet dat Frijns ook nog maar een voet in die Caterham gaat zetten, alleen betalend "talent" toegelaten denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Albers: "Laten we zo zeggen dat Robin zich op veel vlakken nog wel kan verbeteren. Ik denk dat hij zich daar ook beter op moet focussen." http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/314281/albers-frijns-moet-zich-nog-verder-verbeteren/

Misschien dat Frijns qua feeback bijvoorbeeld helemaal niet zo goed is (ik speculeer maar wat).

Pancake Shield

Is Lotterer in een grijs verleden ook niet testcoureur bij Jaguar geweest? Toen die jaren dat ze 5 testcoureurs hadden ofzo.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Figge

Citaat van: Perton op 19 augustus 2014 - 00:17:47
Albers: "Laten we zo zeggen dat Robin zich op veel vlakken nog wel kan verbeteren. Ik denk dat hij zich daar ook beter op moet focussen." http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/314281/albers-frijns-moet-zich-nog-verder-verbeteren/

Misschien dat Frijns qua feeback bijvoorbeeld helemaal niet zo goed is (ik speculeer maar wat).

Dat denk ik ook. Persoonlijk heb ik niets met Robin. Het is niet voor niets dat Sauber hem niet aanhoudt. Die hebben al met hem gewerkt.
Frijns zal nooit F1 rijden verwacht ik. Ik denk dat Giedo er goed aan heeft gedaan om er te vertrekken bij Caterham. Bij Sauber maakt hij wel een redelijke kans om te racen denk ik. Zou leuk zijn, 2 Nederlanders in F1.

Maikel0230

Tobias Gruner van AMUS

Citaat#F1 Lotterer will be in the Caterham cockpit for the whole Spa weekend. Only 1 race planned so far. So Kobayashi should be back at Monza.

Nog niks officieel maar Tobias is vrij betrouwbaar dus het ziet er naar uit dat het maar tijdelijk zal zijn.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Dimensie

Citaat van: Perton op 19 augustus 2014 - 00:17:47
Albers: "Laten we zo zeggen dat Robin zich op veel vlakken nog wel kan verbeteren. Ik denk dat hij zich daar ook beter op moet focussen." http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/314281/albers-frijns-moet-zich-nog-verder-verbeteren/

Misschien dat Frijns qua feeback bijvoorbeeld helemaal niet zo goed is (ik speculeer maar wat).
Albers had eerlijk moeten zeggen; Het lijkt er op dat Frijns meer talent heeft als ik zelf had alleen is zijn portemonnaie wat minder gevuld.

Matthijs

Citaat van: Dimensie op 19 augustus 2014 - 11:48:06
Citaat van: Perton op 19 augustus 2014 - 00:17:47
Albers: "Laten we zo zeggen dat Robin zich op veel vlakken nog wel kan verbeteren. Ik denk dat hij zich daar ook beter op moet focussen." http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/314281/albers-frijns-moet-zich-nog-verder-verbeteren/

Misschien dat Frijns qua feeback bijvoorbeeld helemaal niet zo goed is (ik speculeer maar wat).
Albers had eerlijk moeten zeggen; Het lijkt er op dat Frijns meer talent heeft als ik zelf had alleen is zijn portemonnaie wat minder gevuld.
Wat een onzin. Omdat Albers geen succesvolle F1-coureur is geweest mag hij niks zeggen over de ontwikkeling van één van zijn eigen rijders? Een team managen is wel wat anders dan zelf rijden.
Tijdens het WK voetbal: mocht Louis van Gaal volgens jou ook niks zeggen over zijn eigen team omdat hij zelf nooit succesvol is geweest in Oranje?

Edwin90

Typische Kolles move, gewoon een stoeltje voor één weekend weggeven. Remember Marcus Winkelhock in 2007.

Perton

Joah maar dat was een andere situatie natuurlijk. Albers was toen ontslagen en ze hadden nog geen geschikte coureur cheque gevonden om hem langdurig te vervangen. In dit geval is Kobayashi blijkbaar niet ontslagen.

En op de post van Dimensie ga ik niet in, die heeft Matthijs al uitstekend beantwoord.

Arthur

Citaat van: Maikel0230 op 18 augustus 2014 - 23:46:56
Lees net dat Lotterer vandaag al in de Caterham simulator zou hebben gezeten.

Nou ja, als de simulator dezelfde kwaliteit heeft als de wagens dan heb je er nog niet veel aan...

Lees ook dat hij geen geld zou meebrengt maar daar tegenover geen loon eist en dus volledig gratis rijdt voor het team.

Op zo'n situatie zit een team alleen te wachten als ze er iets bij te winnen hebben. Rijden om te rijden kost nog steeds geld... Dus alleen als zo'n coureur punten brengt zullen ze het overwegen. Maar ja, punten brengen met een Caterham.... Zelfs [en juist] een supertalent komt niet en wil niet komen. Die gaan direct voor de betere [beste] auto. Gaat hem niet worden dus!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Dimensie

Citaat van: Matthijs op 19 augustus 2014 - 12:06:34
Citaat van: Dimensie op 19 augustus 2014 - 11:48:06
Citaat van: Perton op 19 augustus 2014 - 00:17:47
Albers: "Laten we zo zeggen dat Robin zich op veel vlakken nog wel kan verbeteren. Ik denk dat hij zich daar ook beter op moet focussen." http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/314281/albers-frijns-moet-zich-nog-verder-verbeteren/

Misschien dat Frijns qua feeback bijvoorbeeld helemaal niet zo goed is (ik speculeer maar wat).
Albers had eerlijk moeten zeggen; Het lijkt er op dat Frijns meer talent heeft als ik zelf had alleen is zijn portemonnaie wat minder gevuld.
Wat een onzin. Omdat Albers geen succesvolle F1-coureur is geweest mag hij niks zeggen over de ontwikkeling van één van zijn eigen rijders? Een team managen is wel wat anders dan zelf rijden.
Tijdens het WK voetbal: mocht Louis van Gaal volgens jou ook niks zeggen over zijn eigen team omdat hij zelf nooit succesvol is geweest in Oranje?
Jou vergelijking is ook onzin.
In voorgaande races heeft Frijns meer laten zien dan Albers.
Het gaat erom dat hij vaag roept dat Frijns zich moet verbeteren en vervolgens concludeert dat hij hem te weinig in de auto heeft gezien.
Kolles kennende maakt Kobayashi plaats voor € en Albers maakt een praatje om Frijns aan het lijntje te houden.

Matthijs

Citaat van: Dimensie op 19 augustus 2014 - 19:38:40
Het gaat erom dat hij vaag roept dat Frijns zich moet verbeteren en vervolgens concludeert dat hij hem te weinig in de auto heeft gezien.
Als het daarom gaat had je dat moeten zeggen. Maar jouw punt was dat Albers minder talent heeft dan frijns, dus daar reageerde ik op.

Perton

Albers zal dan ongetwijfeld ook een paar dingen bedoelen buiten de auto.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

FolkertE

Citaat van: Arthur op 13 augustus 2014 - 21:40:52
Mwoah, mij bekruipt steeds meer het gevoel dat wel heel erg [zoniet te veel] hoog opgegeven wordt over Alonso. De Alonso factor ;D
Dat gevoel bekruipt mij ook steeds vaker. Het is in mijn ogen niet meer alleen de auto. Maar goed, ik denk nog steeds dat hij wel de beste is op dit moment, maar hij staat er niet meer zo hoog boven uit als een aantal jaar geleden.
Ik zie hem volgend jaar nog een jaartje bij Ferrari rijden en dan in 2016 bij Mclaren rijden en ik acht de kans niet eens heel onmogelijk dat dat weer met Lewis is. Ik heb het gevoel dat Lewis eind 2015 vertrekt bij Mercedes.