Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Citaat van: SDG op 18 juli 2014 - 22:24:32
Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 20:37:48
Laatste gerucht van Hockenheim. Manager van Adrian Sutil is bij Caterham gespot. Kobayashi zou daar onder druk staan vanwege gebrek aan sponsorgeld.
Bij Sauber zou Sutil zat zijn en zou Van der Garde de beste papieren hebben om in te stappen.

Je bedoelt dat Sutil Sauber zat is, als ik op de nieuwsberichten mag afgaan? Bovenstaande interpreteer ik immers als 'Sutil heeft een glaasje te veel op.'  ;)

Lol, precies dat Sauber Sutil zat is  ;)
Monisha Kaltenborn liet vandaag ook weten niet tevreden te zijn met de prestaties van Sauber. 0-punten is Sauber onwaardig.
Vraag is alleen of dat allemaal aan Sutil ligt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 23:32:46
Citaat van: SDG op 18 juli 2014 - 22:24:32
Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 20:37:48
Laatste gerucht van Hockenheim. Manager van Adrian Sutil is bij Caterham gespot. Kobayashi zou daar onder druk staan vanwege gebrek aan sponsorgeld.
Bij Sauber zou Sutil zat zijn en zou Van der Garde de beste papieren hebben om in te stappen.

Je bedoelt dat Sutil Sauber zat is, als ik op de nieuwsberichten mag afgaan? Bovenstaande interpreteer ik immers als 'Sutil heeft een glaasje te veel op.'  ;)

Op Esteban mag ze niet zeuren, die neemt een heleboel centjes mee naar Hinwil.

Lol, precies dat Sauber Sutil zat is  ;)
Monisha Kaltenborn liet vandaag ook weten niet tevreden te zijn met de prestaties van Sauber. 0-punten is Sauber onwaardig.
Vraag is alleen of dat allemaal aan Sutil ligt...
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Wings

Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 20:37:48
Laatste gerucht van Hockenheim. Manager van Adrian Sutil is bij Caterham gespot. Kobayashi zou daar onder druk staan vanwege gebrek aan sponsorgeld.
Bij Sauber zou Sutil zat zijn en zou Van der Garde de beste papieren hebben om in te stappen.

Sutil zakt wel erg hard af voordat de kaars uiteindelijk zal doven. De laatste stuiptrekking dan maar bij Caterham? Alles voor het geld natuurlijk maar wat schiet Caterham er mee op? Iets opbouwen doen ze zo niet.

Franky R.

Citaat van: Wings op 19 juli 2014 - 09:59:14
Citaat van: gloudiesaurus op 18 juli 2014 - 20:37:48
Laatste gerucht van Hockenheim. Manager van Adrian Sutil is bij Caterham gespot. Kobayashi zou daar onder druk staan vanwege gebrek aan sponsorgeld.
Bij Sauber zou Sutil zat zijn en zou Van der Garde de beste papieren hebben om in te stappen.

Sutil zakt wel erg hard af voordat de kaars uiteindelijk zal doven. De laatste stuiptrekking dan maar bij Caterham? Alles voor het geld natuurlijk maar wat schiet Caterham er mee op? Iets opbouwen doen ze zo niet.


Colin Kolles is In Tha House... :P
;)

Tuesday

k weet niet of iedereen hier blij mee is, maar Pastor is er volgend jaar ook weer bij;
http://www.autosport.com/news/report.php/id/115044

Pancake Shield

Gezien eerdere berichten hier. Exit Grosjean bij Lotus dan?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

Hoezo?

Niet als het aan Lopez ligt iig. die eindigt het interview met: "a move to F1's best engine could help to convince Grosjean to stay on."

Pancake Shield

Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 09:07:12
Hoezo?

Niet als het aan Lopez ligt iig. die eindigt het interview met: "a move to F1's best engine could help to convince Grosjean to stay on."

Ik weet niet meer precies hoe het zat. Maar ik geloof dat het iets te maken had met de sponsoring van Total ofzo? Ik geloof dat dat ergens anders in dit topic stond.
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

Kootje

Ah ... ik begrijp dat sponsor Total het niet in Grosjean ziet zitten? Kan ... hij valt dit jaar best tegen, al zal 'n groot deel daarvan aan de auto liggen.

Maar euh .... is Total niet gelieerd aan Renault dan? Met het vertrek van Renault en de komst van Mercedes is de kans groot dat ook zij Lotus verlaten lijkt me. Dat bied gelijk weer meer mogelijkheden voor die andere oliesponsor PDVSA, wat weer de contractverlenging van Maldonado verklaart. Ik speculeer d'r nu maar wat op los hoor, maar ik zie Grosjean niet ontslagen worden, hooguit vertrekken omdat hij 'n beter aanbod krijgt. Ik zou alleen niet weten van wie, maar dat komt nog wel. ;)

NielsD

#279
Oeps. Verkeerde topic, verwijder maar..
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Matthijs

Citaat van: Kootje op 20 juli 2014 - 12:34:34
Grosjean valt dit jaar best tegen, al zal 'n groot deel daarvan aan de auto liggen.
Ik vind Grosjean niet tegenvallen. Hij is bijna structureel sneller dan Maldonado en rijdt met deze auto regelmatig in de (buurt van) punten. Helaas valt hij dan uit, net als gisteren.

Maikel0230

Een maandje geleden ja werd er gesuggereerd dat Grosjean onder druk zou komen door de switch naar Mercedes en dat hij sowieso al gefrustreerd was met de gang van zaken dit seizoen. Maar lopez lijkt me toch de indruk op te wekken dat hij zal blijven.

Benieuwd wat er van gaat komen.

En wat te denken van die Kamui en Sutil geruchten. Vraag me echt af of Sutil veel zin heeft om naar Caterham te verkassen in het midden van het seizoen. Hij hoopt/denkt er misschien iets te kunnen opbouwen voor de toekomst?

Hij kent Albers en Kolles natuurlijk dus dat kan wel meespelen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Ik las elders de suggestie dat mochten Grosjean en Total bij Lotus vertrekken, ze wellicht bjj McLaren welkom zullen zijn.

Wings


Maikel0230

Grosjean zou denk ik wel een goede match voor McLaren zijn, hij is profesioneel, snel en staat mentaal nu heel sterk na dat rampjaar 2012, een coureur die Ron Dennis wel eens zou kunnen overtuigen van hem een kans te geven.

Boullier zou hem dan binnenloodsen?

Wat Total betreft hangt het natuurlijk af van Honda en welke brandstof zijn adviseren voor hun motoren tenzij ze net zoals Mercedes de teams daar meer vrijheid in geven.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25