Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

0634

Tja, op papier met Honda, Boullier, Alonso en Button gewoon een ijzersterk team. Maar goed, nu afwachten hoe goed de wagen wordt.

Sabai

Mooie line-up voor McLaren .Hopelijk hebben ze een fantastische auto volgend seizoen ,dan kan ik weer een beetje meer genieten  :)

0634

Citaat van: Perton op 11 december 2014 - 16:11:23
Alonso naar McLaren. Die zag ik niet aankomen. Wow.

Verder sluit ik me bij de eerdere post van Tuesday aan. Ik heb lang Magnussen lopen verdedigen als de optie waar McLaren voor moest gaan, maar de laatste weken ben ik ook steeds meer richting Button gegaan. Niet zozeer omdat ik vind dat hij bewezen heeft het te verdienen (heeft ie misschien wel, maar dat is niet mijn reden geweest, bedoel ik), meer omdat ik vind dat Magnussen dat niet heeft bewezen.

Eigenlijk denk ik dat er maar drie rijders, misschien vier, écht beter zijn dan Button.

0634

Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 14:01:37

Ja klopt, maar ik zie overal toch wel beetje terug komen. Dus vandaar dat ik het me af vroeg. Maar Alonso is voor mij ook niet de juiste rijder om weer Mclaren te worden. Button was dat al niet en Magnussen vond ik goed rijden, maar heb nooit het "Wauw" effect gehad.


Als het duo Alonso/Button het niet kan, wie kan het in jouw ogen dan eigenlijk wel? Senna en Fangio?

rafael25

ALONSO- McLaren is mijn laatst team(2007)
ALONSO- Renault is mijn laatste team(2008)
ALONSO- Ferraris is mijn allerlaatste team (2011-2013)
ALONSO- McLaren Honda is...........

Jehoentelaar

...mijn laatste team waar ik een titel win. ;)

0634

Citaat van: rafael25 op 11 december 2014 - 17:46:46
ALONSO- McLaren is mijn laatst team(2007)
ALONSO- Renault is mijn laatste team(2008)
ALONSO- Ferraris is mijn allerlaatste team (2011-2013)
ALONSO- McLaren Honda is...........

Dat heeft hij zover ik weet toch echt alleen over Ferrari gezegd.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 11 december 2014 - 17:40:39
Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 14:01:37

Ja klopt, maar ik zie overal toch wel beetje terug komen. Dus vandaar dat ik het me af vroeg. Maar Alonso is voor mij ook niet de juiste rijder om weer Mclaren te worden. Button was dat al niet en Magnussen vond ik goed rijden, maar heb nooit het "Wauw" effect gehad.


Als het duo Alonso/Button het niet kan, wie kan het in jouw ogen dan eigenlijk wel? Senna en Fangio?
Hoe bedoel je Jeroen? Ging bij mij nu alleen om fan zijn van Mclaren. Alonso is ongelooflijk goede rijder en het is altijd gaaf hem te zien racen, maar het zijn niet de rijders waar ik echt fan van zal worden. En ook niet om Mclaren fan weer te zijn. Al zal ik wel gaaf vinden als ze het goed doen en gun ik ze een competitatief seizoen.

NielsD

Citaat van: Jeroen op 11 december 2014 - 17:52:55
Citaat van: rafael25 op 11 december 2014 - 17:46:46
ALONSO- McLaren is mijn laatst team(2007)
ALONSO- Renault is mijn laatste team(2008)
ALONSO- Ferraris is mijn allerlaatste team (2011-2013)
ALONSO- McLaren Honda is...........

Dat heeft hij zover ik weet toch echt alleen over Ferrari gezegd.

Met de verwachting dat Ferrari ook stappen ging maken, maar die laatste stap bleef in 2010 en 2012 uit, terwijl ze in andere seizoenen nog meer stappen naar achteren stonden.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jehoentelaar

Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 18:11:24
Citaat van: Jeroen op 11 december 2014 - 17:40:39
Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 14:01:37

Ja klopt, maar ik zie overal toch wel beetje terug komen. Dus vandaar dat ik het me af vroeg. Maar Alonso is voor mij ook niet de juiste rijder om weer Mclaren te worden. Button was dat al niet en Magnussen vond ik goed rijden, maar heb nooit het "Wauw" effect gehad.


Als het duo Alonso/Button het niet kan, wie kan het in jouw ogen dan eigenlijk wel? Senna en Fangio?
Hoe bedoel je Jeroen? Ging bij mij nu alleen om fan zijn van Mclaren. Alonso is ongelooflijk goede rijder en het is altijd gaaf hem te zien racen, maar het zijn niet de rijders waar ik echt fan van zal worden. En ook niet om Mclaren fan weer te zijn. Al zal ik wel gaaf vinden als ze het goed doen en gun ik ze een competitatief seizoen.
Ik ben een andere Jeroen, maar ik begreep uit je post in eerste instantie ook het kwalitatieve wat Jeroen begreep.

Kootje

Mooie line-up, blij mee. Niet zozeer met de komst van Alonso, al is dat natuurlijk wel 'n geweldenaar, maar vooral met het aanblijven van Button. Sympathieke gast die 'n aardig potje kan sturen. Geen wereldtop, maar nog steeds 'n paar klassen beter dan Magnussen.

0634

Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 18:11:24
Citaat van: Jeroen op 11 december 2014 - 17:40:39
Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 14:01:37

Ja klopt, maar ik zie overal toch wel beetje terug komen. Dus vandaar dat ik het me af vroeg. Maar Alonso is voor mij ook niet de juiste rijder om weer Mclaren te worden. Button was dat al niet en Magnussen vond ik goed rijden, maar heb nooit het "Wauw" effect gehad.


Als het duo Alonso/Button het niet kan, wie kan het in jouw ogen dan eigenlijk wel? Senna en Fangio?
Hoe bedoel je Jeroen? Ging bij mij nu alleen om fan zijn van Mclaren. Alonso is ongelooflijk goede rijder en het is altijd gaaf hem te zien racen, maar het zijn niet de rijders waar ik echt fan van zal worden. En ook niet om Mclaren fan weer te zijn. Al zal ik wel gaaf vinden als ze het goed doen en gun ik ze een competitatief seizoen.

O bedoel je het zo. Tja, dat kan natuurlijk. Ik dacht dat je bedoelde dat dit niet de twee zijn die McLaren terug naar voren kunnen brengen, toen vroeg ik me af wie in vredesnaam dat dan wel zou kunnen. Maar of je fan van die twee bent, tja, dat is persoonlijk uiteraard.

Perton

Citaat van: Jeroen op 11 december 2014 - 17:38:33
Citaat van: Perton op 11 december 2014 - 16:11:23
Alonso naar McLaren. Die zag ik niet aankomen. Wow.

Verder sluit ik me bij de eerdere post van Tuesday aan. Ik heb lang Magnussen lopen verdedigen als de optie waar McLaren voor moest gaan, maar de laatste weken ben ik ook steeds meer richting Button gegaan. Niet zozeer omdat ik vind dat hij bewezen heeft het te verdienen (heeft ie misschien wel, maar dat is niet mijn reden geweest, bedoel ik), meer omdat ik vind dat Magnussen dat niet heeft bewezen.

Eigenlijk denk ik dat er maar drie rijders, misschien vier, écht beter zijn dan Button.
Mijn punt is dan ook dat Magnussen niet heeft laten zien de potentie te bezitten dat niveau te kunnen evenaren en daarom in mijn ogen niet echt in aanmerking komt voor een langer verblijf bij McLaren. Als hij die potentie wel had laten zien, zou ik hem juist wel hebben behouden.

FolkertE

Citaat van: Jeroen op 11 december 2014 - 18:58:00
Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 18:11:24
Citaat van: Jeroen op 11 december 2014 - 17:40:39
Citaat van: FolkertE op 11 december 2014 - 14:01:37

Ja klopt, maar ik zie overal toch wel beetje terug komen. Dus vandaar dat ik het me af vroeg. Maar Alonso is voor mij ook niet de juiste rijder om weer Mclaren fan te worden. Button was dat al niet en Magnussen vond ik goed rijden, maar heb nooit het "Wauw" effect gehad.


Als het duo Alonso/Button het niet kan, wie kan het in jouw ogen dan eigenlijk wel? Senna en Fangio?
Hoe bedoel je Jeroen? Ging bij mij nu alleen om fan zijn van Mclaren. Alonso is ongelooflijk goede rijder en het is altijd gaaf hem te zien racen, maar het zijn niet de rijders waar ik echt fan van zal worden. En ook niet om Mclaren fan weer te zijn. Al zal ik wel gaaf vinden als ze het goed doen en gun ik ze een competitatief seizoen.

O bedoel je het zo. Tja, dat kan natuurlijk. Ik dacht dat je bedoelde dat dit niet de twee zijn die McLaren terug naar voren kunnen brengen, toen vroeg ik me af wie in vredesnaam dat dan wel zou kunnen. Maar of je fan van die twee bent, tja, dat is persoonlijk uiteraard.
Hehe, Jehoentelaar had het dus ook al zo opgevat. Dus bij deze de verduidelijking. Het ging mij inderdaad puur om het fan zijn, want iedereen die ontkent dat Alonso en Button Mclaren naar voren kunnen helpen, zal toch eens een snelle cursus F1 voor dommies moeten volgen.
Want zoals Dennis al zei, denk ik dat Mclaren volgend jaar 1 van de sterkste teamgenoten heeft van 2015, zo niet het beste.

Ooohh, wacht. Ik zie het nu. Ik ben het woordje fan vergeten in die post.