Silly Season 2014/2015

Gestart door 0634, 14 april 2014 - 18:05:37

« vorige - volgende »

Leroy

bij de 24 uur van le mans riep hij het ook al dat hij het best zou willen rijden als ferrari weer terug zou keren naar de LMP1 klasse...

Jehoentelaar

Nou ja, ik hou ook van Den Haag, maar dat weerhoudt me er niet van om aan de andere kant van het land te wonen. Met andere woorden: je kan ergens van houden zonder je er direct aan te verbinden.

Kootje

Citaat van: Leroyvdheuvel op 13 oktober 2014 - 09:00:49
IK WEET HET!!!! er schiet me ineens iets te binnen over alonso!  hij heeft gaat volgend jaar voor Ferrari de nieuwe Le mans LMP1 rijden !

hij heeft al meerdere malen aangegeven dat hij de stap van webber ook wel zou kunnen maken... en nu dat er speculaties waren dat ferrari een team opnieuw op de baan wilt zetten in de LMP1 klasse... zou dat zijn zin ook verklaren met : ik doe hetgeen wat voor ferrari en mijzelf het beste is...

'dat zul je wel zien' te reageren op de vraag of hij überhaupt in de Formule 1 blijft.

wat denken jullie van deze gedachte ???

http://www.gtspirit.com/2013/12/17/ferrari-boss-luca-di-montezemolo-speaks-on-le-mans-comeback/

Helemaal geen gekke gedachte eigenlijk.  :-\

Tuesday

zoals Perton al zei; het moet obvious zijn, niet (te) vergezocht.

0634


Kootje

Citaat van: Tuesday op 13 oktober 2014 - 16:54:40
zoals Perton al zei; het moet obvious zijn, niet (te) vergezocht.

Tsja .... ik vind het echt geen gekke gedachte. Obvious wil niet perse zeggen dat het 't meest voor de hand liggende is, maar kun je ook zien als: Natuurlijk, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb. 

Tuesday

Citaat van: Kootje op 13 oktober 2014 - 18:02:35
Citaat van: Tuesday op 13 oktober 2014 - 16:54:40
zoals Perton al zei; het moet obvious zijn, niet (te) vergezocht.

Tsja .... ik vind het echt geen gekke gedachte. Obvious wil niet perse zeggen dat het 't meest voor de hand liggende is, maar kun je ook zien als: Natuurlijk, dat ik daar zelf niet aan gedacht heb.
nou, dat laatste heb ik nu al niet, dus bij een eventuele aankondiging ook. Dat WEC wordt hier wel vaker genoemd, alsof dat allemaal zo bijzonder is, maar in vergelijking met F1 stelt het gewoon niet zoveel voor. Alonso gaat op zijn leeftijd zeker die stap niet maken.

Kootje

Tsja ... dan is het voor jou niet obvious. Ik heb dat gevoel wel, vandaar dat ik 't geen gekke gedachte vind. Daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat dat 'm ook gaat worden, maar ik kijk er niet van op als het 'm word.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 13 oktober 2014 - 18:21:16
Tsja ... dan is het voor jou niet obvious. Ik heb dat gevoel wel, vandaar dat ik 't geen gekke gedachte vind. Daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat dat 'm ook gaat worden, maar ik kijk er niet van op als het 'm word.
ik spreek ook alleen voor mezelf hoor. En ik zou er enorm van opkijken als Alonso in de WEC gaat rijden terwijl hij de F1 zitjes voor het uitkiezen had/heeft.

Kootje

Maar heeft hij dat wel? Tenminste ... competitieve zitjes, want voor minder zal hij geen genoegen nemen lijkt mij.

Red Bull zit net als Mercedes en Williams vol en het heeft er alle schijn van dat Ferrari ook geen plek meer voor hem heeft. Lotus, Caterham, Marussia en Sauber lijken me sowieso geen optie. Bij Toro Rosso staat hij iig niet op het verlanglijstje, dus blijft over Force India, maar die hebben 'n Mercedes krachtbron dus die worden 't niet, en McLaren.

McLaren is dus zijn enige optie, dat noem ik niet de zitjes voor het uitkiezen hebben. ::)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 13 oktober 2014 - 18:41:04
Maar heeft hij dat wel? Tenminste ... competitieve zitjes, want voor minder zal hij geen genoegen nemen lijkt mij.

Red Bull zit net als Mercedes en Williams vol en het heeft er alle schijn van dat Ferrari ook geen plek meer voor hem heeft. Lotus, Caterham, Marussia en Sauber lijken me sowieso geen optie. Bij Toro Rosso staat hij iig niet op het verlanglijstje, dus blijft over Force India, maar die hebben 'n Mercedes krachtbron dus die worden 't niet, en McLaren.

McLaren is dus zijn enige optie, dat noem ik niet de zitjes voor het uitkiezen hebben. ::)
hij zegt zelf dat hij al n paar maanden weet wat hij wil gaan doen. Op dat moment had hij in in ieder geval McLaren en Ferrari nog om uit te kiezen. Dat kun je al de zitjes voor het uitkiezen noemen. Maar goed, nog afgezien denk ik dat er een paar maanden geleden wel meer teams geinteresseerd waren geweest in Alonso. Williams had toen zn coureurs ook nog niet bevestigd en ik vraag me af of ze tegen Alonso zouden hebben gezegd; wij hebben Massa al. Wat ik dus wil zeggen is dat Alonso een zeer gewild coureur is en om die reden absoluut geen vertrek zou hoeven overwegen.

Perton

Nuja Alonso zei natuurlijk wel: "Zodra je het hoort, is het obvious." Niet: "Het is nu al obvious." In die zin kan hij natuurlijk wel WEC bedoelen. Dat mensen reageren: "Oja, natuurlijk, Ferrari gaat LMP1 rijden, is ook zo, logisch dat ze een goede coureur daarvoor willen hebben." In die zin snap ik wel dat WEC als obvious optie gezien kan worden. Desondanks denk ik nog steeds dat het McLaren wordt, maar ik zou nu niet meer verbaasd zijn als het wel WEC werd.

En maanden geleden is het LMP1-project al aangekondigd (al dan niet officieus), dus in die zin kan Alonso ook al maanden weten wat ie gaat doen, natuurlijk ;)

0634

Dat is uitgesloten. Want hij gaat naar McLaren. Obviously.

Dimensie

Citaat van: Jeroen op 13 oktober 2014 - 19:17:24
Dat is uitgesloten. Want hij gaat naar McLaren. Obviously.
Ron zegt dat ze nog geen contract hebben en Alonso zegt al maanden te weten wat hij gaat doen.

0634

Geen contract hebben is niet hetzelfde als geen overeenstemming hebben bereikt.

Bovendien, zo fluistert me nu, zou Alonso een contract met Honda sluiten, niet met McLaren. Dat zat Dennis' opmerking natuurlijk helemaal in een opmerkelijk daglicht.

Anyway, Alonso naar McLaren, kan me gewoon niks anders voorstellen.