Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

Wings

Ricciardo versus Vettel! Die gaat Alonso nog aanvallen en misschien wel podium scoren. Ik neem er mijn hoed voor af. Knap hoor!

Perton

Ik zei toch dat ie derde zou worden.

Wauw, weer teamorders. Gaat echt heel kut met Vettel dit jaar...

Wings

Bah bah, zum kotsen Red Bull!! YESYES VETTEL!!!! Respect!!

Perton

"Tough luck."

Bedoelt Vettel nou: kut voor hem, fuck jullie? Of "tough luck voor mij"?


janke

Citaat van: Wings op 20 april 2014 - 09:45:26
Ricciardo versus Vettel! Die gaat Alonso nog aanvallen en misschien wel podium scoren. Ik neem er mijn hoed voor af. Knap hoor!

Zal Ricciardo toch eerst Rosberg voorbij moeten.
Some things are too important to be left in the past.

Perton

Citaat van: Wings op 20 april 2014 - 09:47:24
Bah bah, zum kotsen Red Bull!! YESYES VETTEL!!!! Respect!!
Tuurlijk vanuit fanperspectief ben ik het volledig met je eens dat het mooi is van Vettel dat hij Ricciardo ervoor laat werken - zo zou het ook moeten gaan. Maar punt is dat Vettel wéér het tempo niet heeft om wat voor reden. Ricciardo heeft misschien wél een kans om Alonso te pakken. Soms moet je ook gewoon intelligent zijn, zoals Williams in Bahrein waar ze géén teamorders gaven en om die reden werd Massa vervolgens kwetsbaar voor de Force India's en werd ie ook ingehaald. -edit- Williams was dus niet intelligent hier, begrijpelijk na Maleisië

Ah en volgens Red Bull zat ie op een tweestopper, dan is Vettel wel erg langzaam, dus dat moet ik nog maar even zien of dat echt zo is ;)

Sabai

Deze race valt me wel een beetje tegen na het spektakel van Bahrein.

Perton

Ach vergeleken met halverwege de jaren 2000 is het dan wel weer een stuk spannender. :P Plek 2 t/m 4 kan nog best leuk worden later in de race, maar voor de rest is het weinig boeiend inderdaad. Wat inhaalacties rondom de pitstops, maar dat is het dan ook wel

Wings

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 09:51:25
Citaat van: Wings op 20 april 2014 - 09:47:24
Bah bah, zum kotsen Red Bull!! YESYES VETTEL!!!! Respect!!
Tuurlijk vanuit fanperspectief ben ik het volledig met je eens dat het mooi is van Vettel dat hij Ricciardo ervoor laat werken - zo zou het ook moeten gaan. Maar punt is dat Vettel wéér het tempo niet heeft om wat voor reden. Ricciardo heeft misschien wél een kans om Alonso te pakken. Soms moet je ook gewoon intelligent zijn, zoals Williams in Bahrein waar ze géén teamorders gaven en om die reden werd Massa vervolgens kwetsbaar voor de Force India's en werd ie ook ingehaald. -edit- Williams was dus niet intelligent hier, begrijpelijk na Maleisië

Ah en volgens Red Bull zat ie op een tweestopper, dan is Vettel wel erg langzaam, dus dat moet ik nog maar even zien of dat echt zo is ;)

Gaat zich mij meer om de voorgeschiedenis. Red Bull heeft Ferrari altijd bekritiseert om hun teamorders. Zelfs teamorders op cruciale momenten. Daaraan voegde ze toe nooit teamorders zullen toepassen, want dat schaadt de sport en is tegen de essentie van het racen, aldus Red Bull. Als Red Bull vervolgens bij iedere scheet wel teamorders toepast schuif ik de kritieken net zo hard terug. En vind ik Red Bull ook nog eens hyporiet. Schreeuw dan niet eerst van daken dat je teamorders verfoeilijkt.

Perton

O dat ben ik volledig met je eens, maar dat station hebben ze een tijd terug al gepasseerd natuurlijk. Voor de rest vond ik het in dit geval volstrekt logisch om te doen, maar ik ben het over de hypocrisie van Red Bull met je eens.

Magnussen gestopt? Dus hij verneukt zijn tweestopper door in de eerste ronde weer es tegenaan te rijden. Leuk dat podium bij zijn debuutrace, maar sindsdien is het rookiefout na rookiefout

Perton

VETTEL HOU JE BEK. ALS EEN ACHTERBLIJVER SNELLER IS MAG HIJ JE GEWOON INHALEN

sorry voor zijn fans.

-edit- even wat gevloek weggehaald, misschien dat mensen er aanstoot aan zouden kunnen nemen :)

Wings

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 10:01:10
O dat ben ik volledig met je eens, maar dat station hebben ze een tijd terug al gepasseerd natuurlijk. Voor de rest vond ik het in dit geval volstrekt logisch om te doen, maar ik ben het over de hypocrisie van Red Bull met je eens.

Ik vind het niet logisch en ben dan ook een extreme tegenstander hiervan. Zeker in dit context. Wanneer ik mij er enigszins wat bij kan voorstellen is als één van beiden geen mathematische kans heeft op het kampioenschap. In alle andere gevallen vind ik het een absolute no-go. Racen betekent niet dat je doorgang krijgt als je sneller bent maar dat je diegene zal moeten inhalen/verslaan.

Vettel?? OMG!! Hahahaha.

Perton

O ik ben het er ook niet mee eens, laat dat duidelijk zijn! Alleen als je ze wél uitvoert, dan was dit een duidelijke moment om het te doen, omdat Ricciardo mogelijk de mannen voor hem kon gaan aanvallen. Maar voor de rest ben ik het met je eens dat ze niet hadden moeten gebeuren.

Wings

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 10:06:47
O ik ben het er ook niet mee eens, laat dat duidelijk zijn! Alleen als je ze wél uitvoert, dan was dit een duidelijke moment om het te doen, omdat Ricciardo mogelijk de mannen voor hem kon gaan aanvallen. Maar voor de rest ben ik het met je eens dat ze niet hadden moeten gebeuren.

Begrijpelijk is het zeker alleen is niet alles wat begrijpelijk is ook moreel het juiste. Maar daarover zijn we het eens. ;)