Round 4: Chinese Grand Prix, Shanghai International Circuit, Shanghai

Gestart door Maikel0230, 10 april 2014 - 15:57:56

« vorige - volgende »

Wings

@Perton: Massa was sneller dan Ricciardo, er was ruimte, dus duikt hij het gat is. Dat Alonso daar net aan het afknijpen is zorgt ervoor dat ze elkaar even raken. No big deal.

Citaat van: janke op 20 april 2014 - 09:11:20
Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 09:04:58
Massa wtf doe jij nou... die probeerde echt een gat in te duiken dat er niet was.

Leek me geen fout van Massa.

Niet echt nee. Maar Alonso kan hem daar onmogelijk gezien hebben.

janke

Citaat van: Perton op 20 april 2014 - 09:12:56
Mij wel. Als je bij de start vol auto's ZO'N ruk van rechts naar links geeft, wéét je dat er een grote kans is dat het misgaat. Dit zijn de dingen waar we Maldonado om zouden veroordelen. Alonso ging bij de start weliswaar een klein beetje naar rechts, maar het was Massa die uit het niets naar links ging. Ik kan weinig redenen bedenken waarom Massa hier onschuldig was.

Was het niet Alonso die naar binnen kwam en Massa aan tikte? Maar dat is racen hè.
Some things are too important to be left in the past.

Wings


Perton

Alonso ging lichtjes naar rechts, Massa geeft een flinke ruk... Alonso had een wat rechtere lijn kunnen rijden, maar voor de rest deed hij vrij weinig fout, Massa was degene die op een druk punt een ruk opzij geeft. Weliswaar om Ricciardo te ontwijken, dus die was misschien ook niet helemaal netjes dat hij aan de rechterkant weinig ruimte overliet. Maar goed, maakt ook verder niet uit, ze rijden nog en het was een leuk. En inderdaad: da's racen.

Kobayashi heeft Maldonado ingehaald, dat vind ik leuk.

Perton

Kampioenschapstechnisch zou het trouwens het leukst zijn als Rosberg 3e of 4e wordt, anders gaat Hamilton ook weer een voorsprong krijgen in de titelstrijd.

Sabai




0634

ROsberg kan ook niet racen ook he... Lewis sec per ronde sneller dan Vettel en Rosberg komt maar niet langs Ricciardo...

Perton

Citaat van: Jeroen op 20 april 2014 - 09:23:57
ROsberg kan ook niet racen ook he... Lewis sec per ronde sneller dan Vettel en Rosberg komt maar niet langs Ricciardo...
Mwoah op de radio hoor je nu dat ie problemen met de vleugel heeft, ik hoop voor hem dat het daar aan ligt. Maar voor de rest wel leuk om te zien hoe moeilijk een coureur het heeft zodra hij geen telemetrie heeft, geen engineer die alles voorkauwt.

Verder dit

07:22 JONATHAN NOBLE: "Lewis Hamilton is about one second per lap quicker than the cars behind - and it's interesting to see almost all of that is being opened up in the final sector, which includes the back straight."

Niet verrassend natuurlijk, maar leuk om die bevestiging te krijgen nu we geen live timing hebben

Perton

07:27 More good news for Ricciardo as he's told he won't need to save any fuel.


Op welke sensor baseert Red Bull dit? ;)

Perton


Wings

Neem dat mes nu eens tussen de tanden Rosberg! A, oké dan! Hahaha. Hop hop Nico!!

janke

Some things are too important to be left in the past.

Perton

Vettel plek verloren aan Alonso bij de pitstops, Ricciardo aan Rosberg. Kan me niet herinneren dat ze dit de afgelopen jaren is overkomen ;)