Bahrein :Banaan van de race !

Gestart door Sabai, 06 april 2014 - 19:06:07

« vorige - volgende »

Banaan van de race?

Maldonado
27 (93.1%)
Bianchi
2 (6.9%)
sutil
0 (0%)
iemand anders namelijk. ......
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 22

Fabian

Tja. Op wie zal ik stemmen??

0634

Maldonado. Zelden zo'n idiote actie gezien. Daarna Bianchi, ook niet goed, maar wel een normale fout.

Overigens nog een gek moment met Bottas tussen Ricciardo en Raikkonen in. Schoot zomaar ineens van de baan en vroeg over de radio wie hem raakte. Maar dat was echt niemand hoor.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 21:02:50
Overigens nog een gek moment met Bottas tussen Ricciardo en Raikkonen in. Schoot zomaar ineens van de baan en vroeg over de radio wie hem raakte. Maar dat was echt niemand hoor.

Was idd niemand, maar was ook mijn eerste gedachte. Het leek er iig wel verdacht veel op. ::)

0634

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 21:07:57
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 21:02:50
Overigens nog een gek moment met Bottas tussen Ricciardo en Raikkonen in. Schoot zomaar ineens van de baan en vroeg over de radio wie hem raakte. Maar dat was echt niemand hoor.

Was idd niemand, maar was ook mijn eerste gedachte. Het leek er iig wel verdacht veel op. ::)

Voor ons wellicht, maar Bottas moet het toch gevoeld hebben als hij geraakt was?

Kootje

Lijkt me wel, dus ja ... wellicht werd hij toch lichtjes geraakt door (ik meen) Ricciardo. De herhaling die we te zien kregen lijkt het uit te sluiten, maar was natuurlijk alleen full frontal. Ik had graag ook 'n camera met zij-aanzicht gehad om het 100% uit te sluiten. Nu ben ik slechts 99,9% zeker dat hij idd niet geraakt werd.

0634

Da's toch vrij zeker dan! :)

Arthur

Maldonado!! Genoeg aktie en strafpunten om het vodje even in te leveren ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje


Sphinx

Ten overvloede dan maar: Pastor de Crasharis, aka Maldonado. Hij zal best snel zijn op z'n tijd, maar net als Andrea heeft ie elke keer weer van die vage acties, waarvan Homer zou denken.

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

T.Nuvolari

Wie anders dan Pastor de Mallerd.

Jehoentelaar

Ik zal nog eens een coureur verdedigen met een twijfelachtige reputatie, zeg. Pastor, ongelooflijke mafkees dat je bent.

Jozef

Zoals ik in het GP-topic al zei vond ik de acties van Bianchi en Maldonado bijna identiek. Om wat tegengewicht te geven zal ik daarom hier op Bianchi stemmen.

Edwin90

Maldonado. Wat een zotte actie. Een stop and go van tien jaar is langzamerhand beter op zijn plek dan tien seconden. Vertrekken met die idioot.

Perton

Citaat van: Jozef op 07 april 2014 - 03:56:29
Zoals ik in het GP-topic al zei vond ik de acties van Bianchi en Maldonado bijna identiek. Om wat tegengewicht te geven zal ik daarom hier op Bianchi stemmen.
Ik had het idee dat Bianchi tenminste nog probeerde te remmen (anders snap ik niet waarom zijn auto als een dronkenlap heen en weer gleed), maar de fout was hetzelfde inderdaad

Figge

Pastor pastor pastor. Wat moeten we toch met de man. Guiterrez was wel erg grappig. Wow, what was that. :)