Bahrein :Man van de race!

Gestart door Sabai, 06 april 2014 - 19:02:50

« vorige - volgende »

Man van de race?

Hamilton
5 (17.2%)
Rosberg
1 (3.4%)
Hamilton en Rosberg
8 (27.6%)
Perez
4 (13.8%)
Hulkenberg
1 (3.4%)
Ricciardo
7 (24.1%)
Vettel
1 (3.4%)
Massa
2 (6.9%)
iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

0634

Ik heb het ook niet meegekregen hoor. Ook niks over te vinden op het www.

Breaktest

Citaat van: Jeroen op 10 april 2014 - 18:18:32
Ik heb het ook niet meegekregen hoor. Ook niks over te vinden op het www.
Ik moet bekennen dat ik er ook niks van terug vind. Ik heb een samenvatting gekeken, op Canvas meen ik. Toch komt ook de felicitatie aan het eind "OK Felipe. Good job from your side. P7" me ook heel herkenbaar voor. Is het transscript op f1fanatic altijd  volledig? Mogelijk was het een interpretatie van de presentator. In ieder geval deed dit niets af aan het wedstrijdbeeld.   

0634

Ik heb geen idee of het volledig is om eerlijk te zijn, zou goed kunnen van niet hoor. Denk alleen wel dat het vermeld zou zijn, gezien dat wat er een week eerder was gebeurd.

Kootje

Daarom denk ik ook dat onze grote vriend Breaktest nog steeds met Maleisiƫ in gedachten zit. :P

Breaktest

Citaat van: Kootje op 11 april 2014 - 01:06:33
Daarom denk ik ook dat onze grote vriend Breaktest nog steeds met Maleisiƫ in gedachten zit. :P
Ik heb ook mijn best gedaan om het terug te vinden - want ik ben toch niet gek - maar daar evenmin in geslaagd. De samenvatting was rond middennacht; waarschijnlijk was ik al half in dromenland, en de suggestie dat ik met mijn gedachten nog bij Maleisiƫ was (mede door dezelfde onderlinge posities vd Williams coureurs) vind ik best aannemelijk. Mijn welgemeende excuses aan ieder die mijn postings al te serieus neemt :-[

Kootje

Och ... vergissen is menselijk toch?

Jehoentelaar

Och, ik val ook wel eens in slaap tijdens een race (V8 Supercars op zondagochtend 5 uur of zo), en dan komt het voor dat de race in dromenland een ander verloop krijgt dan in werkelijkheid. Zit je wel even gek te kijken als je weer wakker bent en de uitslag ziet.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 11 april 2014 - 14:41:07
Och, ik val ook wel eens in slaap tijdens een race (V8 Supercars op zondagochtend 5 uur of zo), en dan komt het voor dat de race in dromenland een ander verloop krijgt dan in werkelijkheid. Zit je wel even gek te kijken als je weer wakker bent en de uitslag ziet.
;D ;D ;D