Bahrein :Man van de race!

Gestart door Sabai, 06 april 2014 - 19:02:50

« vorige - volgende »

Man van de race?

Hamilton
5 (17.2%)
Rosberg
1 (3.4%)
Hamilton en Rosberg
8 (27.6%)
Perez
4 (13.8%)
Hulkenberg
1 (3.4%)
Ricciardo
7 (24.1%)
Vettel
1 (3.4%)
Massa
2 (6.9%)
iemand anders
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

Tuesday

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 19:57:13
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 19:52:30
Vettel mistte halverwege de race sowieso DRS, geen idee of zich dat hersteld heeft, maar lijkt me duidelijk dat Vettel niet de auto had die Red Bull hem normaal moet kunnen leveren.

Dat mistte hij omdat Kimi de pits in was gegaan en Button (dacht ik) meer dan 'n seconde voor hem reed. Olav pikte dat goed op en deed er nog lacherig over. Zo van: Ja, hij is ook niet gewend DRS te hebben omdat hij gewend is op kop te rijden. Hij weet gewoon niet dat het alleen werkt als je binnen 'n seconde van je voorganger zit.  ;D
volgens mij zei Vettel op RTL dat ie in de eerste stint geen DRS had. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet helemaal goed heb meegekregen.

Wings

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 19:57:13
Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 19:52:30
Vettel mistte halverwege de race sowieso DRS, geen idee of zich dat hersteld heeft, maar lijkt me duidelijk dat Vettel niet de auto had die Red Bull hem normaal moet kunnen leveren.

Dat mistte hij omdat Kimi de pits in was gegaan en Button (dacht ik) meer dan 'n seconde voor hem reed. Olav pikte dat goed op en deed er nog lacherig over. Zo van: Ja, hij is ook niet gewend DRS te hebben omdat hij gewend is op kop te rijden. Hij weet gewoon niet dat het alleen werkt als je binnen 'n seconde van je voorganger zit.  ;D

Klopt. Daarom moest ik ook lachen erom. Malle jongen (Vettel hé)! ;)

Tuesday

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 19:59:50
Ted Kravitz meldt in zijn Notebook nu dat het de MGU-K (of hoe dat ding ook heet) van Vettel niet goed werkte. Vettel zei eerder al op de radio dat hij snelheid mistte op de rechte stukken, dus dat klinkt aannemelijk.
dat komt idd wel overeen met de verklaring van Vettel.

Franky R.

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 19:59:50
Ted Kravitz meldt in zijn Notebook nu dat het de MGU-K (of hoe dat ding ook heet) van Vettel niet goed werkte. Vettel zei eerder al op de radio dat hij snelheid mistte op de rechte stukken, dus dat klinkt aannemelijk.


Ok, da's dan duidelijk. Toch vond ik het verlies wel meevallen, al zat Daniel meteen in een gevecht met Hulk. Anders was het verschil tussen Vettel en Ricciardo mij wel opgevallen...Soit

Kootje

@Perton,

Dat snelheidsgebrek klaagde hij idd de hele race over, dus dat zou idd aan de MGU-K kunnen liggen. Geen idee wat dat is, maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.


@Tuesday,

Via de boordradio had hij het slechts over dat moment, niet over de gehele stint. Wat ik me echter wel afvroeg, had hij 't wel over DRS?  Gezien hun eerdere problemen, dacht ik eerder aan ERS ipv DRS. Hoewel ik ook DRS verstond, zou ik dat 'n stuk logischer gevonden hebben, zeker als die MGU-K met (K)ERS te maken heeft.

janke

Ik ga voor Pérez. Een werkelijke strakke race. Niets negatiefs over te zeggen.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 20:08:00
@Perton,

Dat snelheidsgebrek klaagde hij idd de hele race over, dus dat zou idd aan de MGU-K kunnen liggen. Geen idee wat dat is, maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.

Motor Generator Unit - Kinetic.

Arthur

Voor mij Hamilton hoor. De deur gewoon keihard dicht, teammaat of niet. Geweldig!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 20:10:10
Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 20:08:00
@Perton,

Dat snelheidsgebrek klaagde hij idd de hele race over, dus dat zou idd aan de MGU-K kunnen liggen. Geen idee wat dat is, maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.

Motor Generator Unit - Kinetic.

Dus wellicht toch ERS ipv DRS?

Sabai

Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 20:20:56
Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 20:10:10
Citaat van: Kootje op 06 april 2014 - 20:08:00
@Perton,

Dat snelheidsgebrek klaagde hij idd de hele race over, dus dat zou idd aan de MGU-K kunnen liggen. Geen idee wat dat is, maar het zal er ongetwijfeld mee te maken hebben.

Motor Generator Unit - Kinetic.

Dus wellicht toch ERS ipv DRS?

Zijn ronden tijden kakten wel op sommige momenten in dus zou het wel zo zijn.

Wallie

Hamilton en Rosberg zijn mijn mannen van de race. Racen zoals het moet en na de tijd als 'vrienden' over de race ouwehoeren.
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Sabai

Citaat van: Wallie op 06 april 2014 - 20:24:59
Hamilton en Rosberg zijn mijn mannen van de race. Racen zoals het moet en na de tijd als 'vrienden' over de race ouwehoeren.

Voor mij ook. Ik vond het geweldig om te zien.

Fabian

ricciardo reed een ijzersterke race.

0634

Citaat van: Tuesday op 06 april 2014 - 19:51:10
als je het niet erg vind hecht ik toch wat meer waarde aan de verklaring van Vettel. En ik zou toch liever een vleugeltje missen dan een stukje vermogen

Ik heb hem nergens vermogen zien verliezen. Liep op de rechte stukken net zo hard als ricciardo. Ik zeg niet dat het allemaal niet zo was, maar als het even niet lukt, is het wel meteen aan de bel trekken bij Vettel.

Gerard

Vettel zie over de boardradio dat zn DRS niet werkte...