Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

robbert

leuke race gezien. Het circuit doet er toch wel iets aan vind ik. vorig seizoen daar ook een leuke race gezien. We hebben over hele veld strijd en duels gezien, zelfs vooraan. Wie nu nog klaagt van een saaie race, kent er niks van of lag te slapen

robbert

Citaat van: Perton op 06 april 2014 - 17:25:54
Ik hoorde piepende bandjes bij het wegrijden van Alonso na zijn pitstop. Dat is toch veel mooier dan motorgeluid?

ja vind ik ook, en het geluid valt ook nog mee. Maar ja, kritiek zal er altijd zijn ::)

robbert

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 17:37:56
Wat een draak van een race voor beide Ferrari-rijders. :(
tja, dat zijn we ondertussen al gewoon é. Denk dat het eens raar zal doen om een ferrari ooit nog vooraan te zien ;D

Franky R.

Citaat van: Sabai op 06 april 2014 - 18:51:18
Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:49:00
Zag je Hamilton daar ongemakkelijk staan? Hahaha! Prachtig. En wat een reactie van Rosberg!! Super. Respect mannen en een diepe buiging voor Nico en Lewis!!

Idd zo kan het dus ook. En niet als een Webber meteen mauwen.


Sorry, maar Webber had naar mijn mening wel degelijk een reden om te 'mauwen'...Het scheelt ook dat de relatie tussen HAM en ROS beter is dan die tussen Vettel en Webber

Wings

Dat komt doordat hun wel aan elkaar gewaagd waren en Vettel en Webber niet. Dan is het team vlugger geneigd om dagusuccessen niet boven het kampioenschap te tillen. Kan me voorstellen dat Webber zich daar niet mee kon verenigen. Ondanks dat ik het wel begreep vond ik hem niet altijd even goed relativeren.

Perton

HAHAHA Sky Sports. Zitten voor de Mercedes-garage te praten, zien daar Jock Clear met een iPad staan, dus ze gaan met de camera naar hem toe van: "Yo wat doe je? Maak je foto's van ons?"

Laat Clear zijn iPad zien: "Nope, I'm just talking to my daughters, now live on Sky TV!"

Perton

Hülkenberg derde in het kampioenschap nu, gaat netjes daar. 22 punten achter op Hamilton nu, dus de Mercedes-coureurs kunnen China straks verlaten met een zege voorsprong op de concurrentie (qua punten).

janke

Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 19:08:09
Je zag dat hij niet voluit feest vierde. Klom uit de auto, zwaaide pragmatisch naar het publiek totdat Rosberg uitbundig naar Hamilton toeging en het ijs brak.

Pragmatisch: Dat woord heeft zoveel betekenissen.
Some things are too important to be left in the past.


rafael25

. Zonder safety-car hadden er juist 2 Mercedessen in dezelfde ronde in de uitslag gestaan.
4 ronden 16sec +  per ronden 3 sec sneller dan de rest!!!!!!!!!!!! WAT EEN CAR!

Perton

17:23 More from STRAW, who has spied some Red Bull chatter:

"Ricciardo just had a quiet word with Kvyat in the TV pen after the race. Looked from afar like he thanked him for backing out of that passing move."

If you're wondering, that's why Ricciardo was recovering after running wide at Turn 1 and Kvyat failed to take advantage and demote him further.

robbert

Citaat van: rafael25 op 06 april 2014 - 19:29:52
. Zonder safety-car hadden er juist 2 Mercedessen in dezelfde ronde in de uitslag gestaan.
4 ronden 16sec +  per ronden 3 sec sneller dan de rest!!!!!!!!!!!! WAT EEN CAR!

inderdaad, schitterend om te zien é. Maar ja, ze waren het vroegst van allemaal begonnen aan hun motor, en hadden al gewaarschuwd dat ze een zeer krachtige motor ging hebben

Perton

Gutiérrez in het ziekenhuis, meldt Sky. All Clear in medisch centrum, maar voor verdere checks wel even naar het ziekenhuis.

En op het scherm van Anthony Davidson was ook duidelijk te zien dat de voorvleugel van Lotus niks te maken had met de koprol.

rafael25

Citaat van: robbert op 06 april 2014 - 19:43:13
Citaat van: rafael25 op 06 april 2014 - 19:29:52
. Zonder safety-car hadden er juist 2 Mercedessen in dezelfde ronde in de uitslag gestaan.
4 ronden 16sec +  per ronden 3 sec sneller dan de rest!!!!!!!!!!!! WAT EEN CAR!

inderdaad, schitterend om te zien é. Maar ja, ze waren het vroegst van allemaal begonnen aan hun motor, en hadden al gewaarschuwd dat ze een zeer krachtige motor ging hebben
Als je ziet hoe ze na de SC in 10 ronden de concurrentie HELEMAAL zoek rijden

3. S. Perez +24.067
4. D. Ricciardo +24.489
5. N. Hulkenberg +28.654
6. S. Vettel +29.768
7. F. Massa +31.265
8. V. Bottas +31.876
9. F. Alonso +32.595
10. K. Raikkonen +33.462
11. D. Kvyat +41.342

In 10 ronden tijd !!
zelfs Red Bull was in de afgelopen jaren niet zo dominant. Dat gaat ook niemand meer bij halen

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25