Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Wings

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:11:35
Citaat van: Wings op 06 april 2014 - 18:09:48
Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:07:49
WAt zit die Mol nou weer de hele tijd te zeiken over dat Kimi zo slim is. 'ooooo dat doet ie zo slim''aaaah, wat is ie toch slim.'

Jij ging toch zo prat op Mol? Ik ken Mol niet anders dan het theatraal gebrul. Niks nieuws hoor. ;)

Slimmigheidje Massa?

Hij hoeft zich niet de hele tijd te herhalen. Zeker niet omdat Kimi links en rechts om de oren wordt gereden. Kan ie niks aan doen hoor, maar ik bedoel, wat doet ie nou zo vreselijk slim dan?

Helemaal niks. Maar daarom vind ik Mol ook niks.

Sphinx

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!


janke

Some things are too important to be left in the past.




Sabai


0634

gunstig voor Nico! WAnt idie heeft de harde banden gehad en zit weer pal achter Lewis!


Sphinx

Snap ik  ;) Wist trouwens niet zeker of het Maldo was, maar hij staat nu ook in de pits, onze ziek makende zwemmer

Nu gaat het snel: Magnussen stop!
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Wings

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:14:07
WAT EEN MONGOOL!

Ik bedoel maar! Bestraf liever zoiets in plaats van Ricciardo vanwege een unsafe release (jaja, regels, maar vind de verhoudingen af en toe ruk).

Perton

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:15:20
gunstig voor Nico! WAnt idie heeft de harde banden gehad en zit weer pal achter Lewis!
Zeker waar.

Ik snap Maldonado an sich wel, maar hij kwam natuurlijk de pitstraat uit en van erg wel, dit was gewoon te graag willen direct uit de pitstraat.

Wings

Rosberg nu in het voordeel! Die heeft zijn setje hard gehad! Ai!

Sabai

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 18:15:20
gunstig voor Nico! WAnt idie heeft de harde banden gehad en zit weer pal achter Lewis!

Dan zal deze wel naar Nico gaan.