Round 3: Bahrain Grand Prix, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 31 maart 2014 - 00:02:53

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 15:12:18
Ik vind deze overigens niet zo lachwekkend. Al vind ik natrappen wat onvriendelijk. Zou ik niet doen.  Maar wie weet heeft hij het Webber ook zo vaak in zijn gezicht gezegd, dan is het weer wat minder erg.
daar ben ik het dan wel weer 100% mee eens, ik wilde net zelf typen dat dat natrappen idd niet netjes is.

Maikel0230

Ik snap ook niet waar het goed voor is, ik bedoel MW krijgt nog wat sponsoring van Red Bull voor zijn helm maar voor de rest gaat die zich nu helemaal focussen op het WEC dus ik begrijp niet wat het nut is van dit natrappen.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Dimensie

Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 15:05:37
Nee, hij heeft geen ruk gepresteerd. Een aantal zeges met Ferrari... nou poepoe, mag het. Zet Bassie de Clown voor de spelersgroep van Bayern Munchen en je wint weleens een prijs. Zet Geert Wilders bij Ferrari aan de pitmuur en je wint ook wel eens een race. Vind het allemaal weinig verheffend.

Comment of the day  ;D

Tuesday

wordt het Hamilton of Rosberg op pole? om het nog ff spannend te houden ga ik voor Rosberg ;)

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Dimensie op 05 april 2014 - 15:51:41
Citaat van: Jeroen op 05 april 2014 - 15:05:37
Nee, hij heeft geen ruk gepresteerd. Een aantal zeges met Ferrari... nou poepoe, mag het. Zet Bassie de Clown voor de spelersgroep van Bayern Munchen en je wint weleens een prijs. Zet Geert Wilders bij Ferrari aan de pitmuur en je wint ook wel eens een race. Vind het allemaal weinig verheffend.

Comment of the day  ;D

;D ;D
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Some things are too important to be left in the past.

Jehoentelaar


Perton

Hoezo staat Frijns in de tussenstand op TV?

O terwijl ik het typ is het veranderd naar ERI, maar er stond net daadwerkelijk FRI. Ik dacht al: wat heb ik gemist :O

Perton

Als Sutil morgen niet wat plaatsen lager start, dan weet ik het ook niet meer.

KVDracer

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 17:20:36
Als Sutil morgen niet wat plaatsen lager start, dan weet ik het ook niet meer.

Hij zal als laatste starten en twee strafpunten. Eigenlijk vind ik die strafpunten nog wel interessant, alleen geven ze deze soms te snel.

Jehoentelaar

Wat een gek, die Sutil. Grosjean had het daardoor nog even spannend.

Sabai

Citaat van: Jehoentelaar op 05 april 2014 - 17:25:29
Wat een gek, die Sutil. Grosjean had het daardoor nog even spannend.

Wat deed hij dan ik heb het gemist geloof ik.

Tuesday

Citaat van: Perton op 05 april 2014 - 17:11:28
Hoezo staat Frijns in de tussenstand op TV?

O terwijl ik het typ is het veranderd naar ERI, maar er stond net daadwerkelijk FRI. Ik dacht al: wat heb ik gemist :O
ERI en FRI lijkt heel erg veel op elkaar, ik denk dat je t verkeerd hebt gezien ;)

Tuesday

Citaat van: Jehoentelaar op 05 april 2014 - 17:25:29
Wat een gek, die Sutil. Grosjean had het daardoor nog even spannend.
misschien wilde ie juist aan de kant gaan?? moet ik nog ff keer terugzien