Ferrari in 2014

Gestart door Tuesday, 02 maart 2014 - 13:26:26

« vorige - volgende »

Op welke plek finisht de eerste Ferrari in Melbourne?

P1
Podium
Top 5
Top 10
Buiten de punten/halen de finish niet

Perton

In 2007 was Todt nog de baas, al bereidde hij Domenicali al wel voor op een rol als teambaas per 2008. Dus beetje een soort Claire Williams was ie toen. Dus ja je kan 2007 erbij rekenen, maar volgens het boekje was die titel niet van Stefano.

Maikel0230



Valt er nog meer te zeggen over Ferrari in 2014, hoop dat ze snel met updates komen want dit is Ferrari onwaardig gewoon.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 06 april 2014 - 19:29:47


Valt er nog meer te zeggen over Ferrari in 2014, hoop dat ze snel met updates komen want dit is Ferrari onwaardig gewoon.

;D

robbert

Citaat van: Maikel0230 op 06 april 2014 - 19:29:47


Valt er nog meer te zeggen over Ferrari in 2014, hoop dat ze snel met updates komen want dit is Ferrari onwaardig gewoon.

ja, maar we waren toch al enkele seizoenen voorbereid é. Maar zolang de races aangenaam zijn om naar te kijken, maakt het mij niet veel uit

Franky R.

@Maikel,


Ooit moest Ferrari 20 jaar wachten op een WK bij de rijders... :D
;) ;) ;)

Maikel0230

Citaat van: Franky R. op 06 april 2014 - 19:50:34
@Maikel,


Ooit moest Ferrari 20 jaar wachten op een WK bij de rijders... :D
;) ;) ;)

Weet ik maar zelfs toen was er nog wel eens een kans om een race te winnen, ik  zie dat nu echt neit gebeuren of ze moeten zich snel herpakken want dit was echt slecht.

-Geen tractie
-Geen snelheid op het rechte stuk

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 06 april 2014 - 19:57:32
Citaat van: Franky R. op 06 april 2014 - 19:50:34
@Maikel,


Ooit moest Ferrari 20 jaar wachten op een WK bij de rijders... :D
;) ;) ;)

Weet ik maar zelfs toen was er nog wel eens een kans om een race te winnen, ik  zie dat nu echt neit gebeuren of ze moeten zich snel herpakken want dit was echt slecht.

-Geen tractie
-Geen snelheid op het rechte stuk

Kon het al in de VT zien ze hebben samen met McLaren de plank weer mis geslagen dit jaar en gaan ze ook niet meer goed maken denk ik zomaar.

0634

McLaren ook inderdaad. Onthutsend die twee teams. Echt onthutsend.

Kootje

Vooral McLaren valt me tegen, die zaten er in Australië nog zo goed bij met Magnussen.

0634

Nou vertekende het wel een beetje, want ik maak me sterk dat Button zonder SC wel in de punten zou hebben gereden. Nu moest hij op harde banden de laatste ronden volmaken met de wereld in zijn versnellingsbak.


Perton

Citaat van: Jeroen op 06 april 2014 - 21:30:58
Nou vertekende het wel een beetje, want ik maak me sterk dat Button zonder SC wel in de punten zou hebben gereden. Nu moest hij op harde banden de laatste ronden volmaken met de wereld in zijn versnellingsbak.
Button beweert dat het podium zelfs mogelijk was geweest. Podium at best, fifth at worst, zei die.

0634

Dat vind ik weer wat overdreven gesteld. Al had hij er halverwege de race inderdaad wel aardig de gang in. Maar een podium... naah. Plek 6 of zo. Met mazzel P5.

Jehoentelaar

Ongelooflijk, die Ferrari. Echt. Geen woorden voor.

*Legt fanwear terug in mottenballen*

robbert

Citaat van: Jehoentelaar op 06 april 2014 - 22:28:50
Ongelooflijk, die Ferrari. Echt. Geen woorden voor.

*Legt fanwear terug in mottenballen*

ja, ze zouden mss toch beter al aan volgend seizoen denken. En ja ik weet, het is nog vroeg, maar ik denk dat ze hun achterstand niet meer kunnen goedmaken. De rest zit ook niet stil é