Testweek 2: Pre-season testing, Bahrain International Circuit, Sakhir

Gestart door Maikel0230, 13 februari 2014 - 19:30:34

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 16 februari 2014 - 16:18:05
Ik ben benieuwd! Verwacht dat Ferrari nu 100% zal rijden met de motor en Mercedes ook.
Kijken of Renault hier beter voor de dag komt...

Jammer dat er geen Nederlands rijden, geen Frijns of Vd Garde dit keer.

ja, ik denk ook dat we nu deze week kunnen zien met wie er rekening zal moeten gehouden worden en wie het moeilijk zal krijgen tijdens het seizoen

Fabian

Citaat van: robbert op 16 februari 2014 - 21:18:44
Citaat van: gloudiesaurus op 16 februari 2014 - 16:18:05
Ik ben benieuwd! Verwacht dat Ferrari nu 100% zal rijden met de motor en Mercedes ook.
Kijken of Renault hier beter voor de dag komt...

Jammer dat er geen Nederlands rijden, geen Frijns of Vd Garde dit keer.

ja, ik denk ook dat we nu deze week kunnen zien met wie er rekening zal moeten gehouden worden en wie het moeilijk zal krijgen tijdens het seizoen
Dat denk ik eerlijk gezegd nog niet. De teams met een Renaultje zullen vooral kilometers maken en alles nog een keer goed testen, want dat konden ze in Jerez niet. Sowieso denk ik dat in Melbourne pas echt de eerste contouren duidelijk worden.

Niels_

Of alles nu in orde is of niet, sowieso begin je hier met een pak achterstand. 4 testdagen missen is echt veel. Het zou mij verbazen als er een wagen met een Renault-motor achterin een geweldige wedstrijd heeft in Melbourne.

0634

Mij niet. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Maar ik zal me zeker niet verbazen als een team dat slecht heeft getest tóch presteert in Melbourne.

robbert

ja bij het testen, is een achterstand snel ingehaald hoor. We zullen zien wie hier de beste is

gloudiesaurus

Frijns rijdt de 1e dag voor Caterham. Goed nieuws. Laat zien dat Caterham hem serieus de kans geeft om kilometers te maken.
Kobayashi krijgt de 2e en 4e dag. Ericcson alleen de 3e.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Frijns heeft straks al meer gereden dan in driekwart jaar bij Sauber.  :)

gloudiesaurus

Hopelijk voor hem heeft Renault haar zaakjes een beetje voor elkaar. Want die 10 rondjes in Jerez op lage snelheid zetten nog geen zoden aan de dijk  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Maikel0230

Er zijn vandaag heel wat line-ups bekendgemaakt dus voor de geïnteresseerden, check de OP.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Jozef

Citaat van: gloudiesaurus op 17 februari 2014 - 19:16:20Frijns rijdt de 1e dag voor Caterham. Goed nieuws. Laat zien dat Caterham hem serieus de kans geeft om kilometers te maken.
Kobayashi krijgt de 2e en 4e dag. Ericcson alleen de 3e.

Ik moet het nog zien, niemand weet hoe goed de Renault-teams hun zaakjes nu voor mekaar zullen hebben. Dus dat hij net de eerste dag krijgt, maakt het spannend: die dag is de kans op grote problemen het grootst.

gloudiesaurus

Citaat van: Jozef op 17 februari 2014 - 21:39:10
Citaat van: gloudiesaurus op 17 februari 2014 - 19:16:20Frijns rijdt de 1e dag voor Caterham. Goed nieuws. Laat zien dat Caterham hem serieus de kans geeft om kilometers te maken.
Kobayashi krijgt de 2e en 4e dag. Ericcson alleen de 3e.

Ik moet het nog zien, niemand weet hoe goed de Renault-teams hun zaakjes nu voor mekaar zullen hebben. Dus dat hij net de eerste dag krijgt, maakt het spannend: die dag is de kans op grote problemen het grootst.

Helemaal waar. Maar dat Ericcson en Frijns allebei 1 dag krijgen zegt ook wel wat. Kobayashi krijgt er 2...
Ze nemen Frijns in ieder geval serieus.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Tsja ... als je 'm klaar wilt stomen voor 'n racezitje moet je 'm wel kilometers geven. Blij dat ze dit bij Caterham snappen. :)

Tuesday

Citaat van: Kootje op 17 februari 2014 - 22:48:53
Tsja ... als je 'm klaar wilt stomen voor 'n racezitje moet je 'm wel kilometers geven. Blij dat ze dit bij Caterham snappen. :)
dan zou ik toch bij Ericsson beginnen, Frijns kan later nog wel km's maken.

Kootje

Dat is waar en misschien wel slimmer ook. Uiteindelijk heeft dat joch ook nul ervaring, maar moet hij 't wel gaan doen dit seizoen. Blijkbaar hebben ze geen al te hoge verwachtingen van hem en zit hij er puur voor het geld, terwijl ze in Frijns wel 'n belofte zien. ;)

Perton

Wordt een beetje een senna-bottas-verhaal zo. Mij hoor je er niet over klagen.