Testweek 1: Pre-season testing, Circuito de Jerez, Jerez de la Frontera

Gestart door Maikel0230, 26 januari 2014 - 19:29:23

« vorige - volgende »

rafael25

Citaat van: Maikel0230 op 30 januari 2014 - 12:16:21
Was volgens Italiaanse media maar een klein probleem voor Alonso, Ricciardo die in zijn eerst outlap meteen staat te smeulen vind ik veel erger (not ;D)


rafael25


Maikel0230

Update Alonso: zou gaan om iets elektronisch, dus geen probleem met de motor an sich, die RB daarentegen hebben ze moeten blussen, die zien we niet meer vandaag denk ik.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

@Tuesday ah nee dan begreep ik je verkeerd. Mijn post over mewey en aërodynamica was ook meer in zijn algemeenheid bedoeld dan als conclusie

NielsD

Hahaha! Renault/Red Bull weer problemen.. wordt een mooi jaar zo! ;D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

http://www.autosport.com/news/report.php/id/112354

Klinkt als een typisch newey verhaal: dingen ontwerpen en van je monteurs maar verwachten dat ze ervoor zorgen dat het gaat passen. Dat moest een keer misgaan. Uiteraard alles weer onder voorbehoud en ik wil niet voorbarig zijn, maar ik denk dat red bull een paar spannendr weken gaat krijgen. Of ze het ook kunnen oplossen merken we vanzelf.

Maikel0230

Red Bull is klaar voor vandaag wordt er gezegd, met slechts 3 rondjes op de teller is dat natuurlijk erbarmelijk voor het team.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25


Tuesday

niet te vroeg juichen jongens, in 2010 mistte RBR ook de eerste testweek ;) t is nu vooral afwachten of Renault de problemen kan oplossen. t schijnt trouwens dat de Ferrari en Mercedes teams ook niet voluit rijden en tot max 13.000 toeren gaan. Bij Renault zou het om een software probleem gaan?

rafael25


Maikel0230

Red Bull heeft 2 problemen

1)Alle Renault motoren hebben problemen met hun ERS
2)Adrian Newey heeft zoals gewoonlijk zeer compact ontworpen, dit zorgt voor oververhitting van de Turbo, Ted kravits van Sky melde dat ze in de RB garage constant met boren lopen te sleuren om meer luchtgaten te creëren

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

NielsD

Red Bull nokt ermee voor vandaag. Drie rondjes mocht Ricciardo rijden, intussen zijn Newey en Horner al weg van het circuit.

EDIT:

Ze vliegen nu terug naar Milton Keynes.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Sterker zelfs, die twee gaan terug naar Groot-Brittannië

CitaatRed Bull have finished for Day Three at Jerez. Horner and Newey are returning to Milton Keynes base http://bit.ly/1eipLDx  #skyf1

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

rafael25

Het is echter geen toeval dat de team met de Renault V6 turbo allemaal zo weinig rijden in Jerez.
Is dit de reden dat Lotus deze test heeft overgeslagen?

rafael25