Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

gloudiesaurus

Nice! Alleen de zijkant is nog wat witjes...
Maar Martini is wel een gave sponsor om je bolide te hebben, zeker met die  F1-historie erachter.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fietser

Ik heb de Williams verkozen als minst lelijke auto, maar Red Bull of McLaren komen m.i. ook voor die titel in aanmerking. Veel makkelijker is mijn keuze voor de lelijkste F1: Ferrari.
Overigens vind ik 'minst lelijke auto' een wel erg negatieve benadering. De nieuwe neuzen zijn 'even wennen' maar die rare hoge pijlneuzen van de vorige edities waren ook niet alles. En dan nog rest de vraag: wat is (minst) lelijk? Persoonlijk vind ik alles na de spoilerloze sixties in zekere zin lelijk. Want sinds de aerodynamica leidend is, is vormgeving van ondergeschikt belang. Daardoor kijken we al bijna een halve eeuw naar omgekeerde jets. Geen probleem overigens, wat mij betreft, we reizen nu eenmaal mee in de vaart der volkeren. Het is 2014 en de spelregels leveren het huidige startveld op. Prima. De ene monoposto is daardoor wat mooier dan de ander - en niet minder lelijk.

robbert

Citaat van: Fietser op 07 maart 2014 - 11:51:40
Ik heb de Williams verkozen als minst lelijke auto, maar Red Bull of McLaren komen m.i. ook voor die titel in aanmerking. Veel makkelijker is mijn keuze voor de lelijkste F1: Ferrari.
Overigens vind ik 'minst lelijke auto' een wel erg negatieve benadering. De nieuwe neuzen zijn 'even wennen' maar die rare hoge pijlneuzen van de vorige edities waren ook niet alles. En dan nog rest de vraag: wat is (minst) lelijk? Persoonlijk vind ik alles na de spoilerloze sixties in zekere zin lelijk. Want sinds de aerodynamica leidend is, is vormgeving van ondergeschikt belang. Daardoor kijken we al bijna een halve eeuw naar omgekeerde jets. Geen probleem overigens, wat mij betreft, we reizen nu eenmaal mee in de vaart der volkeren. Het is 2014 en de spelregels leveren het huidige startveld op. Prima. De ene monoposto is daardoor wat mooier dan de ander - en niet minder lelijk.

ja groot gelijk, ferrari de stofzuiger  ;D ;D

Fabian

Ik vind um wel mooi die Williams.

Matthijs

Mooi of lelijk, dat is een kwestie van smaak. Wat ik vooral zo leuk vind aan 2014 is dat er minder eenheidsworst is, dat maakt het extra interessant. Welk team heeft de beste keuze gemaakt?

T.Nuvolari

Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 12:45:20minder eenheidsworst

Da's juist, genoeg worsten gezien afgelopen winter en geen één die hetzelfde was.

Jozef

Citaat van: M@rc op 07 maart 2014 - 13:42:13
Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 12:45:20minder eenheidsworst

Da's juist, genoeg worsten gezien afgelopen winter en geen één die hetzelfde was.

Wat voor rare hobby's heb jij? :o


grapje hé ^^

Franky R.

Citaat van: M@rc op 07 maart 2014 - 13:42:13
Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 12:45:20minder eenheidsworst

Da's juist, genoeg worsten gezien afgelopen winter en geen één die hetzelfde was.


Mooi toch, want ik heb een hekel aan eenheidsworsten... ;D

Matthijs

Is het zo'n raar woord, eenheidsworst? Of is het in combinatie met de piemelneuzen?

Matthijs


Franky R.


Franky R.

Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 19:43:35
Is het zo'n raar woord, eenheidsworst? Of is het in combinatie met de piemelneuzen?


De combinatie... ;)

Wings

Ik vind het wel gaaf! Leuk om te zien dat oude livery's terugkeren.

Jehoentelaar

Maar jammer dat het jaren '90-dingetje van Williams wel weer weg is. Dat had i.c.m. de lage neus, en het gegeven dat 1994 nu twintig jaar geleden is, helemaal mooi geweest.

Arthur

Citaat van: Franky R. op 07 maart 2014 - 19:45:28
Citaat van: Matthijs op 07 maart 2014 - 19:44:01
Woehoe, mijn 1000e post!


Gebak...voor ons wel te verstaan... ;D
;)

Een jaar hier [7 maart] ook gebak neem ik aan of iets sterkers of pittigers.... ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel