Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Kronos

Citaat van: SDG op 28 januari 2014 - 10:09:05
Stel dat bij een kop/staart-aanrijding die penis afbreekt, mogen de coureurs dan gewoon verder rijden of moeten ze verplicht hun voorvleugel laten vervangen omdat de auto dan niet langer conform de regels is?

Ah jij wil er een breekpenis van maken? Eentje die bij de eerste de beste kerbstone afbreekt!
Wordt een begraafplaats van penissen dan bij de eerste bocht in Australië!

robbert

Inderdaad zoals ik verwacht heb. Redbull heeft de mooiste wagen

Kootje

Ik snap niet dat er mensen zijn die nu roepen dat Red Bull de mooiste wagen heeft, terwijl deze eerder de Toro Rosso verfoeiden om die penisneus. Dat Red Bull deze verbloemd door 'm zwart te schilderen, neemt niet weg dat dat ding daar wel hangt.

Nee ... teams die voor zo'n neus gekozen hebben vallen bij mij per definitie al af. Vooralsnog gaat m'n keuze dan ook vallen op McLaren, Ferrari, Lotus of Mercedes en ik neig heel sterk naar die laatste al wil ik nog wel 'n mooie full-frontal pic vd Lotus zien. Daarnaast zijn er nog de teams die hun auto nog moeten onthullen. Ben benieuwd of daar nog 'n verassing tussen zit.

Jehoentelaar

De Mercedes vind ik erg fraai! Red Bull is ook wel prima, het is niet hetzelfde design als de Toro Rosso. Force India... geen woorden aan vuil maken.


T.Nuvolari

Citaat van: Kronos op 28 januari 2014 - 09:40:26
Citaat van: M@rc op 28 januari 2014 - 09:37:32
Citaat van: Kronos op 28 januari 2014 - 09:26:21
Ik denk echt dat de Mercedes de mooiste oplossing tot nu toe heeft gevonden voor het neuzenprobleem!

Volledig mee eens. Red Bull heeft ook een mooie oplossing lijkt me.

Ik kan het niet zo goed zien bij de Red Bull maar komt het niet gewoon door het zwart waardoor het minder rigoreus lijkt dan bij de rest?

Volgens mij is de neus onderaan iets dikker waardoor het niet zo'n aanhangsel lijkt, maar eerder een lange neus.

Tuesday

Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 11:18:04
Ik snap niet dat er mensen zijn die nu roepen dat Red Bull de mooiste wagen heeft, terwijl deze eerder de Toro Rosso verfoeiden om die penisneus. Dat Red Bull deze verbloemd door 'm zwart te schilderen, neemt niet weg dat dat ding daar wel hangt.

Nee ... teams die voor zo'n neus gekozen hebben vallen bij mij per definitie al af. Vooralsnog gaat m'n keuze dan ook vallen op McLaren, Ferrari, Lotus of Mercedes en ik neig heel sterk naar die laatste al wil ik nog wel 'n mooie full-frontal pic vd Lotus zien. Daarnaast zijn er nog de teams die hun auto nog moeten onthullen. Ben benieuwd of daar nog 'n verassing tussen zit.
RBR heeft een totaal andere neus als STR, misschien moet je toch nog eens beter kijken. Ik denk niet dat ooit iemand met zo'n penis heeft rondgelopen ;)
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/red-bull-rb5-2.jpg

robbert

Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 11:18:04
Ik snap niet dat er mensen zijn die nu roepen dat Red Bull de mooiste wagen heeft, terwijl deze eerder de Toro Rosso verfoeiden om die penisneus. Dat Red Bull deze verbloemd door 'm zwart te schilderen, neemt niet weg dat dat ding daar wel hangt.

Nee ... teams die voor zo'n neus gekozen hebben vallen bij mij per definitie al af. Vooralsnog gaat m'n keuze dan ook vallen op McLaren, Ferrari, Lotus of Mercedes en ik neig heel sterk naar die laatste al wil ik nog wel 'n mooie full-frontal pic vd Lotus zien. Daarnaast zijn er nog de teams die hun auto nog moeten onthullen. Ben benieuwd of daar nog 'n verassing tussen zit.

ja mss heb je gelijk, had die penis nog niet zien hangen doordat ze zwart geschilderd was. In dat geval is mercedes de mooiste wagen

Perton

Op die foto  die tuesday heeft gepost... nee, daar haak ik toch af bij de red bull. Vind het ding een hele rare vorm hebben. Inderdaad geen penis, dat klopt wel. Over mercedes oordeel ik later even maar zo vanaf mijn telefoon zag het er wel oké uit

Gonzalo

Ik vind de wagens met de lage neuzen echt veel mooier dan die van vorig jaar... Vooral Mercedes en McClaren springen eruit :D

SDG

Citaat van: Tuesday op 28 januari 2014 - 11:30:04
Citaat van: Kootje op 28 januari 2014 - 11:18:04
Ik snap niet dat er mensen zijn die nu roepen dat Red Bull de mooiste wagen heeft, terwijl deze eerder de Toro Rosso verfoeiden om die penisneus. Dat Red Bull deze verbloemd door 'm zwart te schilderen, neemt niet weg dat dat ding daar wel hangt.

Nee ... teams die voor zo'n neus gekozen hebben vallen bij mij per definitie al af. Vooralsnog gaat m'n keuze dan ook vallen op McLaren, Ferrari, Lotus of Mercedes en ik neig heel sterk naar die laatste al wil ik nog wel 'n mooie full-frontal pic vd Lotus zien. Daarnaast zijn er nog de teams die hun auto nog moeten onthullen. Ben benieuwd of daar nog 'n verassing tussen zit.
RBR heeft een totaal andere neus als STR, misschien moet je toch nog eens beter kijken. Ik denk niet dat ooit iemand met zo'n penis heeft rondgelopen ;)
http://www.f1fanatic.co.uk/wp-content/uploads/2014/01/red-bull-rb5-2.jpg

Inderdaad. Bij Red Bull valt die neus echt mee. Samen met Mercedes toch echt de mooiste wagen. Van mij mogen beide teams in 2014 dan ook zo veel als maar mogelijk in beeld komen.  ;)

Jehoentelaar

Dan is het maar te hopen dat de #1 elke race uitvalt. :)

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 28 januari 2014 - 12:08:46
Dan is het maar te hopen dat de #1 elke race uitvalt. :)

Als het echt helpt om sommige wangedrochten uit de F1 weg te krijgen, mag Vettel wmb dit jaar alle races winnen.  :P

Kronos

Citaat van: SDG op 28 januari 2014 - 12:10:10
Citaat van: Jehoentelaar op 28 januari 2014 - 12:08:46
Dan is het maar te hopen dat de #1 elke race uitvalt. :)

Als het echt helpt om sommige wangedrochten uit de F1 weg te krijgen, mag Vettel wmb dit jaar alle races winnen.  :P

RedBull geeft aan dat ze meerdere neus opties hebben om uit te kiezen.
Hoop van harte dat ze niet alsnog met een nog lelijkere variant komen en dat deze enkel voor publiciteitsdoeleinden is geplaatst!

Edwin90

Citaat van: SDG op 28 januari 2014 - 10:09:05
Stel dat bij een kop/staart-aanrijding die penis afbreekt, mogen de coureurs dan gewoon verder rijden of moeten ze verplicht hun voorvleugel laten vervangen omdat de auto dan niet langer conform de regels is?

Vroeg ik me ook af. Ben al iets aan het zoeken geweest. Maar kon in de regels niets terugvinden. Duik er binnenkort nog wat dieper in.