Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Edwin90


robbert

Citaat van: Sabai op 27 januari 2014 - 18:36:05
De str is op de neus na een mooie auto. Ik begin me ook af te vragen of Ferrari de plank niet finaal mis geslagen hebben met hun neus. Tot toe heeft ieder team gepoogd de neus zo hoog mogelijk te houden en zodoende meer lucht onder de auto te krijgen .Ferrari heeft als enige een lage neus of zie ik dit verkeerd?

ja zou goed kunnen zijn denk ik. Ze hebben meermaals al bewezen dat ze de plank kunnen misslaan, en nu zal dat wellicht ook zo zijn. Tenminste als je alle wagens vergelijkt met ferrari. Redbull zal wel weer een geniaal idee gevonden hebben. Maar we zullen dat pas zien bij de eerste race van het seizoen

Edwin90

Hmm, het zijn natuurlijk geen pannenkoeken bij Ferrari. Die hebben daar echt wel goed over nagedacht. Op dat vlak verwacht ik geen problemen.

Maikel0230

Als ik eerlijk mag zijn dat betrouwbaarheid veel belangrijker zal zijn dit jaar.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90



Van de Twitter van Mercedes. Wat zijn die twee bochten op de neus? Ophanging? Benieuwd wat we morgen gaan zien!
Volgens mij gaan ze voor dezelfde glijbaan als Ferrari.  ::)

Perton

Op deze foto lijkt het inderdaad een Ferrari-kloon te worden. Zonde.

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 27 januari 2014 - 19:33:20
Als ik eerlijk mag zijn dat betrouwbaarheid veel belangrijker zal zijn dit jaar.

Ik vind tot nu toe al die neuzen er niet echt betrouwbaar uit zien   ;)

Maikel0230

Als ook Mercedes allebei voor hetzelfde idee gaat wil dat toch zeggen dat ze bij de Italianen niet met spek schieten.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton


Maikel0230

Quote of the day: Sebastian Vettel: "Our car looks better than everything I've seen so far."

Ik ben benieuwd..., Vergne vond zijn auto ook de mooiste vorige week :o

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Sabai

Citaat van: Maikel0230 op 27 januari 2014 - 20:05:56
Quote of the day: Sebastian Vettel: "Our car looks better than everything I've seen so far."

Ik ben benieuwd..., Vergne vond zijn auto ook de mooiste vorige week :o

Morgen zullen we het zien al verwacht ik er niet veel van.Zal ook wel een pinokio neus zijn.

Maikel0230

De hobbels zijn steunen voor de camera's


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

T.Nuvolari

Op de neus na, ziet die STR er geweldig uit.

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 27 januari 2014 - 20:05:56
Quote of the day: Sebastian Vettel: "Our car looks better than everything I've seen so far."

Ik ben benieuwd..., Vergne vond zijn auto ook de mooiste vorige week :o

Marko tot Vettel vandaag: 'Kijk, dat je openlijk teamorders aan je laars lapt, tot daar toe. Maar durf niet te zeggen dat onze nieuwe auto lelijk is, begrepen!?'

Jozef

Citaat van: Sabai op 27 januari 2014 - 18:36:05
De str is op de neus na een mooie auto. Ik begin me ook af te vragen of Ferrari de plank niet finaal mis geslagen hebben met hun neus. Tot toe heeft ieder team gepoogd de neus zo hoog mogelijk te houden en zodoende meer lucht onder de auto te krijgen .Ferrari heeft als enige een lage neus of zie ik dit verkeerd?

Ja maar door de knik zal de lucht volgens mij om de neus heen stromen en zo alsnog grotendeels eronder terechtkomen. Maar m'n aerodynamicakennis is niet extreem groot. Misschien vind je op F1technical wel hobbyisten die er al een keer een CFD-analyse op losgelaten hebben. :P