Presentatie nieuwe auto's 2014

Gestart door Sabai, 03 januari 2014 - 22:11:08

« vorige - volgende »

Welke team heeft de minst lelijke auto dit jaar ?

Red Bull
Ferrari
Mercedes
Lotus
McLaren
Force India
Williams
Torro Rosso
Sauber
Caterham
Marussia

Fabian


Perton

Lijkt op een prima auto, de vraag is alleen of het een herhaling wordt van 2013, waarbij dat ding in eerste instantie totaal niet ging, of dat ze nu wel meteen de snelheid hebben te pakken.

Tuesday

ik ga maar alvast stemmen denk ik ;)

0634

Beter dan de Ferrari, maar toch: jammer van de neus weer... Deze zal zeker mijn stem niet krijgen.

robbert

Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 18:27:45
Beter dan de Ferrari, maar toch: jammer van de neus weer... Deze zal zeker mijn stem niet krijgen.

dan zal je geen enkele een stem krijgen, want ze zullen allemaal wellicht met een lelijke neus zijn

Kootje

Vraag is uiteindelijk welke neus het minst lelijk is, deze zal waarschijnlijk de meeste stemmen krijgen. Bij gelijksoortige neuzen zal naar verwachting de livery 'n doorslaggevende factor worden, en dan krijgt Sauber m'n stem alvast niet. Zooooo saai zeg, gatver !!!

0634

Citaat van: robbert op 26 januari 2014 - 18:31:53
Citaat van: Jeroen op 26 januari 2014 - 18:27:45
Beter dan de Ferrari, maar toch: jammer van de neus weer... Deze zal zeker mijn stem niet krijgen.

dan zal je geen enkele een stem krijgen, want ze zullen allemaal wellicht met een lelijke neus zijn
Mwah, ik vind de McLaren neus en de Lotusneus helemaal niet zo lelijk.

Die bochels, dat vind ik niks.

0634

Citaat van: Kootje op 26 januari 2014 - 18:35:30
Vraag is uiteindelijk welke neus het minst lelijk is, deze zal waarschijnlijk de meeste stemmen krijgen. Bij gelijksoortige neuzen zal naar verwachting de livery 'n doorslaggevende factor worden, en dan krijgt Sauber m'n stem alvast niet. Zooooo saai zeg, gatver !!!
Je kan het geeneens een livery noemen eigenlijk. Eén schuine streep. Dat is het.

SanderD

Minder saai dan die McLaren livery. Die trekt naar mijn mening weer op niks.

janke

Citaat van: SanderAlonso op 26 januari 2014 - 18:41:32
Minder saai dan die McLaren livery. Die trekt naar mijn mening weer op niks.

Dat kan. Maar tot nu toe vind ik de McLaren de mooiste livery hebben. ;)
Some things are too important to be left in the past.

Tuesday

die Sauber verschilt qua livery nauwelijks van die van vorig jaar. Toch zie ik mensen nu ineens een stuk minder positief reageren. Merkwaardig...

Gerard

Qua uiterlijk vind ik de Sauber de minst lelijke, tot nu toe!!
Nu wachten waar Mercedes,Red Bull Torro Rosso ende rest mee komen...

Morgen is Mercedes aan de beurt!?

Fabian


Fabian

En volgens mij is Force India ook morgen...

Tuesday