''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

Arthur

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2014 - 17:46:01
Ik zou zeggen, alles behalve een kasplantje is relatief normaal. Ik zou het al heel wat vinden als Schumi kan praten en lachen met zijn gezin. Ook in een rolstoel kun je nog veel doen, zoals Reggazoni en Zanardi ook bewezen. Maar goed, die liepen ook geen zware hersenletsel op... :-X

Dat zou zeker al zeer positief zijn. Dit nieuws stemt mij alweer een stuk positiever. Ik wacht weer rustig af ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Hamilton#44

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2014 - 17:46:01
Ik zou zeggen, alles behalve een kasplantje is relatief normaal.

Je ziet de laatste tijd toch wel signalen vanuit mensen rondom Schumacher dat ze goede hoop hebben. Wat je tussen de regels door eigenlijk steeds hoort is, geef het tijd en dan kan hij er best redelijk uitkomen.

Nogmaals, als iemand als Todt in de media ronduit zegt een relatief normaal leven dan denk ik dat je er wel vanuit kan gaan dat ze niet meer verwachten dat hij de rest van zijn leven in een rolstoel zit en amper kan praten.

Laten we wel wezen, het is ook nog geen jaar geleden. Dat is in dit soort gevallen echt niks kwa tijdschema heb ik me laten vertellen.


Schumivill

#1202
Hier valt te lezen dat hetgeen Todt gezegd heeft weeral anders geïnterpreteerd is geweest door de media

http://motorsport.nextgen-auto.com/Still-a-long-road-ahead-of-Schumacher-Todt,82534.html
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Maikel0230

Weer mooi werk van de grotere Pers, vooral RTL Belgie man man  :(

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Wings

Citaat van: Franky R. op 07 oktober 2014 - 17:46:01
Ik zou zeggen, alles behalve een kasplantje is relatief normaal.

Voor iemand die topsport heeft bedreven en nog steeds actief was in verschillende sporten? Relatief is een breed begrip wordt beweerd en blijkt wel weer.

Rho

Citaat van: Schumivill op 08 oktober 2014 - 09:38:38
Hier valt te lezen dat hetgeen Todt gezegd heeft weeral anders geïnterpreteerd is geweest door de media

http://motorsport.nextgen-auto.com/Still-a-long-road-ahead-of-Schumacher-Todt,82534.html
Ik vond het al een vreemde uitspraak van Todt, opeens zoiets schijnbaar positiefs na maanden van stilte en non-nieuws. Wat ongelofelijk slecht van de media om niet terug te gaan naar de bron als die wel gewoon beschikbaar is.

Op deze site werd in ieder geval gelinked naar het originele interview, het is alleen jammer dat de tekst hetzelfde positieve bericht had.

Kootje

#1206
Citaat van: Schumivill op 08 oktober 2014 - 09:38:38
Hier valt te lezen dat hetgeen Todt gezegd heeft weeral anders geïnterpreteerd is geweest door de media

http://motorsport.nextgen-auto.com/Still-a-long-road-ahead-of-Schumacher-Todt,82534.html

Dat klinkt alweer 'n stuk minder positief, maar ligt wel meer in de lijn van mijn verwachting dat het nooit meer goed komt. Jammer, want hoewel ik graag gelijk heb en krijg, hoop ik er voor hem, z'n familie, vrienden en fans, in dit geval faliekant naast te zitten. :-\

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Jozef

Citaat van: Maikel0230 op 08 oktober 2014 - 09:43:42
Weer mooi werk van de grotere Pers, vooral RTL Belgie man man  :(

Er staat juist in die link dat RTL België er totaal niks mee te maken had, het zijn formule1.nl en Het Laatste Nieuws die hier de schuldigen zijn.

Perton

Was zeker Linda van der Heide die het stuk heeft geschreven.

Wings


Maikel0230

#1211
Citaat van: Jozef op 08 oktober 2014 - 17:14:29
Citaat van: Maikel0230 op 08 oktober 2014 - 09:43:42
Weer mooi werk van de grotere Pers, vooral RTL Belgie man man  :(

Er staat juist in die link dat RTL België er totaal niks mee te maken had, het zijn formule1.nl en Het Laatste Nieuws die hier de schuldigen zijn.

Dat klopt, my bad!

Citaat van: Wings op 08 oktober 2014 - 20:07:11
Deze site nam het toch ook over?

Idd, had ik zelf nog niet eens gezien

EDIT: Heb Franky gesproken en zijn bron was helaas HLN.be

Normaal gezien een van de betere kranten in Belgie maar zo zie je maar weer eens

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Kootje

Citaat van: Wings op 08 oktober 2014 - 20:07:11
Deze site nam het toch ook over?

Maar deze site word gerund door hobbyisten die het juist moeten hebben van andere nieuwsmedia om aan hun nieuwtjes te komen. Enige wat zij kunnen doen is zich beperken tot doorgaans betrouwbare bronnen. Van professionele nieuwssites/kranten mag je toch wel iets meer verwachten.

Tuesday

in het artikel staat ook ''zou hebben gezegd'', dus er zit wel een voorbehoud in. Lijkt me niet zoveel mis mee.

Kootje

In Franky's artikel wel ja, dus die heeft zich goed ingedekt. Kunnen ze op Formule1.nl nog wat van leren. :P