''Schumacher gewond bij ski-ongeluk''

Gestart door Terminator, 29 december 2013 - 13:52:49

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Tuesday op 29 december 2013 - 23:06:08
Citaat van: janke op 29 december 2013 - 22:56:45
Citaat van: Jeroen op 29 december 2013 - 22:47:41
Citaat van: Perton op 29 december 2013 - 22:45:35
http://sid.de/?id=81&mid=20131229222901

@Jeroen: tsja waarom gaan mensen in vredesnaam met 300+ over een circuit racen?

Eens. Maar je kan je aan de regels houden en daarmee het gevaar enigszins beperken, en je kan natuurlijk nog een stap verder gaan.

(waarmee ik overigens niet zeg eigen schuld, dikke bult hoor, daarvoor is dit veel te heftig)

Omdat je racer bent. Maar buiten het circuit hoor jij je aan de regels te houden. Doe je dat niet dan kun je in een situatie terecht komen als Schumacher. Hetzelfde geldt voor iedereen. Maargoed, ik lees al tweets van Massa, Grosjean enz.
het is niet verboden om off piste te skieën en met een gids hoeft het echt niet gevaarlijk te zijn.
Maar wat een klotenieuws dit zeg, hopelijk loopt het goed af en krijgen we geen drama zoals met Friso.

Buiten de piste skieën is een risico voor jezelf. Mijn vrouw weet er alles van. Winterberg 2011 koste ons met mee betalen bij de rekening 2400 euro. Maar veel sterkte voor Schumacher en zijn familie.
Some things are too important to be left in the past.

SDG

Citaat van: Enzo op 29 december 2013 - 23:17:30
Hier ook zo, ben er wel ff stil van...
Hij is mijn grootste jeugdheld en Mister F1!! Hij kan niet dood toch?

Zoiets dacht ik in 1994 ook...  :(

Wings

Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.

robbert

Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:20:35
Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.
Ja inderdaad. Akkoord, hij is buiten de piste gegaan, maar om nu nog altijd daarover te zeveren of het nu zijn schuld is of niet, dat kan ik ook niet begrijpen.
Laten we allemaal hopen dat het nog goed komt met dé wereldkampioen. Zoiets verdient niemand!!!

rafael25

Hoop niet dat hij zo aan zijn einde moet komen, hoop dat hij weer ontwaakt

Enzo

Citaat van: SDG op 29 december 2013 - 23:19:06
Citaat van: Enzo op 29 december 2013 - 23:17:30
Hier ook zo, ben er wel ff stil van...
Hij is mijn grootste jeugdheld en Mister F1!! Hij kan niet dood toch?

Zoiets dacht ik in 1994 ook...  :(

Don't even go there SDG, straks of anders morgen lezen we dat alles goed komt en dat hij volledig zal herstellen.
Dit is niet de manier waarop zijn lichtje uitgaat, no fucking way...

Enzo

Lees net dat zijn vriend Brawn aangekomen is in Grenoble om hem te steunen. Las ook dat Mike (zijn zoontje) erbij was en alles heeft gezien, moet vreselijk voor hem zijn geweest.

janke

Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:20:35
Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.

Is het zijn schuld, nou en? Heb jij info hierover. Jij bent toch een risico analitiecus?? Als je geadviseerd wordt om ergens niet te komen moet je er weg blijven. Lijkt me duidelijk.

Of het relevant is?? Nee. Maar wel een gegeven. Nogmaals sterkte MS.
Some things are too important to be left in the past.

Maikel0230

Ik las dat het om een zone ging tussen twee pistes in die beveiligd was of zoiets maar geen idee of dit klopt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Citaat van: janke op 29 december 2013 - 23:30:34
Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:20:35
Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.

Is het zijn schuld, nou en? Heb jij info hierover. Jij bent toch een risico analitiecus?? Als je geadviseerd wordt om ergens niet te komen moet je er weg blijven. Lijkt me duidelijk.

Of het relevant is?? Nee. Maar wel een gegeven. Nogmaals sterkte MS.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen Janke?

Wings

Citaat van: Enzo op 29 december 2013 - 23:17:30
Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:15:28
Ik zal een kaarsje voor de champ branden en wens hem en zijn lieftallig gezin alle sterkte toe die ze kunnen gebruiken! Verschrikkelijk nieuws.

Hier ook zo, ben er wel ff stil van...
Hij is mijn grootste jeugdheld en Mister F1!! Hij kan niet dood toch?

Dat is een uiterste maar niet onmogelijk natuurlijk. Nu ben ik totaal niet medisch onderlegd maar meen te hebben gelezen dat bij hoofdletsel de eerste nacht kritisch is omdat zwellingen kunnen optreden. Als je de eerste nacht goed doorkomt ben je meestal buiten levensgevaar. Maar, nogmaals, dat schrijf ik als leek want heb er de ballen verstand van.

rafael25

December: Paul Walker, Mandela en Nu ''Schumacher :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

janke

Citaat van: Enzo op 29 december 2013 - 23:32:00
Citaat van: janke op 29 december 2013 - 23:30:34
Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:20:35
Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.

Is het zijn schuld, nou en? Heb jij info hierover. Jij bent toch een risico analitiecus?? Als je geadviseerd wordt om ergens niet te komen moet je er weg blijven. Lijkt me duidelijk.

Of het relevant is?? Nee. Maar wel een gegeven. Nogmaals sterkte MS.

Wat wil je nou eigenlijk zeggen Janke?

Dat je niet dingen moet gaan doen waarvan geadviseerd wordt om het niet te doen. Dat is alles. De achternaam is dan niet zo relevant.
Some things are too important to be left in the past.

Wings

#103
Citaat van: janke op 29 december 2013 - 23:30:34
Citaat van: Wings op 29 december 2013 - 23:20:35
Ongelofelijk dat wordt gediscussieerd of het zijn eigen schuld is of niet. Alsof dat nu relevant is.

Is het zijn schuld, nou en? Heb jij info hierover. Jij bent toch een risico analitiecus?? Als je geadviseerd wordt om ergens niet te komen moet je er weg blijven. Lijkt me duidelijk.

Of het relevant is?? Nee. Maar wel een gegeven. Nogmaals sterkte MS.

Het is ook een gegeven dat je met roken meer kans hebt op longkanker wat geen vrijbrief verstrekt om een kankerafdeling op te wandelen en de rokers toedichten dat ze het zelf schuld -kunnen- zijn. Dat geldt ook voor dit. Iedereen weet dat Schumacher daar risico nam maar dat is nu niet relevant. Ik denk dat ik niet alleen voor mijzelf praat als ik zeg de toestand van Schumacher te willen bespreken hier.

Wings

Citaat van: rafael25 op 29 december 2013 - 23:38:00
December: Paul Walker, Mandela en Nu ''Schumacher :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Schumacher leeft nog. ;) Maar inderdaad weer een typische december-maand.

Overigens lees ik nu weer dat Schumacher in coma ligt....? http://www.formule1nieuws.nl/modules/news/article.php?storyid=38703&utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter