Het Wintertesttopic 2014

Gestart door 0634, 26 december 2013 - 09:15:11

« vorige - volgende »

Jozef

Hoe zeker is dat "ze hebben nog geen motor"? M.i. hebben ze gewoon een contract met Renault en zal de auto dus ook gewoon ontworpen zijn aan de hand van de specificaties die ze van Renault krijgen. Alleen moeten ze wel betalen als ze ook effectief een blok in handen willen krijgen...

Maikel0230

Voor 2014 heeft Lotus nog steeds geen contract, eerst moet het geld van 2013 op de rekening komen alvorens er een kribbel wordt gezet onder een contract dat ongetwijfeld klaar ligt.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Perton

Citaat van: Jeroen op 08 januari 2014 - 22:21:30
Citaat van: gloudiesaurus op 08 januari 2014 - 19:11:53
Citaat van: Jeroen op 08 januari 2014 - 19:03:55
Kan het me bijna niet voorstellen inderdaad. Met al een test minder, met een winter vol financiele prioriteiten, met een leegloop aan technische kennis, met een vertrek van James Allison en tot slot ook nog een minder rijdersteam dan vorig jaar, vrees ik inderdaad dat het heel, heel moeilijk zal worden (mochten ze uberhaupt een leverancier vinden die er een motor in propt).

Ben er ook bang voor.

Het kan natuurlijk ook zijn dat ze er bewust voor kiezen, Red Bull deed ook al enkele keren..
Misschien dat ze de extra tijden willen gebruiken vanwege de financiele problemen die ze hebben (gehad?). Maar goede tekenen zijn het allerminst.

Ja, maar Red Bull deed het vnml toen ze met doorontwikkelingen van het jaar ervoor kwamen. Gezien de nieuwe reglementen kan Lotus niet met een simpele doorontwikkeling komen.

Nou weet ik wel dat Brawn de eerste test van 09 ook skipte, maar die hadden toen wel al een kant en klare wagen staan die door Honda heel goed was achtergelaten. Dat heeft Lotus nu niet (denk ik).
mwoah heb al op.meerdere plekken gelezen dat lotus op aërodynamisch vlak een paar mooie vondsten heeft gedaan. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre dat waar is, maar als het wel waar is, ligt er dus wél een prima auto klaar. Waarschijnlijk geen brawn-niveau maar alsnog een aardig ding.

0634

Laten we het hopen, Perton. Ik blijf het een leuk team vinden namelijk.

Kronos

Citaat van: Jeroen op 09 januari 2014 - 06:40:41
Laten we het hopen, Perton. Ik blijf het een leuk team vinden namelijk.

Sinds het aantrekken van Maldonado dit jaar is het bij mij in aanzien gezakt (nog steeds hoop ik wel dat ze er zijn in 2014 hoor)

0634


0634

Nog een paar dagen... ben erg benieuwd wie er goed uit de winter komt.

robbert

ja ben ook benieuwd. We zullen het gauw weten