Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

0634

De meeste F1-fans herkennen de rijders toch wel, op Olav Mol na dan, maar kleinigheidjes hou je altijd.

De niet F1-fans niet, maar die hebben ook geen idee wie welk nummer heeft. Dus...

Fabian


Fabian


robbert

hmm die nummer van raikkonen is niet goed te zien...

Fabian

Citaat van: robbert op 25 januari 2014 - 14:59:54
hmm die nummer van raikkonen is niet goed te zien...
Nou die vind ik persoonlijk toch duidelijk zichtbaar.

T.Nuvolari

Mega lelijke helm die van Kimi, Fernando maar net ietsje beter.

Kootje

Hmmm ..... vind ze beide wel mooi eigenlijk. Nummers ook goed zichtbaar, al prefereer ik de wijze waar Alonso en Ricciardo voor gekozen hebben. Ik denk namelijk dat dat de enige plek is die tijdens races goed in beeld kan komen, uiteraard afhankelijk van het gebruik vd on-board.

0634

Vind ze allebei wat schreeuwerig. Ben beneieuwd naar de helmen van Button en Lewis. Die vond ik altijd erg fraai (niet zo schreeuwerig en ook geen bonte kleurstellingen).

Jozef

Citaat van: robbert op 25 januari 2014 - 08:44:50
groot gelijk. De fia zou moeten leren hun regeltjes duidelijk maken, want zo kan het niet verder

Idd, de F1 kan echt niet verder nu de nummers niet in knipperende neonletters van 30 centimeter op de helmen staan.

Franky R.

Veel te druk! Allerlei kleurtjes, streepjes, lijntjes en vormpjes...Blegh!





Kijk die van Senna! Simpel; één basiskleur, twee streepbanen en in totaal drie kleuren [Marlboro-sticker niet meegerekend]. Simpel is beter, jongens... ::)

Perton

Er zijn uitzonderingen. Ik heb die van Wurz altijd erg vet gevonden, juist omdat hij anders dan simpel was.

Kootje

Vind die van Senna niet echt mooi om eerlijk te zijn. Dat heeft overigens niets met z'n eenvoud te maken hoor, want die vd familie Hill vind ik bijvoorbeeld wel erg mooi. Druk of simpel maakt mij echt niets uit, het gaat mij om het geheel.

Wings

Die van Senna vond ik juist mooi omdat het zijn identiteit was. Damon Hill had juist een zwarte helm in een kleurrijke tijd. Ook weer uitzonderlijk want hij was de enige met een gitzwarte helm.

Franky R.

Eddy Irvine...lijkt heel erg op die van Senna, trouwens...



0634

Citaat van: Wings op 25 januari 2014 - 19:46:40
Die van Senna vond ik juist mooi omdat het zijn identiteit was. Damon Hill had juist een zwarte helm in een kleurrijke tijd. Ook weer uitzonderlijk want hij was de enige met een gitzwarte helm.

Was donkerblauw. Het donkerblauw van de roeivereniging van zijn vader.