Helmen en nummers topic 2014

Gestart door Perton, 09 december 2013 - 22:41:45

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

70: Netnummer Den Haag.
93: Geboortejaar.
96: Eerste F1-race gezien.

Kootje

#106
13 - Het nr van m'n voetbalheld Neeskens in Oranje en daarom het nr waarmee ikzelf ook 20+ jaar gespeeld heb. En nog blessurevrij ook, welke voetballer kan dat zeggen. Enige blessure die ik ooit opgelopen heb, was 'n hamstringscheuring. Dit gebeurde tijdens 'n gastoptreden waarbij nr 13 niet beschikbaar was. ::)

30 - Het netnummer van Utereg me stadjie. Geboren en getogen in de mooiste stad van Midden- Nederland. Hoewel ik er al sinds jaar en dag niet meer woonachtig ben, ligt daar nog steeds m'n hart. :-*

40 - Eerbetoon aan m'n moeder die in dat jaar geboren werd en helaas op veel te jonge leeftijd heen is gegaan. :'(

68 - M'n geboortejaar. Jawel ... ondertussen ben ik stiekem al 'n ouwe lul >:(.

16 - Naar m'n initialen E.K.   E=5, K=11 en aangezien 511 niet mag, dan maar optellen die hap. :)





SDG

Ofwel 71 (geboortejaar), ofwel een veelvoud van 5 of 10, ofwel een getal bestaand uit 2 dezelfde cijfers (11, 22, 33,...). Gewoon omdat ronde getallen meer opvallen en makkelijker te onthouden zijn. Of eventueel ook een getal kleiner dan 10, valt ook altijd meer op.

Maikel0230

#108
11: Vast nummer van bij de basket vroeger
23: MJ (Michael Jordan)
27: Spreek voor zichzelf natuurlijk
72: Vast nummer van 10-voudig wereldkampioen motorcross Stefan Everts



Kimi mag dan wel zeggen dat hij dat nummer genomen heeft omdat hij het vorig jaar al had, ik onthoudt dat meneer in 2007 WK geworden is

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Edwin90

#109
15, op een of andere manier mijn geluksgetal :P

90, geboortejaar

72, Zeven Februari (geboortedag)

-edit- Trouwens, Hulkenberg met 27! Dat nummer moèt ooit bij Ferrari terugkeren!  :( ik wil het gewoon een keer meemaken!  :)


Perton

Extraatje over Hamilton: 44 is ook het telefoonnummer van Engeland. Misschien dat ie daarom als jong jongetje wel met 44 ging rijden! Van Alonso had trouwens wel iets uitgebreider gemogen van me: hij werd op 14-jarige leeftijd op 14 juli kartkampioen met startnummer 14, dus da's wel iets meer dan dat 14 alleen het nummer uit zijn kartperiode was. Bianchi zijn drie keuzes voor die 17 koos waren meen ik 7, 27 en 77. Er is dus blijkbaar wel iets met het getal 7 dat hem aanspreekt. Hopelijk maakt hij dat ooit nog duidelijk. Het zou kunnen dat het te maken heeft met zijn oom, die met nummer 7 reed toen hij in Monaco 1968 de derde plaats pakte. Als dit erachter zit, vind ik het voor Bianchi wel jammer dat hij dan niet startnummer 7 heeft gekregen en dat het naar iemand is gegaan die er eigenlijk niks mee heeft.

Perton

CitaatDaniil Kvyat: Daniil Kvyat heeft wellicht de beste reden van allemaal om een persoonlijk cijfer te kiezen. Hij is van plan zelf het verhaal achter het #26 te schrijven.

Bedoel je hiermee letterlijk schrijven of dat hij een random nummer zelf legendarisch wil maken?

Edwin90

Hij wil het zelf legendarisch maken. Kvyat schijnt overigens een belachelijk aardige gozer te zijn met humor.


0634

Dacht dat Alonso 14 had gekozen omdat hij in dat jaar nu eindelijk eens de titel wil pakken...

Edwin90

Citaat van: Jeroen op 12 januari 2014 - 22:00:53
Dacht dat Alonso 14 had gekozen omdat hij in dat jaar nu eindelijk eens de titel wil pakken...

Daar zit wat in  ;D

Jozef

Citaat van: Edwin90 op 12 januari 2014 - 19:12:26Hij wil het zelf legendarisch maken. Kvyat schijnt overigens een belachelijk aardige gozer te zijn met humor.

Was als gast op de grid bij Toro Rosso in Brazilië en werd toen even geïnterviewd door DC. Het duurde maar een minuut maar ik was meteen gecharmeerd door deze jongen.

Perton

Hij ziet er vooralsnog wel uit als een ontieglijke nerd. Maar goed, dat gold ook voor Vettel toen hij de Formule 1 inkwam en die heeft sindsdien ook een wat normaler uiterlijk gekregen. Dus ik vermoed dat het met Kvyat ook wel zo zal gaan.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25