Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Terminator

Wat was Mol weer drama vandaag zeg! Hij snapte niks van de nieuwe kwalificatieregels, en ging ook paar keer heel enthousiast doen over tijden die in outlaps werden gereden.

Robbert65

tsja. Ik let er al niet meer op. Je ergeren is een keuze, zeg maar;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

BMW.WilliamsF1

Was denk ik niet in de outlap. Door die nieuwe kwalificatie regels versprongen de posities ook toen ze over een meetpunt kwamen heb ik het idee. Dus als je in sector 1 de snelste bent dan sta je ff bovenaan. Zoiets is het denk ik.

Edwin90

Ik dacht daarnaast dat Jack Plooij ook pitreporter zou zijn? Heb hem de hele uitzending niet gehoord? Of doet hij alleen interviews bij het vierkantje?

Kootje

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 19 maart 2016 - 12:26:00
Was denk ik niet in de outlap. Door die nieuwe kwalificatie regels versprongen de posities ook toen ze over een meetpunt kwamen heb ik het idee. Dus als je in sector 1 de snelste bent dan sta je ff bovenaan. Zoiets is het denk ik.

Exact.

Arthur

Vond Mol gisteren acceptabel, zeker gezien de nieuwe regels. Maar vandaag was het echt tenenkrommend!! Wat een foutenfestijn en dan ook nog over de meest simpele dingen, niet normaal. En wat Jack Plooij daar moet weet ik niet maar iets zinvols toevoegen doet hij TOTAAL niet.

Het leukste uit de voor-/nabeschouwing vond ik de opmerking van Bart Chabot [over de crash van Alonso]: "Can I parc here?"  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Sabai

#1401
Ik ben blij dat ik nu via ziggo sport gratis f1 kan kijken maar mis de BBC nu wel al. Olaf Mol praat het gezellig aan elkaar maar vind het weinig van toegevoegde waarde hebben.Hij verteld letterlijk wat wij zelf ook zien en dan mist hij ook nog eens de helft.Bijvoorbeeld Vettel was zwaar aan het inlopen op Hamilton aan het eind. Hier zegt hij dan gewoon niks over tot Vettel erachter zit en ze in beeld zijn.En wijt het vvervolgens aan een rem foutje van Hamilton dat hij er ineens achter zit terwijl hij een gat van 13 seconden had dicht gereden  ::)

KVDracer

De Beeb mis ik ook wel, maar die zonden toch niet alle races uit. Ik moet wel zeggen dat La2 ook goed was, alleen wat meer moeite doen om het te begrijpen  :)

De Beeb kon ook wel dikwijls overdrijven, zeker als de finishvlag viel. Heel luidruchtig en enthousiast: "And Rosberg wins the Australian GP", terwijl hij al de helft van de race op kop reed zonder spanning bij manier van spreken.

Arthur

Laat duidelijk zijn dat ik bijzonder blij ben met Ziggo Sport. Het viel me gewoon vandaag weer op hoeveel fouten Olav maakt en dat is jammer en ik wil ook geen vervanger. Olav is gewoon enorm enthousiast en de liefhebber en kenner van onze geliefde sport. Iemand ernaast zou wellicht welkom zijn om hem aan te vullen als hij iets over het hoofd ziet. Dan kunnen we JP thuis laten want die voegt echt NUL toe!

Maar complimenten voor Ziggo Sport. Ze pakken het super op en proberen steeds te verbeteren. Ik denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden. En nee, Suzie Perry hebben ze niet en dat zal helaas ook wel niet lukken...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Robbert65

Citaat van: Arthur op 20 maart 2016 - 23:15:40
Laat duidelijk zijn dat ik bijzonder blij ben met Ziggo Sport. Het viel me gewoon vandaag weer op hoeveel fouten Olav maakt en dat is jammer en ik wil ook geen vervanger. Olav is gewoon enorm enthousiast en de liefhebber en kenner van onze geliefde sport. Iemand ernaast zou wellicht welkom zijn om hem aan te vullen als hij iets over het hoofd ziet. Dan kunnen we JP thuis laten want die voegt echt NUL toe!

Maar complimenten voor Ziggo Sport. Ze pakken het super op en proberen steeds te verbeteren. Ik denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden. En nee, Suzie Perry hebben ze niet en dat zal helaas ook wel niet lukken...

Je kunt niet alles hebben hè? ;)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

#1405
Citaat van: Robbert65 op 20 maart 2016 - 23:18:16
Citaat van: Arthur op 20 maart 2016 - 23:15:40
Laat duidelijk zijn dat ik bijzonder blij ben met Ziggo Sport. Het viel me gewoon vandaag weer op hoeveel fouten Olav maakt en dat is jammer en ik wil ook geen vervanger. Olav is gewoon enorm enthousiast en de liefhebber en kenner van onze geliefde sport. Iemand ernaast zou wellicht welkom zijn om hem aan te vullen als hij iets over het hoofd ziet. Dan kunnen we JP thuis laten want die voegt echt NUL toe!

Maar complimenten voor Ziggo Sport. Ze pakken het super op en proberen steeds te verbeteren. Ik denk dat iedereen zich daar wel in kan vinden. En nee, Suzie Perry hebben ze niet en dat zal helaas ook wel niet lukken...

Je kunt niet alles hebben hè? ;)

Ik ben toch al geen fan van de tandarts [JP] maar SP mag direct komen hoor ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

BMW.WilliamsF1

Nee die veredelde tandarts kunnen ze beter thuis laten. Meer interviews zijn altijd leuk, maar als ie dan domme vragen aan Lewis gaat stellen dan is t wel erg triest gesteld :)

Tuesday

k heb gisteren live gekeken naar RTL en s middags nog de ruime samenvatting op Channel 4. De opzet is vergelijkbaar met BBC, alleen vaak onderbroken door reclame. Suzie is vervangen door een man en Webber was (iig dit weekend) ipv Eddie Jordan. Al met al toch ff wennen.

SDG

Citaat van: KVDracer op 20 maart 2016 - 22:06:19
De Beeb mis ik ook wel, maar die zonden toch niet alle races uit. Ik moet wel zeggen dat La2 ook goed was, alleen wat meer moeite doen om het te begrijpen  :)

De Beeb kon ook wel dikwijls overdrijven, zeker als de finishvlag viel. Heel luidruchtig en enthousiast: "And Rosberg wins the Australian GP", terwijl hij al de helft van de race op kop reed zonder spanning bij manier van spreken.

Croft doet dat ook altijd op Sky. Zal eigen zijn aan Britten, zeker?  :P

Robbert65

Citaat van: SDG op 21 maart 2016 - 12:08:08
Citaat van: KVDracer op 20 maart 2016 - 22:06:19
De Beeb mis ik ook wel, maar die zonden toch niet alle races uit. Ik moet wel zeggen dat La2 ook goed was, alleen wat meer moeite doen om het te begrijpen  :)

De Beeb kon ook wel dikwijls overdrijven, zeker als de finishvlag viel. Heel luidruchtig en enthousiast: "And Rosberg wins the Australian GP", terwijl hij al de helft van de race op kop reed zonder spanning bij manier van spreken.

Croft doet dat ook altijd op Sky. Zal eigen zijn aan Britten, zeker?  :P

Yep, die zijn dat gewend van "Racing the Horses".  Weet je nog vroeger, Hans IJsvogel volgens mij, in Studio Sport die verslag maakte van de paardenraces in Duindigt? Dat werk.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel