Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Robbert65

Citaat van: FolkertE op 02 maart 2016 - 15:55:32
Jack Plooij, was hij niet de Tandarts/reporter/vervelend? Ik kan me de naam wel herinneren, maar kan even niet meer zijn prestaties herinneren. Weet wel dat ik er nooit echt enthousiast over was.

Maar cursusje Engels en live verslaggeving en het kan misschien iets worden. Ik zit te twijfelen of ik een Sport 1 abonnement weer ga aanschaffen. Of is Channel 4? ook in Nederland te bekijken? 

moet je even terugscrollen in dit topic, dan lees hoe hoe je Channel 4 zien kunt ;-)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

NielsD

Ik ben allang blij dat Ziggo de Formule 1 serieus neemt. Moet ook wel, maar stappen worden gezet daar. In plaats van zeuren, laten we eerst maar eens afwachten hoe Plooij het gaat doen.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Maikel0230

Citaat van: FolkertE op 02 maart 2016 - 15:55:32
Jack Plooij, was hij niet de Tandarts/reporter/vervelend? Ik kan me de naam wel herinneren, maar kan even niet meer zijn prestaties herinneren. Weet wel dat ik er nooit echt enthousiast over was.

Maar cursusje Engels en live verslaggeving en het kan misschien iets worden. Ik zit te twijfelen of ik een Sport 1 abonnement weer ga aanschaffen. Of is Channel 4? ook in Nederland te bekijken?

Geen idee of Channel 4 in NL beschikbaar is. In belgie in ieder geval niet, enkel via de sateliet. Ik ga er dus wel van uit dat dit hetzelfde zal zijn voor Nederland, al kan het wel al eens verschillen natuurlijk.

Voor de Belgen onder ons word F1 kijken nu wel heel dunnetjes, en een abonnement bij Telent is veel te duur als de voetbal je eigenlijk niet interesseert. La Deux zend nog steeds uit, dus dat zit nog wel snor. RTL is er ook nog, maar aangezien me bij deze zender dit jaar al twijfelde om nog te verlengen ga ik ervan uit dat ook dat feestje een van dezer dagen voorbij is.

Vingers op elkaar dus voor de toekomst van F1 in België...

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 06 maart 2016 - 12:13:09
Geen idee of Channel 4 in NL beschikbaar is. In belgie in ieder geval niet, enkel via de sateliet. Ik ga er dus wel van uit dat dit hetzelfde zal zijn voor Nederland, al kan het wel al eens verschillen natuurlijk.

Voor de Belgen onder ons word F1 kijken nu wel heel dunnetjes, en een abonnement bij Telent is veel te duur als de voetbal je eigenlijk niet interesseert. La Deux zend nog steeds uit, dus dat zit nog wel snor. RTL is er ook nog, maar aangezien me bij deze zender dit jaar al twijfelde om nog te verlengen ga ik ervan uit dat ook dat feestje een van dezer dagen voorbij is.

Vingers op elkaar dus voor de toekomst van F1 in België...

RTBF is bij iedere race ook nog steeds ter plaatse met een commentatorteam, dacht ik. Gelukkig dat ze in Franstalig België nog een beetje auto- en motorsport-minded zijn, of het was helemaal triestig geweest...

C.G. de Beaufort

11:19 – Alle Formule 1-races zijn komend seizoen live te volgen op Ziggo Sport, het kanaal dat voor alle digitale klanten van de kabelreus gratis te ontvangen is. Dat heeft de zender maandag bekendgemaakt.

(snel meer)

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/336492/alle-formule-1-races-live-op-gratis-sportkanaal-ziggo/

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Héhé, gelukkig. Alle F1-uitzendingen worden uitgezonden op Ziggo  Sport!

Groet,

C.G. de Beaufort


BMW.WilliamsF1

Niet alle F1 uitzendingen helaas. Ze hebben het over alle races. Dus alleen de race op zondag is live. Hoe het zit met de vrije trainingen en kwalificaties is niet bekend. Ze zullen vast wel een aantal kwalificaties en VT's live uitzenden, maar niet alles. Australië zal wel alles live zijn gok ik, want das toch midden in de nacht. Dan zijn er verder geen andere live sporten.

Jehoentelaar

Kwalificaties kun je denk ik sowieso wel vergeten tijdens het voetbalseizoen. Verder geef ik het nog best goede kansen. Vrije training op vrijdagochtend misschien ook nog wel.

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/ziggo_sport_gaat_formule_1_groter_aanpakken/

Toch leuk dat ze het grootser aanpakken.

Ik ga wel voor het totaal pakket want ik wil alles zien  8)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ik pak denk ik het Ziggo Sport Go pakket. Die is maar een tientje per maand en kun je delen met meerdere personen. Ik ga hem delen met iemand anders, dus dan is t nog maar 5 euro per maand. Je kunt met Apple TV of Chromecast heel makkelijk de beelden op je TV laten zien. Dus komt helemaal goed :)

Robbert65

"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Arthur

Quali kunnen we dus vergeten bij Ziggo. Prima, doe ik die voorlopig op RTL, Werbung is dan niet hinderlijk!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Citaat van: Robbert65 op 07 maart 2016 - 15:05:32
http://publiek.ziggosporttotaal.nl/

Klapvee erbij, zoals vroeger. Verschrikkelijk was dat zeg, al die mensen die graag op TV wilden  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Ik begrijp het nog niet helemaal, is sport 1 nu Ziggo sport of zend Ziggo sport en Sport 1 allebei races uit? Of in andere woorden, kan ik als KPN klant Ziggo sport krijgen/kijken?

BMW.WilliamsF1

Als KPN klant heb je niet de gratis zender van Ziggo waarop Ziggo klanten F1 kunnen kijken. Als KPN klant kun je wel voor 15 euro per maand Ziggo Sport Totaal afsluiten.

Of overstappen op Ziggo dan kun je wel gratis F1 kijken :)

Arthur

Maar de vraag is nog of de races zonder reclame uitgezonden worden op open Ziggo?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel