Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

NielsD

Citaat van: gloudiesaurus op 11 februari 2016 - 02:42:37
Citaat van: NielsD op 10 februari 2016 - 22:56:42
Heeft Ziggo Sport ook de rechten van de Tour? Ik dacht dat die bij NOS en Eurosport lagen.

Klopt  :)

Oh, ik las het verkeerd. Ik dacht dat Jozef zei dat deze rechten al bij Ziggo Sport lagen, maar dat is dus niet zo. Die hebben dus geen invloed op GP's.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

-Nino-

#1351
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/335532/

Begin maart dus meer duidelijkheid over de Formule 1 uitzendingen.

Daarnaast zal Ziggo Sport dit jaar ook de V8 Supercars (Australisch Toerwagenkampioenschap) rechtstreeks uit gaan zenden.
Daarmee breidt Ziggo Sport haar raceaanbod nog verder uit naast het al bestaande aanbod:
Live: Formule 1, GP2, GP3, Porsche Supercup, Formule E, Formule 3, DTM, Porsche Carrera Cup Duitsland, Audi TT Cup, ADAC GT, Ferrari Challenge, 24h Nürbürgring, WRX, Indycar, Nascar Sprint,
Highlights: Nascar Xfinity/Trucks/Euro, WEC, Monza Rally Show.

-Nino-

Gister was er bij Eurosport al een bijeenkomst voor de tweewielers, vandaag zal men bij Ziggo Sport bijeen komen over het aanstaande autosportseizoen.
Via het twitteraccount van Olav Mol wellicht vandaag al nieuws.

BMW.WilliamsF1

Olav Mol blijft iig nog 3 jaar bij Ziggo Sport: http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/335679/olav-mol-tekent-nieuw-contract-bij-ziggo-sport/

Goede keuze denk ik. Ook al maakt ie wat foutjes en is ie minder goed dan vroeger. Toch vind ik hem nog steeds de beste F1 commentator die we hebben in Nederland. Hopelijk maakt Ziggo ook meer reportages op locatie dan in de studio. Meer interviews. Zoals in het artikel te lezen is ging ie altijd in zijn eentje naar de circuits. Als dat 3 mensen zijn kunnen ze veel meer interviews maken na de kwalificatie en de race. Een commentator er naast zou misschien ook leuk zijn :)

Anyway, volgens Mol moet er voor 1 maart nog meer duidelijk worden.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Blanchimont

Goed dat Sport1 de uitzendingen goed aanpakt, maar ik ga toch - waar mogelijk - het proberen via een Britse zender te kijken. Ik trek Mol gewoon niet.

Wallie

Citaat van: Blanchimont op 02 maart 2016 - 09:29:17
Goed dat Sport1 de uitzendingen goed aanpakt, maar ik ga toch - waar mogelijk - het proberen via een Britse zender te kijken. Ik trek Mol gewoon niet.
Dat heb ik dus met Plooij...
Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

BMW.WilliamsF1

Hopelijk dat Jack "Tyres an issue" Plooij wat betere vragen gaat stellen dan vroeger. Maar meer interviews en items vanaf locatie is altijd beter. Ik ben benieuwd :)

gloudiesaurus

Ik ben ook niet zo kapot van Plooij.
Jammer dat ze steeds uit hetzelfde vijvertje vissen. Plooij is een vriend van Mol.

Zijn Engels is dramatisch en zijn vragen waren vaak tenenkrommend...

Wel goed dat er volgend jaar weer een pitreporter is. Ziggo probeert er wat van te maken.
Nu Max Verstappen in de Formule 1 rijdt is het natuurlijk ook commercieel weer veel interessanter.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Jack Plooij, was hij niet de Tandarts/reporter/vervelend? Ik kan me de naam wel herinneren, maar kan even niet meer zijn prestaties herinneren. Weet wel dat ik er nooit echt enthousiast over was.

Maar cursusje Engels en live verslaggeving en het kan misschien iets worden. Ik zit te twijfelen of ik een Sport 1 abonnement weer ga aanschaffen. Of is Channel 4? ook in Nederland te bekijken? 

BMW.WilliamsF1

Ja das inderdaad die tandarts. Was de opvolger van Allard Kalff en ik was ook niet echt over hem te spreken idd :)

FolkertE

Ik ben eigenlijk nooit echt van het onnodig afbranden van professionals, tenzij ze het echt heel bond maken, maar ik irriteerde me vaak aan hem. Zo monotoon en beperkt in zijn verslaggeving.
Ik kan me nog wel een item van hem herinneren van Monaco 200x, waar hij 5 euro nam en ging kijken hoe ver hij er mee kwam. Was wel geslaagd opzich

Arthur

Plooij.... BRRRRRRRRR.... Tenenkrommend!!!!!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

als hij begint met verslag geven, schieten Gezichten en buiken  spontaan uit de "plooi".

gloudiesaurus

Plooij probeerde ook altijd popi-jopi te doen... irritant.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is