Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Edwin90

Ik heb het Zondag aangemeld, een kwartiertje later werkte het allemaal. :)

Franky R.

Citaat van: jende op 12 maart 2014 - 14:45:22
Ik krijg sport1 gratis via mijn werk  :P
Lucky me


Wow...sommige mensen hebben echt geluk, he! :P
;)

Kootje


gloudiesaurus

Citaat van: Edwin90 op 12 maart 2014 - 15:15:21
Ik heb het Zondag aangemeld, een kwartiertje later werkte het allemaal. :)

En ik wacht al sinds zaterdag  :D
Welke provider heb je? Ik KPN...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: M@rc op 12 maart 2014 - 12:09:07
€ 16,45 per maand voor sporting telenet of dagpas van € 9,95. Twijfel nog.

ja dat is idd duur.... >:(

robbert

Citaat van: Gonzalo op 12 maart 2014 - 12:17:33
Ik weet niet hoe het in Nederland (of ben je Vlaming?) zit, maar ik schat dat hier zowat 60-70% van de Vlamingen Telenet heeft.

Het pakket op zich is ook niet heel duur, 16,50 euro per maand dacht ik. Zit ook Belgisch, Nederlands, Engels... voetbal in en de NBA enzoverder enzovoort.

Ik twijfelde nog, maar neem nu zeker een abonnement.

ja maar wat gaat er gebeuren na het voetbalseizoen. Zal telenet die nog uitzenden, want dat is ook nog niet zeker. En als je dat al kwijt bent, dan is 16euro belachelijk veel

robbert

Citaat van: SDG op 12 maart 2014 - 12:11:33
Citaat van: Gonzalo op 12 maart 2014 - 11:25:17
http://snap.telenet.be/goed-om-weten/artikel/formule-1-op-sporting-telenet

Wauw!

Moet je natuurlijk al Telenet hebben. Als je digitale tv hebt via Belgacom (of Proximus, zoals het binnenkort gaat heten), ben je er ook vet mee.

Ik blijf maar verder doen zoals de afgelopen twee jaar. In uiterste geval van nood is er nog de RTBF. Die blijven ook dit jaar alle wedstrijden uitzenden, heb ik gezien.

inderdaad, maar wat zal er gebeuren in de nabije toekomst, met name volgend seizoen? Zullen ze dan nog blijven uitzenden? Want er was nu al twijfel of ze nog gingen doordoen of niet. Maar dat is nog ver natuurlijk :)

Kootje

Heeee !!!

Het gaat hier over Sport1, dus euh ... will;en jullie wel on-topic blijven!  >:(



:P :D ;D

robbert

Citaat van: Kootje op 12 maart 2014 - 18:16:59
Heeee !!!

Het gaat hier over Sport1, dus euh ... will;en jullie wel on-topic blijven!  >:(



:P :D ;D

ok, mss een idee om een topic te openen over f1 op tv algemeen

Edwin90

Citaat van: gloudiesaurus op 12 maart 2014 - 16:29:51
Citaat van: Edwin90 op 12 maart 2014 - 15:15:21
Ik heb het Zondag aangemeld, een kwartiertje later werkte het allemaal. :)

En ik wacht al sinds zaterdag  :D
Welke provider heb je? Ik KPN...

Ik zit bij Ziggo. Ervaring is dat die altijd wel snel zijn met wijzigingen.  :)

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 12 maart 2014 - 20:33:04
Citaat van: gloudiesaurus op 12 maart 2014 - 16:29:51
Citaat van: Edwin90 op 12 maart 2014 - 15:15:21
Ik heb het Zondag aangemeld, een kwartiertje later werkte het allemaal. :)

En ik wacht al sinds zaterdag  :D
Welke provider heb je? Ik KPN...

Ik zit bij Ziggo. Ervaring is dat die altijd wel snel zijn met wijzigingen.  :)

Ook Ziggo hier, aanmelden gaat idd vliegensvlug. Nu nog niet want het is er nog gratis  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Arthur

Eerst vrije training kijken met Van Dam en dan Quali met Mol. Kan ik eens goed vergelijken of Van Dam zich verbetert en hoe Mol er voor staat na een jaar afwezigheid ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Benja

Toch even melden dat je met een abonnement bij Sporting Telenet ook het kanaal MotorsTV erbij krijgt.

Daar tonen ze toch wel veel interessante reeksen (meestal live) zoals V8 Supercars, TUSSC, Blancpain, WEC, Nascar. (En le Mans en Renault World series kan je volgen via Eurosport.)

Om die reden alleen zou ik niet meer zonder Sporting Telenet kunnen. Nu de F1 er bij komt wordt dat nog beter.

Maar er is 1 grote leegte: de GP2. Dit is een reeks die ik echt wil volgen (zeker nu Stoffel Vandoorne mee rijdt) maar geen enkele zenden in Belgie zendt dit uit. Hopelijk beseft Telenet dat hiermee abonnees kunnen gewonnen worden en zenden ze dit ook uit.

Gonzalo

Citaat van: Benja op 13 maart 2014 - 02:56:56
Toch even melden dat je met een abonnement bij Sporting Telenet ook het kanaal MotorsTV erbij krijgt.

Daar tonen ze toch wel veel interessante reeksen (meestal live) zoals V8 Supercars, TUSSC, Blancpain, WEC, Nascar. (En le Mans en Renault World series kan je volgen via Eurosport.)

Om die reden alleen zou ik niet meer zonder Sporting Telenet kunnen. Nu de F1 er bij komt wordt dat nog beter.

Maar er is 1 grote leegte: de GP2. Dit is een reeks die ik echt wil volgen (zeker nu Stoffel Vandoorne mee rijdt) maar geen enkele zenden in Belgie zendt dit uit. Hopelijk beseft Telenet dat hiermee abonnees kunnen gewonnen worden en zenden ze dit ook uit.
Geven ze Nascar en V8 live op Motors TV? Dat wist ik helemaal niet :D

T.Nuvolari

Ik heb een abbo op Rio en daar zit motors TV ook in dus...