Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

robbert

aha, goed nieuws, en wat is de kostprijs dan daarvan?

T.Nuvolari

€ 16,45 per maand voor sporting telenet of dagpas van € 9,95. Twijfel nog.

SDG

Citaat van: Gonzalo op 12 maart 2014 - 11:25:17
http://snap.telenet.be/goed-om-weten/artikel/formule-1-op-sporting-telenet

Wauw!

Moet je natuurlijk al Telenet hebben. Als je digitale tv hebt via Belgacom (of Proximus, zoals het binnenkort gaat heten), ben je er ook vet mee.

Ik blijf maar verder doen zoals de afgelopen twee jaar. In uiterste geval van nood is er nog de RTBF. Die blijven ook dit jaar alle wedstrijden uitzenden, heb ik gezien.

Gonzalo

Ik weet niet hoe het in Nederland (of ben je Vlaming?) zit, maar ik schat dat hier zowat 60-70% van de Vlamingen Telenet heeft.

Het pakket op zich is ook niet heel duur, 16,50 euro per maand dacht ik. Zit ook Belgisch, Nederlands, Engels... voetbal in en de NBA enzoverder enzovoort.

Ik twijfelde nog, maar neem nu zeker een abonnement.

T.Nuvolari

Ik zie te weinig naar al die aangeboden sporten en enkel voor F1 16,5 euro uitgeven per maand...

SDG

Citaat van: M@rc op 12 maart 2014 - 12:25:17
Ik zie te weinig naar al die aangeboden sporten en enkel voor F1 16,5 euro uitgeven per maand...

Idem. Ik zit nu bij Belgacom voor telefoon/internet/digitale tv - waar ik voor de rest zeer tevreden over ben - en zolang ik alternatieven heb om naar F1 te zien, ga ik niet veranderen. Auto- en motorsport is per slot van rekening het enige wat ik volg, andere sporten interesseren mij niet.

T.Nuvolari

Grappige is dat mijn vrouw me nu probeert te overtuigen van een abbo te nemen op Sporting Telenet, terwijl ze zelf niks van sport volgt.  :)

Kootje


gloudiesaurus

Hopelijk heb ik wel op tijd toegang tot Sport1 met mijn proefabbonement. Heb me zaterdag aangemeld maar kan nog niet kijken. Hopelijk zijn ze op tijd voor de Grand-Prix ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Maak je geen zorgen Peter, dezemaand is Sport1 Select HD zender vd maand en dus sowieso te ontvangen.

T.Nuvolari


NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 12 maart 2014 - 13:51:09
Maak je geen zorgen Peter, dezemaand is Sport1 Select HD zender vd maand en dus sowieso te ontvangen.

I know maar ik heb KPN en dan is de gratis zender Sport1 niet in HD. Ik kijk graag HD, vandaar het proefabonnement  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

jende

Ik krijg sport1 gratis via mijn werk  :P
Lucky me

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is