Het 'Formule 1 uitzendingen op TV' topic!

Gestart door Arthur, 26 november 2013 - 21:32:05

« vorige - volgende »

BBC gaat over naar een ander open kanaal [voor de meesten wss niet via kabel beschikbaar] dus wat gaan jullie doen?

1 Ik ga helemaal over naar RTL [indien beschikbaar] en neem Werbung voor lief
2 (10%)
2 Ik ga/blijf streamen incl. Chanel 4
5 (25%)
3 Ik kijk of Ziggo Sport alles gaat uitzenden en beslis afhankelijk daarvan
6 (30%)
4 Ik ga direct voor Sport Totaal
7 (35%)

Totaal aantal stemmen: 20

Kootje

Citaat van: Tuesday op 08 maart 2014 - 20:24:38
Dat zou normaal niet moeten kunnen, 3x een proefabonnement achter elkaar. Daar zou ik voor dit jaar niet weer van uit gaan.

Dat dacht ik dus ook, maar 'n week of 2 nadat m'n eerste proefabbo verlopen was belden ze me op of ik 'n proefabbo Sport1 = Film1 wou voor €7,50 pm. Dus ik zeg die gasten: "Dat zou ik wel willen, maar ik heb nog maar net m'n Sport1 abbo de deur uit gedaan en dat was ook al zo'n proefabbo." "Geen probleem", was hun antwoord, "Dit is 'n nieuwe aanbieding." Dus ja ... dat heb ik niet laten schieten, want RTL+ was ik na één race al spuugzat. Nadat dat 2e abbo afgelopen was heb ik zelf de stoute schoenen aan getrokken en niet veel later weer Sport1 besteld. En ook toen kreeg ik doodleuk te horen: "Nou dan heeft u geluk, want we hebben nu net 'n aanbiedingsactie van 3 maanden voor slechts €5,- pm." Dus ik zeg: "Das mooi, doet mij die maar:, en je be begrijpt dat ik bijna in m'n broek zeek van het lachen. ;D

0634

Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 00:02:18
Bedenk wel dat er een maand opzegtermijn is. Dat kan nog roet in het welbekende eten gooien...
Hoe bedoel je?

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 08:39:35
Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 00:02:18
Bedenk wel dat er een maand opzegtermijn is. Dat kan nog roet in het welbekende eten gooien...
Hoe bedoel je?

Ja ... die snap ik ook niet helemaal, aangezien dat alleen geld voor abonnementen, niet voor losse races. Voor losse races heb je wel 'n interactieve decoder nodig, en die kunnen vrij prijzig zijn. Afhhankelijk van het type decoder en het TV abbo dat je neemt, kosten die dingen bij Ziggo tussen de €50,= en €150,- dus dat is wel iets om rekening mee te houden, tenzij je zo'n ding al hebt natuurlijk. ;)

0634

Yup, heb ik al, dus dat is niet zo'n punt op zich. Wat wel een punt is is dat ik kwali's wil zien en dat Sport 1 ook nog wel wat dingen heeft die ik aardig vind. Dus ik twijfel nog wat.

Arthur

Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 10:00:03
Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 08:39:35
Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 00:02:18
Bedenk wel dat er een maand opzegtermijn is. Dat kan nog roet in het welbekende eten gooien...
Hoe bedoel je?

Ja ... die snap ik ook niet helemaal, aangezien dat alleen geld voor abonnementen, niet voor losse races. Voor losse races heb je wel 'n interactieve decoder nodig, en die kunnen vrij prijzig zijn. Afhhankelijk van het type decoder en het TV abbo dat je neemt, kosten die dingen bij Ziggo tussen de €50,= en €150,- dus dat is wel iets om rekening mee te houden, tenzij je zo'n ding al hebt natuurlijk. ;)

Mijn antwoord was gericht op een abonnement, niet op losse races uiteraard.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Kootje

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 10:22:19
Yup, heb ik al, dus dat is niet zo'n punt op zich. Wat wel een punt is is dat ik kwali's wil zien en dat Sport 1 ook nog wel wat dingen heeft die ik aardig vind. Dus ik twijfel nog wat.

Tsja ... als jedie ook allemaal los moet bestellen, dan wordt het ineens toch 'n dure grap.



Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 11:05:20
Mijn antwoord was gericht op een abonnement, niet op losse races uiteraard.

Zo'n idee had ik al, je lijkt me slim genoeg om dat zelf ook te beseffen, maar de plaats van je post deed vermoeden dat je op Jeroen reageerde. Vandaar onze verwarring. ;)

Arthur

Deze maand is Sport 1 gratis. Dus wacht ik [mogelijk] even tot het eind van de maand met het aanmelden voor het proefabbo. Tenzij het me weer eens ontbreekt aan geduld ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Jehoentelaar

Goede stream van Sky + HDMI-kabel = winning. 8)

0634

Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 13:35:58
Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 10:22:19
Yup, heb ik al, dus dat is niet zo'n punt op zich. Wat wel een punt is is dat ik kwali's wil zien en dat Sport 1 ook nog wel wat dingen heeft die ik aardig vind. Dus ik twijfel nog wat.

Tsja ... als jedie ook allemaal los moet bestellen, dan wordt het ineens toch 'n dure grap.

Naah, dat ga ik niet doen. Maar vind het wel een leuke bijkomstigheid bij zo'n abonnement.

Arthur

Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 17:06:50
Citaat van: Kootje op 09 maart 2014 - 13:35:58
Citaat van: Jeroen op 09 maart 2014 - 10:22:19
Yup, heb ik al, dus dat is niet zo'n punt op zich. Wat wel een punt is is dat ik kwali's wil zien en dat Sport 1 ook nog wel wat dingen heeft die ik aardig vind. Dus ik twijfel nog wat.

Tsja ... als jedie ook allemaal los moet bestellen, dan wordt het ineens toch 'n dure grap.

Naah, dat ga ik niet doen. Maar vind het wel een leuke bijkomstigheid bij zo'n abonnement.

Toch maar een abo?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Voor de Ziggo klanten, vanaf dit jaar krijg je ook gratis Sport1Go (en volgens mij ook Sport1 F1) erbij. Dit betekend dat je Sport1 kunt bekijken via je tablet of via de Sport1 site. Opzich niet zo heel spannend, maar wat ik wel wil/ga proberen. Is op de tablet dat Pitlane kanaal erbij houden. Daar worden namelijk extra radioberichten uitgezonden.  :)

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 09 maart 2014 - 17:33:39
Voor de Ziggo klanten, vanaf dit jaar krijg je ook gratis Sport1Go (en volgens mij ook Sport1 F1) erbij. Dit betekend dat je Sport1 kunt bekijken via je tablet of via de Sport1 site. Opzich niet zo heel spannend, maar wat ik wel wil/ga proberen. Is op de tablet dat Pitlane kanaal erbij houden. Daar worden namelijk extra radioberichten uitgezonden.  :)

Via je tablet is niet via je laptop volgens mij?
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 18:12:08
Citaat van: Edwin90 op 09 maart 2014 - 17:33:39
Voor de Ziggo klanten, vanaf dit jaar krijg je ook gratis Sport1Go (en volgens mij ook Sport1 F1) erbij. Dit betekend dat je Sport1 kunt bekijken via je tablet of via de Sport1 site. Opzich niet zo heel spannend, maar wat ik wel wil/ga proberen. Is op de tablet dat Pitlane kanaal erbij houden. Daar worden namelijk extra radioberichten uitgezonden.  :)

Via je tablet is niet via je laptop volgens mij?

Heb het net even geprobeerd, je kunt met je Ziggo account gewoon inloggen op zowel de app (tablet) als op de website (laptop).

Arthur

Citaat van: Edwin90 op 09 maart 2014 - 18:15:30
Citaat van: Arthur op 09 maart 2014 - 18:12:08
Citaat van: Edwin90 op 09 maart 2014 - 17:33:39
Voor de Ziggo klanten, vanaf dit jaar krijg je ook gratis Sport1Go (en volgens mij ook Sport1 F1) erbij. Dit betekend dat je Sport1 kunt bekijken via je tablet of via de Sport1 site. Opzich niet zo heel spannend, maar wat ik wel wil/ga proberen. Is op de tablet dat Pitlane kanaal erbij houden. Daar worden namelijk extra radioberichten uitgezonden.  :)

Via je tablet is niet via je laptop volgens mij?

Bedankt voor de info!! Leuk dat het mogelijk is maar het zal toch wel een abo worden. Met of zonder die extra's ;)

Heb het net even geprobeerd, je kunt met je Ziggo account gewoon inloggen op zowel de app (tablet) als op de website (laptop).
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel