teamopstelling 2014

Gestart door wilfried66, 26 november 2013 - 11:11:43

« vorige - volgende »

wilfried66

Hier is mijn idee hoe de teamopstelling is in 2014
RED BULL:Vettel en Ricciardo
McLAREN : Buttton en Magnussen
MERCEDES : Rosberg en Hamilton
FERRARI : Raikonnen en Alonso
LOTUS : Grosjean en Maldonado
TORO ROSSO: Kvyat en Vergne
FORCE INDIA F1:Hulkenberg en Perez
Sauber:Sutil en Sirothin
WILLIAMS : Massa en Bottas
Caterham Kovalainen en Ericson
Marussia: Bianchi en Chilton
Wat denken jullie ervan?

Perton

LOTUS: Grosjean en Maldonado
FORCE INDIA: Hülkenberg en Pérez
Sauber: Sutil en Gutiérrez (Sirotkin als derde rijder)
Caterham: Van der Garde en of Kovalainen, of Ericsson (afhankelijk van hoeveel geld ze nou echt nodig hebben)
Marussia: Bianchi en Chilton


(Heb even alleen de teams gedaan waar nog stoeltjes vrij zijn).


Mocht Lotus toch slim zijn en voor Pérez kiezen (écht slim is natuurlijk Hülkenberg, maar goed, geld enzo), dan zie ik Sutil bij Force India blijven en Maldonado bij Sauber rijden.

wilfried66

Ok ik twijfel nog over

LOTUS ;Grosjean en Kovalainen
CATERHAM :Pic en Ericsson
SAUBER:Sutil en Maldonado

reden:LOTUS: Kovalainen gaan ze nog een kans geven en Maldonado is een te groot risico en ik denk dat de deal met Quantum rondkomt wel laat maar dat is beter den nooit
          CATERHAM : allebei vanwege geld
          SAUBER : ook vanwege geld

Sphinx

LOTUS: Grosjean en Maldonado - Deal met die oplichter Ijaz komt er niet, en Boullier gebruikt m alleen maar om meer van PDVSA los te peutern
FORCE INDIA: Hülkenberg en Pérez - Hulk voor de prestaties, Perez voor de rekeningen (en als de auto goed is misschien ook prestaties)
Sauber: Sutil en Gutiérrez (Russen blazen de aftocht na niet betaald te hebben, Sirotkin mag de WSR weer in)
Caterham: Van der Garde, Ericsson (schijnbaar hebben ze geld nodig, dus Pic exit en Heikki heeft zn eigen glazen ingegooid. Misschien Rossi en [wishful thinking]Frijns als 3e rijder[/wishful thinking]
Marussia: Bianchi en Chilton.
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

gloudiesaurus

Citaat van: wilfried66 op 26 november 2013 - 11:11:43
Hier is mijn idee hoe de teamopstelling is in 2014
RED BULL:Vettel en Ricciardo
McLAREN : Buttton en Magnussen
MERCEDES : Rosberg en Hamilton
FERRARI : Raikonnen en Alonso
LOTUS : Grosjean en Maldonado
TORO ROSSO: Kvyat en Vergne
FORCE INDIA F1:Hulkenberg en Perez
Sauber:Sutil en Sirothin
WILLIAMS : Massa en Bottas
Caterham Kovalainen en Ericson
Marussia: Bianchi en Chilton
Wat denken jullie ervan?

Welkom op het forum!
Op zich ben ik het een heel eind met je eens.

Deal met Quantum geloof ik niet in, dus Lotus Grosjean en Maldonado.

Ben er nog niet zeker van of Sirotkin uiteindelijk wel bij Sauber gaat rijden. Zie daar nog wel iemand instappen, maar of dat Gutierrez is?
Misschien een kansje voor Van der Garde  :)

Bij Caterham zie ik Van der Garde sowiezo niet verdwijnen.
Ericsson zie ik ook niet echt als serieuze optie of hij moet heel veel geld meenemen.
Alexander Rossi zie ik daar nog wel terecht komen...
Kovalainen is afgeschreven, zeker na zijn twee teleurstellende GP's bij Lotus.

En Chilton zie ik ook nog wel verdwijnen voor een andere pay - driver.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Al bevestigd dus ...... hoef ik niet lang over na te denken,

RED BULL: Vettel en Ricciardo
McLAREN : Button en Magnussen
MERCEDES : Rosberg en Hamilton
FERRARI : Räikkönen en Alonso
TORO ROSSO : Kvyat en Vergne
WILLIAMS : Massa en Bottas


De overige zijn 'n stuk lastiger, maar ik doe 'n gok,

LOTUS : Grosjean en Maldonado
FORCE INDIA : Sutil en DiResta
SAUBER : Hulkenberg en Pérez
CATERHAM :  vd Garde en Ericsson
MARUSSIA : Bianchi en Guttiérez

wilfried66

Dat van Lotus en maldonado is niet zeker want PDVSA wil garanties dat er nog andere firma's geld meebrengen en dat ze dus niet alles zelf betalen

Kootje

Daarom noem ik het ook 'n gok. ;)


Welkom op de Pits btw!

T.Nuvolari

Alles wat al vaststaat laat ik gerust:

LOTUS : Grosjean en Di Resta
FORCE INDIA : Perez en Maldonado
SAUBER : Hulkenberg en Sirotkin
CATERHAM :  vd Garde en Guttierez
MARUSSIA : Bianchi en Pic

Perton

Di resta bij lotus? Interesting.

T.Nuvolari

Why not? De man kan sturen, maar heeft wat peper in zijn hol nodig. Grosjean kan daarvoor zorgen. In de figuurlijke zin natuurlijk. ;)
Afhankelijk van een deal tussen Lotus en één of andere mr. moneymaker natuurlijk. Ze hebben een goede basis en met coureurs van niks kom je nergens, dat hebben ze reeds mogen ondervinden.

Perton

Jawel, maar ik vroeg me af hoe je het voor je zeg, aangezien er niet echt een deal lijkt te komen, vandaar dat ik er wat verrast over was.
Wat natuurlijk wel zo is... stel Hülkenberg kiest deze week of volgende week eieren voor zijn geld en tekent weet ik het waar, evenals Pérez en Maldonado die het toch niet met Lotus zien zitten, en even later weet Lotus alsnog ergens geld vandaan te krijgen... Di Resta heeft toch geen zitje voor volgend jaar, dus is dan wel beschikbaar.

Het is nu ik erover nadenken eigenlijk niet eens zo'n heel gekke gedachte van je. Ik zie het niet gebeuren, vooral omdat ik Lotus geen geld zie krijgen tenzij van Pérez of Maldonado, maar het is eigenlijk best wel een interessant scenario. (Behalve dat ik Di Resta gewoon uit de Formule 1 wil hebben, maar goed)

Jozef

Citaat van: Perton op 27 november 2013 - 00:35:45
Jawel, maar ik vroeg me af hoe je het voor je zeg, aangezien er niet echt een deal lijkt te komen, vandaar dat ik er wat verrast over was.
Wat natuurlijk wel zo is... stel Hülkenberg kiest deze week of volgende week eieren voor zijn geld en tekent weet ik het waar, evenals Pérez en Maldonado die het toch niet met Lotus zien zitten, en even later weet Lotus alsnog ergens geld vandaan te krijgen... Di Resta heeft toch geen zitje voor volgend jaar, dus is dan wel beschikbaar.

Het is nu ik erover nadenken eigenlijk niet eens zo'n heel gekke gedachte van je. Ik zie het niet gebeuren, vooral omdat ik Lotus geen geld zie krijgen tenzij van Pérez of Maldonado, maar het is eigenlijk best wel een interessant scenario. (Behalve dat ik Di Resta gewoon uit de Formule 1 wil hebben, maar goed)

Niks persoonlijk bedoel, maar deze post is wel een beetje grappig. Je noemt vier condities waaraan moet worden voldaan (Hülkenberg, Pérez en Maldonado kiezen niet voor Lotus, en Lotus vindt geld) en dan vind je het een logische gedachte? :P

Figge

Di Resta naar Lotus? Nee toch. Lotus wil gewoon geld. Mocht Quantum niet met geld komen dan zie ik zelfs een combi van Perez en Maldonado nog instappen bij Lotus, gezien de uitspraak van Grojean in Brazilië.

Perton

Ik zeg niet dat ik het een logische gedachte vind maar een interessant scenario. Ik zie het ook niet gebeuren, maar het is natuurlijk wel een scenario dat plaats zou kunnen vinden als er hele hele hele gekke dingen gebeuren. Het was gewoon wat gefilosofeer n.a.v. m@rc zijn post. ;)