Seizoen 2014 Wie doet het commentaar bij Sport 1?

Gestart door Arthur, 24 november 2013 - 23:17:26

« vorige - volgende »

Wie gaat het worden?

Ronald van Dam [Never change a winning team!]
0 (0%)
Olav Mol [Vanuit de bezemkast?]
7 (87.5%)
Allard Kalff [Ervaring genoeg als pitreporter]
0 (0%)
Ruud ter Weijden [met publiek vanuit de studio]
0 (0%)
Iemand anders....
1 (12.5%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 24 mei 2014 - 00:17:26

SDG

Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 06:46:45
Naja beetje losjes en humoristisch mag het wel zijn toch?

Dit soort van humor is zijn houdbaarheidsdatum allang voorbij. Net als de flauwe grapjes over de naam van Kalff zelf, terzijde.

Wings

Het zal mij weinig uitmaken wie komend seizoen als schietschijf fungeert. Beiden zijn geen hoogvliegers en beperkt in hun mogelijkheden. Wat het is geweest zal het nooit meer worden. Komend seizoen ga ik het beter inrichten wat betreft Sport 1/BBC/RTLD. Misschien toch maar eens wennen aan dat Duits. ;) Maar Sport 1 krijgt van mij een dikke onvoldoende.

Perton

Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 06:46:45
Naja beetje losjes en humoristisch mag het wel zijn toch?
Jawel, maar het moet niet ten koste gaan van je objectiviteit, en dat gaat het bij Kalff vaak wel. Je merkt gewoon wie hij graag moet en wie niet.

NielsD

Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 09:47:46
Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 06:46:45
Naja beetje losjes en humoristisch mag het wel zijn toch?
Jawel, maar het moet niet ten koste gaan van je objectiviteit, en dat gaat het bij Kalff vaak wel. Je merkt gewoon wie hij graag moet en wie niet.

Ja, dat klopt en daarbij komt dat-ie een bepaalde manier van praten heeft die mij op een gegeven moment echt gaat irriteren. Nee, Kalff mogen ze sowieso overslaan.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

LucvanDijk

Ik denk dat, na een seizoen Van Dam, Mol komend seizoen wel eens wat minder kritiek over zich heen zou kunnen krijgen. Ook ik hoop dat Mol terugkeert en dan het liefst met duocommentaar. Dat zal er ook bij mij niet voor zorgen dat ik opeens alle races op Sport 1 ga kijken, maar dat zou de races, waarbij ik door 'geen zenders waar F1 op is' aan Sport 1 vastzit wel wat draaglijker maken.

Al zouden ze van mij het geld voor een tweede commentator ook mogen besparen en dan een pitreporter ter plaatse sturen, maar dat is wel erg onrealistisch.

Matthijs

Het prettige soepele commentaar van Olav Mol aangevuld met het deskundig commentaar van iemand die er écht verstand van heeft, dat zou mijn ideaalbeeld zijn. Dan mag Olav Mol aan de leek uitleggen wat DRS ook alweer is, en de expert kan de gevorderden de verschillende strategieën en acties uitleggen. Iedereen blij. Dat in combinatie met HD: daar wil ik wel 15 euro per maand aan uitgeven.

Jehoentelaar

Van mij mag Mol het gaan doen, maar ik betaal toch niet voor Sport1 dus het maakt uiteindelijk weinig uit.

Gerard

Ronald van Dam [Never change a winning team!]

;D ;D ;D

Ik kijk toch niet naar Sport 1, dus het zal mij jeuken...

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton

Hopelijk gaan ze wel door met duo commentaar. Dus ik ben vooralsnog niet direct in een jubelstemming

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Perton


Wings

Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 09:47:46
Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 06:46:45
Naja beetje losjes en humoristisch mag het wel zijn toch?
Jawel, maar het moet niet ten koste gaan van je objectiviteit, en dat gaat het bij Kalff vaak wel. Je merkt gewoon wie hij graag moet en wie niet.

Bij Mol was dat niet minder en ook de BBC levert vaak een mening die Brits kleurt. Ik denk dat geen enkele commentator die affiniteit heeft met de sport verslag doet zonder er iets van te vinden. Lijkt me een -haast- onmogelijk opgave.

SDG

Citaat van: Wings op 25 november 2013 - 16:22:55
Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 09:47:46
Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 06:46:45
Naja beetje losjes en humoristisch mag het wel zijn toch?
Jawel, maar het moet niet ten koste gaan van je objectiviteit, en dat gaat het bij Kalff vaak wel. Je merkt gewoon wie hij graag moet en wie niet.

Bij Mol was dat niet minder en ook de BBC levert vaak een mening die Brits kleurt. Ik denk dat geen enkele commentator die affiniteit heeft met de sport verslag doet zonder er iets van te vinden. Lijkt me een -haast- onmogelijk opgave.

Er is ook een verschil tussen een wat chauvinistische toets en zo'n oerdomme Duitsermop die totaal uit de tijd is. Komaan zeg, de oorlog is ondertussen al bijna zeventig jaar voorbij. In Vlaanderen hoor je ook nog regelmatig zo van die domme Ollandermoppen die gewoon berusten op clichés en platitudes. Meestal dan nog uit de mond van mensen die denken dat figuren als Paul De Leeuw of Johan Boskamp model staan voor de gemiddelde Nederlander.

0634

Citaat van: Wings op 25 november 2013 - 16:22:55
Citaat van: Perton op 25 november 2013 - 09:47:46
Citaat van: NielsD op 25 november 2013 - 06:46:45
Naja beetje losjes en humoristisch mag het wel zijn toch?
Jawel, maar het moet niet ten koste gaan van je objectiviteit, en dat gaat het bij Kalff vaak wel. Je merkt gewoon wie hij graag moet en wie niet.

Bij Mol was dat niet minder en ook de BBC levert vaak een mening die Brits kleurt. Ik denk dat geen enkele commentator die affiniteit heeft met de sport verslag doet zonder er iets van te vinden. Lijkt me een -haast- onmogelijk opgave.

Ik denk dat objectiviteit sowieso niet bestaat.