Interlagos: Cijfer voor de race

Gestart door 0634, 24 november 2013 - 18:50:09

« vorige - volgende »

Wat vond je ervan?

10
0 (0%)
9
1 (4.5%)
8
8 (36.4%)
7
10 (45.5%)
6
3 (13.6%)
5
0 (0%)
4
0 (0%)
3
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 17

0634

Zeg t maar. Ik ga voor een 6.5. Maak er een 7 van dit keer.

LucvanDijk

Ik heb me uitstekend vermaakt de hele race. Geef 't wel een acht.

janke

Some things are too important to be left in the past.

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Sabai

Een 8 vond het weer een leuke race op deze geniale baan.

Perton

Zesje..vooraan was het na de eerste paar ronden wel bekeken. Daarachter wel ok maar niet meer dan dat. Vooruit een 6+

0634

Ow, en wat een pluspunt is: eindelijk weer eens een full on blow up gezien!

Arthur

Een 6 deze keer. Vettel was Rosberg snel voorbij dus dat was beslist. Verder veel hetzelfde inhalen en bitter weinige spannende akties. Als er dit weekend buien hadden moeten vallen was het juist nu. Dus ook dat viel tegen. Volgend jaar beter.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Edwin90

Acht, genoeg leuke acties gezien. Heb me prima vermaakt.

Maikel0230

8

Ik heb het gezegd: "Interlagos stelt zelden teleur"

Toch zit het me dwars hoe dom men kan zijn om hier twee DRS zones te gebruiken. Dat heeft deze baan niet nodig.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

0634

Van mij hoef je er hier geen een te doen. Net als bv Canada. Door de layout van deze banen kan je zonder DRS ook inhalen. Uiteraard iets lastiger, maar dat maakt niet uit: het kan gewoon.

NielsD

Negen, vond het weer een lekkere race om naar te kijken. Veel actie, chaos en mooie uitslag.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Fabian

Klein zeventje. Eerste gedeelte was leuk met veel actie en een heerlijke plof van Grosjean. Tweede helft van de race viel wat tegen, maar al met al een aardige race en een leuke afsluiter.

Franky R.

Een zeven.


Minder mat en saai dan Austin. De dreiging van regen maakte het spannend.

Gerard

Een 6... Eerste ronde was leuk, daarna kakte het weer in.
.