Het laatste topstoeltje: wie moet er in de McLaren rijden?

Gestart door 0634, 10 november 2013 - 19:44:21

« vorige - volgende »

Zeg t maar. Wie moet er naast JB rijden?

Sergio Perez
8 (57.1%)
Kevin Magnussen
3 (21.4%)
Nico Hulkenberg
3 (21.4%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

0634

Citaat van: Gerard op 12 november 2013 - 19:33:48
Citaat van: Franky R. op 11 november 2013 - 19:03:34
Ik zeg Magnussen...Nieuw bloed in de F1 is altijd verfrissend.
En in de tijd van Alonso en Webber waren de auto's niet zo 'kogelvrij', Gerard. Als 95% van de auto's aan de finish komt, kun je veel minder opvallen.


Ja, GvdG viel op in Spa...Maar het was mooier en nuttiger geweest, als hij op de zondag zo positief in beeld kwam.
Das waar, de betrouwbaarheid tegenwoordig is belachelijk goed....

Dat vind ik soms wel jammer hoor. Er mogen best een wat motoren ploffen. Adds to the drama...

Franky R.

@Jeroen,
Wellicht dat je volgend jaar op je wenken wordt bedient met die turbomotoren?  :)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 13 november 2013 - 08:13:52
@Jeroen,
Wellicht dat je volgend jaar op je wenken wordt bedient met die turbomotoren?  :)
Ik hoop het. Een mooie plof is nooit mis.

Buxoq

Wat ik als ik het me goed herinner ergens gelezen heb is dat Perez blijkbaar geen goede feedback geeft en Mclaren is daar schijnbaar niet zo heel blij mee en daarom zien mensen in het team hem liever vervangen worden. Nogmaals ik weet niet of het klopt maar ik heb het ergens gelezen.

Sabai


NielsD

Goed, dit bericht zie ik dan ook maar als officiƫle bevestiging over Magnussen die volgend seizoen bij McLaren begint.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

tja, als je geen kritiek mag geven op je werkgever.....
m.a.w. als je eruit gekickt wordt op het moment at je kritiek hebt.... moet je er dan nog wel WILLEN rijden?


NielsD

Citaat van: Gerard op 13 november 2013 - 16:08:08
tja, als je geen kritiek mag geven op je werkgever.....
m.a.w. als je eruit gekickt wordt op het moment at je kritiek hebt.... moet je er dan nog wel WILLEN rijden?

Deze zin zegt mij in principe alles..

CitaatPerez liet verder weten dat hij al om zich heen aan het kijken is voor volgend jaar. "Ik ben momenteel aan het kijken wat de beste optie is voor mijn toekomst.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

0634

Citaat van: Gerard op 13 november 2013 - 16:08:08
tja, als je geen kritiek mag geven op je werkgever.....
m.a.w. als je eruit gekickt wordt op het moment at je kritiek hebt.... moet je er dan nog wel WILLEN rijden?
Ligt eraan wat voor kritiek natuurlijk en hoe je die uit. Ik vind het wel apart dat hij op zijn 23e stelt dat de organisatie van een team als McLaren niet goed is. Misschien heeft ie wel gelijk hoor, kan ik niet beoordelen, maar of hij nou precies de persoon is die als jong ventje dat soort dingen moet gaan roepen, dat weet ik niet.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna



Jehoentelaar

Netjes hoor, op Twitter (serieus). Hoop dat 'ie nog een plekje krijgt elders.

NielsD

Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

SDG

Volgend jaar dus mogelijk geen enkele Mexicaan meer in de Formule 1? Denken jullie dat dit eventueel consequenties kan hebben voor de geplande Mexicaanse Grote Prijs?