Het laatste topstoeltje: wie moet er in de McLaren rijden?

Gestart door 0634, 10 november 2013 - 19:44:21

« vorige - volgende »

Zeg t maar. Wie moet er naast JB rijden?

Sergio Perez
8 (57.1%)
Kevin Magnussen
3 (21.4%)
Nico Hulkenberg
3 (21.4%)
Fernando Alonso
0 (0%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 10

0634

Het lijkt op een 'race' tussen Perez en Magnusson. Maar wie zou jij erin zetten als je het zou mogen zeggen?

Kootje

Omdat het tussen Pérez en Magnusson gaat, heb ik voor Perez gekozen. Hij heeft niet veel onder gedaan voor Button, enige oorzaak vd matige resultaten is de gebrekkige auto. Hem kun je niets aanrekenen, dus verdiend hij het imo niet om na slechts een seizoen aan de kant gezet te worden.

Maar .... als ik teambaas zou zijn en kon contracteren wie ik wou, dan zou ik voor Hulk gaan. Ik denk namelijk nog steeds dat dat in potentie 'n toekomstig WK is, mits hij het juiste materiaal onder z'n kont krijgt. Maar ja .... die lijkt op weg naar Lotus, dus dat is geen optie.

Matthijs

MagnussEn, het is namelijk een Deen, geen Zweed.

Ik gun Perez een tweede seizoen want zoveel slechter dan wereldkampioen Button doet hij het niet. Ik gun Magnussen ook een stoeltje, maar niet direct als rookie bij McLaren.

0634

Ik ga zelf ook voor Perez. Niet dat ik hem onomstreden goed vind hoor, maar ook niet slecht. En de omstandigheden zijn niet eenvoudig. Naar mijn bescheiden mening verdiend de beste man een tweede jaar bij McLaren. Hopelijk in een betere auto.

Fabian

Ik ga voor Perez. Die jongen verdient nog een jaar bij McLaren. Ik zou Magnussen eerst een jaartje laten rijpen bij bijvoorbeeld Marussia.

0634

Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 20:10:12
Ik ga voor Perez. Die jongen verdient nog een jaar bij McLaren. Ik zou Magnussen eerst een jaartje laten rijpen bij bijvoorbeeld Marussia.
Toch liever een iets betere wagen. Zie ook Bianchi. Het is wel heel moeilijk om je in de slechtste auto van het veld te onderscheiden.

Sabai

Ik zou voor hulkenberg kiezen. Bij Mc Laren zouden alleen de beste moeten rijden en daar hoort Perez imho niet bij. Magnussen zouden ze kunnen proberen maar ik ken hem verder niet.

Hoewel Perez zeker geen onaardige coureur is vind ik hem geen wk in spé.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 10 november 2013 - 20:14:09
Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 20:10:12
Ik ga voor Perez. Die jongen verdient nog een jaar bij McLaren. Ik zou Magnussen eerst een jaartje laten rijpen bij bijvoorbeeld Marussia.
Toch liever een iets betere wagen. Zie ook Bianchi. Het is wel heel moeilijk om je in de slechtste auto van het veld te onderscheiden.
Ja Force India is dan misschien een optie, maar denk dat er weinig kans is om hem bij een team in de middenmoot te stallen. Dan moeten ze nu in ieder geval snel een keuze maken dan kunnen ze hem misschien nog bij Force India plaatsen. Hoe langer ze wachten hoe groter de kans dat de stoeltjes al vergeven zijn.

Wallie

Perez moet nog een jaartje blijven naar mijn idee.

Maar ik denk dat McLaren voor Magnussen kiest omdat de centjes van Carlos Slim niet gaan komen, waar McLaren toch wel op gehoopt had met het aantrekken van Perez(Telmex etc.) en dus kan Perez moven.

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

NielsD

Ik kies ook voor Perez. Vorig jaar liet-ie in de Sauber wel is vette dingen zien, moet je nagaan wat-ie dan met een topwagen kan. Nee, een jaartje extra bij McLaren gun ik hem wel.
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna

Gerard

Ik ga ook voor Perez!Haast Button vind ik hem inderdaad helemaal niet zo slecht!
Magnussen mag het eerst eens een jaartje bij Marussia of Caterham proberen, om ervaring ip te doen...

0634

Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 20:30:40
Citaat van: Jeroen op 10 november 2013 - 20:14:09
Citaat van: Fabian op 10 november 2013 - 20:10:12
Ik ga voor Perez. Die jongen verdient nog een jaar bij McLaren. Ik zou Magnussen eerst een jaartje laten rijpen bij bijvoorbeeld Marussia.
Toch liever een iets betere wagen. Zie ook Bianchi. Het is wel heel moeilijk om je in de slechtste auto van het veld te onderscheiden.
Ja Force India is dan misschien een optie, maar denk dat er weinig kans is om hem bij een team in de middenmoot te stallen. Dan moeten ze nu in ieder geval snel een keuze maken dan kunnen ze hem misschien nog bij Force India plaatsen. Hoe langer ze wachten hoe groter de kans dat de stoeltjes al vergeven zijn.

Klopt wel. Er zijn niet veel opties. Maar rijdt je helemaal achteraan is het afbraakrisico zo groot.

Fabian

Hoeft niet per definitie hoor Jeroen. Ricciardo begon ook bij HRT en groeide via Toro Rosso ook door naar RBR. Hij heeft namelijk wel het geluk bij het RBR programma te zitten, maar toch. Bianchi kan hetzelfde overkomen.


Jehoentelaar

Pérez. Redenen zijn hierboven al eens genoemd. Verdient het niet om na een jaar in een draak van een auto al afgescheept te worden. Dat onbehouwen gedoe gaat er vanzelf uit en dan is het een prima solide coureur.