Teambazen topic

Gestart door Matthijs, 25 oktober 2013 - 19:19:06

« vorige - volgende »

Matthijs

Citaat van: Franky R. op 25 oktober 2013 - 18:48:29
Want Gazprom betaalde niet, dus liet Minardi [Gian Carlo] de stickers verwijderen.
Paul Stoddart

janke

Citaat van: Matthijs op 25 oktober 2013 - 19:19:06
Citaat van: Franky R. op 25 oktober 2013 - 18:48:29
Want Gazprom betaalde niet, dus liet Minardi [Gian Carlo] de stickers verwijderen.
Paul Stoddart

En die was toch ook wel een beetje een louche figuur. Net als Tom Walkinshaw.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

IK vond die Stoddart een prachtige vent evenals Eddie Jordan. Niet van die saaie mediagetrainde teambazen. Al zullen ze vast een kleine mediatraining hebben gehad maar het waren vooral bazen die een echt racehart in bezit hadden!

janke

Citaat van: Fabian op 26 oktober 2013 - 03:27:45
IK vond die Stoddart een prachtige vent evenals Eddie Jordan. Niet van die saaie mediagetrainde teambazen. Al zullen ze vast een kleine mediatraining hebben gehad maar het waren vooral bazen die een echt racehart in bezit hadden!

Stoddart en Jordan kun je niet met elkaar vergelijken, vind ik. Maar saai waren ze inderdaad alle twee niet.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Citaat van: janke op 26 oktober 2013 - 18:59:49
Citaat van: Fabian op 26 oktober 2013 - 03:27:45
IK vond die Stoddart een prachtige vent evenals Eddie Jordan. Niet van die saaie mediagetrainde teambazen. Al zullen ze vast een kleine mediatraining hebben gehad maar het waren vooral bazen die een echt racehart in bezit hadden!

Stoddart en Jordan kun je niet met elkaar vergelijken, vind ik. Maar saai waren ze inderdaad alle twee niet.
Qua kwaliteit kun je ze niet vergelijken denk ik, maar ze stonden voor mijn gevoel bijna hetzelfde in de F1. Allebei liefhebbers.

Qaletaqa

Het zijn namen die je nooit zult vergeten, Flavio hoort daar ook bij, vind ik.

Kootje

#6
Citaat van: Fabian op 27 oktober 2013 - 00:14:28
Citaat van: janke op 26 oktober 2013 - 18:59:49
Citaat van: Fabian op 26 oktober 2013 - 03:27:45
IK vond die Stoddart een prachtige vent evenals Eddie Jordan. Niet van die saaie mediagetrainde teambazen. Al zullen ze vast een kleine mediatraining hebben gehad maar het waren vooral bazen die een echt racehart in bezit hadden!

Stoddart en Jordan kun je niet met elkaar vergelijken, vind ik. Maar saai waren ze inderdaad alle twee niet.
Qua kwaliteit kun je ze niet vergelijken denk ik, maar ze stonden voor mijn gevoel bijna hetzelfde in de F1. Allebei liefhebbers.

Idd.
En die kwaliteitsverhouding lag niet zo zeer aan de personen in kwestie, maar meer aan de middelen die de teams ter beschikking hadden.



Citaat van: Qaletaqa op 27 oktober 2013 - 01:28:34
Het zijn namen die je nooit zult vergeten, Flavio hoort daar ook bij, vind ik.

Qua naamsbekendheid wel ja.
Maar daar houd voor mij de vergelijking dan ook direct op.
Flavio had imo 'n veel zakelijkere en keiharde "over m'n lijk" mentaliteit, terwijl Stoddart en Jordan -naar de buitenwereld- het plezier voorop stelden.

0634

Ron Dennis had die mentaliteit ook. Maar zowel Briatore als Dennis kon ik wel waarderen, al zijn het klootzakken. Zijn toch karakters, iconen, zeggen mij meer dan de brave Horner, Whitmarsh of Domenicali om eerlijk te zijn.

Kootje

Das weer 'n ander verhaal.
Ik heb ook geen problemen met die "over m'n lijk" mentaliteit, sterker nog .... ik vind het 'n gemis dat Flavio (al dan niet terecht) verwijderd is uit de sport.

0634

Dat ben ik met je eens. Uitgesproken karakters (zoals overigens ook de door vele gehate Marko is) geven bij tijd en wijle wat reuring in de tent.

Fabian

De teambazen van tegenwoordig zijn saai. Horner, Domenicali, Whitmarsh zijn allemaal saai. Stoddart en Jordan waren kleurrijke types. Die mis ik af en toe wel.

0634

Precies. Niet te nadele van die kerels, want die leveren (Horner zeker) prima werk en hebben hun sporen verdiend. Maar er mag er best zo eentje af en toe eens buiten de geijkte paden lopen.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 13:30:43
Precies. Niet te nadele van die kerels, want die leveren (Horner zeker) prima werk en hebben hun sporen verdiend. Maar er mag er best zo eentje af en toe eens buiten de geijkte paden lopen.
Exact. Horner levert prachtwerk af, maar het is een saaie kerel, een grijze muis zoals de meeste.

Sabai

Citaat van: Fabian op 27 oktober 2013 - 13:35:34
Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 13:30:43
Precies. Niet te nadele van die kerels, want die leveren (Horner zeker) prima werk en hebben hun sporen verdiend. Maar er mag er best zo eentje af en toe eens buiten de geijkte paden lopen.
Exact. Horner levert prachtwerk af, maar het is een saaie kerel, een grijze muis zoals de meeste.

Beter een grijze muis, wat ik overigens niet met je eens ben, Dan een over het paard getilde egoïstische playboy als Flavio.

NielsD

Citaat van: Sabai op 27 oktober 2013 - 14:28:29
Citaat van: Fabian op 27 oktober 2013 - 13:35:34
Citaat van: Jeroen op 27 oktober 2013 - 13:30:43
Precies. Niet te nadele van die kerels, want die leveren (Horner zeker) prima werk en hebben hun sporen verdiend. Maar er mag er best zo eentje af en toe eens buiten de geijkte paden lopen.
Exact. Horner levert prachtwerk af, maar het is een saaie kerel, een grijze muis zoals de meeste.

Dan een over het paard getilde egoïstische playboy als Flavio.

Maar die zorgt wel voor leuke gates in de sport! :D
Fernando Alonso

''If you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver because we are competing, we are competing to win.'' - Ayrton Senna