Round 17: Abu Dhabi Grand Prix, Yas Marina Circuit

Gestart door Maikel0230, 28 oktober 2013 - 11:52:12

« vorige - volgende »

De kampioen is bekend maar kan iemand anders hem nog verslaan dit seizoen?

Vettel
8 (53.3%)
Webber
3 (20%)
Alonso
0 (0%)
Massa
0 (0%)
Button
0 (0%)
Pérez
0 (0%)
Räikkönen
0 (0%)
Grosjean
2 (13.3%)
Rosberg
0 (0%)
Hamilton
2 (13.3%)
Hülkenberg
0 (0%)
Gutiérrez
0 (0%)
di Resta
0 (0%)
Sutil
0 (0%)
Maldonado
0 (0%)
Bottas
0 (0%)
Vergne
0 (0%)
Ricciardo
0 (0%)
Pic
0 (0%)
van der Garde
0 (0%)
Chilton
0 (0%)
Bianchi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 12

Kootje

Mag gewoon hoor, geen enkel probleem.


De ambitie om ooit 'n zeilboot te bouwen (America's Cup) is hij iig duidelijk nog niet kwijt. Dus héél lang zal z'n verblijf in de F1 niet meer duren. Echter zegt hij hier nergens dat 2014 z'n laatste jaar zal zijn, slechts dat de toekomst ná 2014 nog niet duidelijk is. Hij kan dus net zo goed nog t/m 2020 aanblijven.

Fabian

Volgens mij heeft ie samen met Horner een contract getekend tot 2017

Jehoentelaar

Daar staat ook niet expliciet dat Newey ermee ophoudt, maar ik snap wel waar je op doelt. ;)

0634

Citaat van: Fabian op 28 oktober 2013 - 19:02:34
Volgens mij heeft ie samen met Horner een contract getekend tot 2017

Volgens mij ook. Maar daar kan ook een clausule instaan. Hij zal voor die tijd niet naar een ander team mogen, maar wellicht dat hij wel mag stoppen.

Fabian

Citaat van: Jeroen op 28 oktober 2013 - 20:08:22
Citaat van: Fabian op 28 oktober 2013 - 19:02:34
Volgens mij heeft ie samen met Horner een contract getekend tot 2017

Volgens mij ook. Maar daar kan ook een clausule instaan. Hij zal voor die tijd niet naar een ander team mogen, maar wellicht dat hij wel mag stoppen.
Dat zou goed kunnen, maar die twee zijn onafscheidelijk. Ben benieuwd wat er gebeurt als Newey stopt of als Horner stopt.

0634

Och, Brawn en Todt waren ook ooit onafscheidelijk.

Kootje

Citaat van: Fabian op 28 oktober 2013 - 20:39:12
Dat zou goed kunnen, maar die twee zijn onafscheidelijk. Ben benieuwd wat er gebeurt als Newey stopt of als Horner stopt.

Och .... dat lijkt maar zo omdat sinds Horners komst hun samenwerken, maar Newey zat al bij Red Bull voordat Horner überhaupt in de F1 kwam. Daarvoor had hij z'n sporen allang verdiend bij Williams en McLaren, terwijl Horner toen net aan GP2 begon te ruiken.

Jehoentelaar

Dan nog kan een bepaalde combinatie juist tot succes leiden. Mensen kunnen naar elkaar toe groeien, wat succes stimuleert. Trek je dat uit elkaar, is het afwachten hoe het in het vervolg gaat.

Jozef


Matthijs

Nou inderdaad. In mijn ogen is een chicane een kunstgreep, een noodzakelijk kwaad om de snelheid te verlagen. Hoe je het verzint om chicanes vanaf de tekentafel erin te plannen gaat echt boven mijn pet. En vanaf bocht 17 is het helemaal om te huilen.

In de spellen van Codemasters vind ik het circuit wel leuk om te rijden trouwens...

Jozef

Niet helemaal mee eens, de chicanes op Spa en Suzuka zijn bijvoorbeeld wel leuk. Maar die zijn dan ook echt scherp en smal. Wat niet gezegd kan worden over de gedrochten van Tilke.

Maikel0230


#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

Enzo

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2013 - 21:47:22
Citaat van: Fabian op 28 oktober 2013 - 20:39:12
Dat zou goed kunnen, maar die twee zijn onafscheidelijk. Ben benieuwd wat er gebeurt als Newey stopt of als Horner stopt.

Och .... dat lijkt maar zo omdat sinds Horners komst hun samenwerken, maar Newey zat al bij Red Bull voordat Horner überhaupt in de F1 kwam. Daarvoor had hij z'n sporen allang verdiend bij Williams en McLaren, terwijl Horner toen net aan GP2 begon te ruiken.
Las net dat Horner 10 rijderstitels en 10 constructeurstitel onder zijn leiding heeft behaald. Ook best succesvol dus.

0634

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2013 - 21:47:22
Citaat van: Fabian op 28 oktober 2013 - 20:39:12
Dat zou goed kunnen, maar die twee zijn onafscheidelijk. Ben benieuwd wat er gebeurt als Newey stopt of als Horner stopt.

Och .... dat lijkt maar zo omdat sinds Horners komst hun samenwerken, maar Newey zat al bij Red Bull voordat Horner überhaupt in de F1 kwam. Daarvoor had hij z'n sporen allang verdiend bij Williams en McLaren, terwijl Horner toen net aan GP2 begon te ruiken.

Dat is niet waar. Horner werd in 2005 teambaas van Red Bull, Newey kwam in 2006.

Edwin90

Als je de titels van Arden en MW Arden mee telt kom je een heel eind denk ik.