Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 19:41:07
Citaat van: Tuesday op 25 juni 2017 - 19:12:34
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 19:01:48
Hoezo is het anders? Alonso is kampioenmateriaal. Hij piekte toen hij naar McLaren kwam. Verder weet ik niet of hij gelaten is. Ik denk dat het buitenkant is. In de auto zit hij zich vaak te verbijten. Maar goed, pech of geen pech, de pers te woord staan hoort bij het racen. Stel Max wint en de pers weigert hem te woord te staan? Zo moet het gewoon niet zijn. Maar ook hier geen paniek maar wel een kanttekening.
Hij wint en de pers wil hem niet interviewen? dat zal Max echt aan zn reet roesten. Andersom is dat idd heel anders. De pers heeft hele andere drijfveren. Sensatie = geld.

Dat weet je als rijder. Die krijgen miljoenen betaald en de pers te woord staan hoort er bij. Stel je voor dat iedereen die boos was wegliep...
je moet het ook niet wekelijks doen. Je moet Charlie Whiting ook niet elke week verrot schelden. Maar je mag best af en toe eens totaal ziek zijn van wat dan ook. Als er af en toe eens 19 ipv 20 coureurs verschijnen voor de camera's dan lijkt me dat geen heel groot probleem.

Mickey

Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 19:39:18
Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:08:10
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

Weet je wie ook een keer direct het circuit verliet zonder iemand te woord te staan?  ;)

Nee. Vertel.

Senna inderdaad. Ook zo'n temperamentvol kereltje.  ;)

Wings


Jozef

De verplichting om na de race interviews te geven bestaat wel nog maar een paar jaar. Toen Kimi op z'n boot ging zitten in elk geval nog niet.

Van Wijk

Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:52:00
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 19:39:18
Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:08:10
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

Weet je wie ook een keer direct het circuit verliet zonder iemand te woord te staan?  ;)

Nee. Vertel.

Senna inderdaad. Ook zo'n temperamentvol kereltje.  ;)
Dat was anders: Senna schaamde zich diep over zijn eigen acteren en gaf niemand anders de schuld.
( senna vs prost monaco )
Hij wilde niemand te woord staan en was kwaad op zich zelf.

Arthur

Volgens mij kwam hij later wel weer terug [maar dat was dan wel weer te laat voor de persconferenties...]. Ik kan zo'n reactie overigens wel begrijpen, als je zo ziek bent van je eigen fout...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Van Wijk op 25 juni 2017 - 21:49:59
Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:52:00
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 19:39:18
Citaat van: Mickey op 25 juni 2017 - 19:08:10
Citaat van: Wings op 25 juni 2017 - 18:38:37
Dan nog moet hij de pers gewoon te woord staan. Vind ik persoonlijk echt minder.

Weet je wie ook een keer direct het circuit verliet zonder iemand te woord te staan?  ;)

Nee. Vertel.

Senna inderdaad. Ook zo'n temperamentvol kereltje.  ;)
Dat was anders: Senna schaamde zich diep over zijn eigen acteren en gaf niemand anders de schuld.
( senna vs prost monaco )
Hij wilde niemand te woord staan en was kwaad op zich zelf.


Klopt, maar Max deed vandaag ook weinig verkeerd...


Wings

Goed nieuws voor de Nederlander! ;)

Franky R.



Wings

Ik denk dat Wehrlein en Alonso graag met Max ruilen. ;)

Franky R.

Citaat van: Wings op 28 juni 2017 - 21:22:55
Ik denk dat Wehrlein en Alonso graag met Max ruilen. ;)
;D ;D ;D

Natuurlijk...maar uitvallen op P2 of P4 is iets anders dan uitvallen op P12 of P17...imho.

Maar in beginsel heb je gelijk.

Franky R.


Matthijs

Kansloos, Jos. Bemoei je er niet mee.