Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings

Ik lees (en zie!) toch andere dingen. Max vind de betrouwbaarheid een groter probleem dan het snelheidsverschil met Ferrari... Toro Rosso kampt eveneens met betrouwbaarheidsproblemen en definieert het als zwak punt. Rocquelin geeft toe dat Mercedes en Ferrari de lijst aanvoeren. Dus wat stoere praat tussendoor zegt mij weinig. Tot nu toe zie ik dat Red Bull veel betrouwbaarheidsproblemen heeft daardoor stukken minder ronden draaien dan hun concurrenten en de rondetijden die Max en Daniel noteren vind ik weinig indruk maken. Ik verwacht op basis van de testresultaten en het verloop geen Red Bull in Melbourne dat meestrijd om de knikkers.



gloudiesaurus

Vandaag ook groot in de Telegraaf en op RTL Boulevard met de vader van Jos en zijn ex-vrouw. Internationale media pakken het ook op. Dit is weer anti-reclame en oh zo dom.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

BMW.WilliamsF1

Ja idd, ik snap die vader van Jos ook echt niet. Ik snap dat ie mss kwaad op hem is, maar doe dat niet via de media. Hij maakt t zo alleen maar erger.

Jozef

Tja, Jos spoort zelf niet en dat zal hij van zijn vader hebben denk ik dan.

Gelukkig heeft Max de persoonlijkheid van zijn moeder.

Tuesday

Citaat van: Jozef op 04 april 2017 - 15:32:09
Tja, Jos spoort zelf niet en dat zal hij van zijn vader hebben denk ik dan.

Gelukkig heeft Max de persoonlijkheid van zijn moeder.
dat zal toch een mix van beiden zijn lijkt mij? Verder kan het ook een kwestie van opvoeding zijn. Ondanks dat Jos zelf nog geregeld in de fout gaat lijkt hij zich toch wel zn eigen gebreken en valkuilen te kennen en die bij Max iig te voorkomen. Als ik opa zo zie dan denk ik dat het bij Jos vroeger een beetje omgekeerd is gegaan.

Sphinx

Zo heel af en toe sluipt er wel eens een Jos-momentje in bij Max: zoals in Singapore het befaamde : NO! of die zeer actieve verdediging tegen de Ferrari's vorig jaar in Spa. Maar over het algemeen is Max heel rustig, kalm en berekenend. Hij mag dan het rauwe talent van zijn pa hebben, dat rustige karakter komt van moeders kant (gelukkig). Wel apart, tot Australië dit jaar had ik Max nog geen één keer een goede start in een F1 auto zien maken, hij verloor altijd een paar plaatsen die hij dan weer goed moest maken. Nu ze weer op de traditionele manier starten komt dat talent van de Verstappen tak ook weer boven
There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!

Matthijs

Citaat van: Sphinx op 04 april 2017 - 16:44:29
Nu ze weer op de traditionele manier starten komt dat talent van de Verstappen tak ook weer boven

Eén zwaluw maakt nog geen zomer.

Op zich is de Jos-mentaliteit (agressie, altijd willen winnen) geen slechte mentaliteit voor een topsporter, mits je het weet te kanaliseren. Dat lijkt Max beter te doen.

gloudiesaurus

Citaat van: BMW.WilliamsF1 op 04 april 2017 - 10:10:56
Ja idd, ik snap die vader van Jos ook echt niet. Ik snap dat ie mss kwaad op hem is, maar doe dat niet via de media. Hij maakt t zo alleen maar erger.

Ja precies, vuile was hang je niet buiten. Nu staat op de voorpagina van de Telegraaf.
Maar laat wel zien dat er echt wat mis in de familie.

Vraag me af wat dit met Max doet. Moet lastig zijn voor hem.
Denk dat Red Bull Jos de komende Grand Prix ook niet in de pitbox wil hebben. Ze willen hem sowiezo niet met een blauw oog in de pits hebben staan denk ik  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

Citaat van: Sphinx op 04 april 2017 - 16:44:29
Zo heel af en toe sluipt er wel eens een Jos-momentje in bij Max: zoals in Singapore het befaamde : NO! of die zeer actieve verdediging tegen de Ferrari's vorig jaar in Spa. Maar over het algemeen is Max heel rustig, kalm en berekenend. Hij mag dan het rauwe talent van zijn pa hebben, dat rustige karakter komt van moeders kant (gelukkig). Wel apart, tot Australië dit jaar had ik Max nog geen één keer een goede start in een F1 auto zien maken, hij verloor altijd een paar plaatsen die hij dan weer goed moest maken. Nu ze weer op de traditionele manier starten komt dat talent van de Verstappen tak ook weer boven

Op Spa en Monaco had hij dat. Maar denk dat hij daar wel van geleerd heeft.
In Singapore gaf ik hem groot gelijk en laat hij zien dat hij zijn mannetje staat.

Zijn start was goed in Melbourne ja, hopelijk kan hij dat doortrekken. Zou heel mooi zijn als hij nu Ricciardo gewoon voor kan blijven en dat hij alvast de nummer een status in het team kan afdwingen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.gppits.net/nieuws/renault_test_update_in_bahrein/

Goed nieuws voor Verstappen. Hopelijk is het onderdeel betrouwbaar, dan is het gat naar Ferrari en Mercedes alvast wat kleiner...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 17 april 2017 - 21:05:29
http://www.gppits.net/nieuws/renault_test_update_in_bahrein/

Goed nieuws voor Verstappen. Hopelijk is het onderdeel betrouwbaar, dan is het gat naar Ferrari en Mercedes alvast wat kleiner...

ja idd, maar ik vermoed dat dat gat al kleiner is dan dat ze laten uitschijnen, anders zouden ze niet kunnen volgen zoals in bahrain (kwalificatie) en china. Mss kunnnen ze nu winnen en strijden om de titel met mercedes

Fietser

Ben ik nou de enige die twijfelt of 'Bahrein' slechts te wijten was aan falende remmen?

Matthijs

Citaat van: Fietser op 18 april 2017 - 10:23:52
Ben ik nou de enige die twijfelt of 'Bahrein' slechts te wijten was aan falende remmen?
Wat zou het anders zijn?

BMW.WilliamsF1

Wat ik heb begrepen na de uitleg van Max gisteren in de uitzending van Peptalk op Ziggo Sport is er tijdens de pitstop iets te heet geworden en was er een lekkage, waardoor linksachter de rem er mee ophield.

Dus ze moeten onderzoeken hoe ze kunnen voorkomen dat die remmen te heet worden tijdens de pitstop bij een hete race :)