Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Tuesday

dit zijn zeker geen oude koeien en opa gooit het zelf de media in.

Fabian

Tja wat moet je ermee. Voor Max alleen maar vervelend dat pa en opa problemen hebben. Jammer dat het dan zo in de media gespeeld wordt, maar dat zal vast wel iets met het succes van Max te maken hebben.

Wings


C.G. de Beaufort

Ferrari-coureur Sebastian Vettel juicht de beslissing van de internationale autosportbond FIA om minder snel straffen uit te delen toe.

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/221750/vettel-opgetogen-over-vrijheid-om-te-duelleren

Hé, okay! Dan krijgen niet meer na de race dat opgestoken vingertje van Vettel tegen Max... of toch niet?

Groet,

C.G. de Beaufort


robbert

Citaat van: C.G. de Beaufort op 31 januari 2017 - 10:57:32
Ferrari-coureur Sebastian Vettel juicht de beslissing van de internationale autosportbond FIA om minder snel straffen uit te delen toe.

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/221750/vettel-opgetogen-over-vrijheid-om-te-duelleren

Hé, okay! Dan krijgen niet meer na de race dat opgestoken vingertje van Vettel tegen Max... of toch niet?

Groet,

C.G. de Beaufort

idd dan zijn we eindelijk verlost van dat vingertje richting max. Vettel kan gewoon niet verdragen dat hij de verkeerde beslissing gemaakt heeft om bij redbull te vertrekken, nu max wereldkampioen zal worden bij rbr

Tuesday

Citaat van: C.G. de Beaufort op 31 januari 2017 - 10:57:32
Ferrari-coureur Sebastian Vettel juicht de beslissing van de internationale autosportbond FIA om minder snel straffen uit te delen toe.

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/221750/vettel-opgetogen-over-vrijheid-om-te-duelleren

Hé, okay! Dan krijgen niet meer na de race dat opgestoken vingertje van Vettel tegen Max... of toch niet?

Groet,

C.G. de Beaufort
Vettel is opgetogen over de vrijheid om te duelleren, niet over het afsnijden van de baan door zn concurrenten. Verstappen zal in zo'n situatie in principe gewoon weer bestraft worden want als er duidelijk een schuldige is wordt ie nog steeds bestraft. Veel zal het allemaal niet veranderen, zolang de regels hetzelfde blijven (en zelfs recent nog zijn aangescherpt/verduidelijkt).

robbert

Citaat van: Tuesday op 31 januari 2017 - 19:01:34
Citaat van: C.G. de Beaufort op 31 januari 2017 - 10:57:32
Ferrari-coureur Sebastian Vettel juicht de beslissing van de internationale autosportbond FIA om minder snel straffen uit te delen toe.

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/221750/vettel-opgetogen-over-vrijheid-om-te-duelleren

Hé, okay! Dan krijgen niet meer na de race dat opgestoken vingertje van Vettel tegen Max... of toch niet?

Groet,

C.G. de Beaufort
Vettel is opgetogen over de vrijheid om te duelleren, niet over het afsnijden van de baan door zn concurrenten. Verstappen zal in zo'n situatie in principe gewoon weer bestraft worden want als er duidelijk een schuldige is wordt ie nog steeds bestraft. Veel zal het allemaal niet veranderen, zolang de regels hetzelfde blijven (en zelfs recent nog zijn aangescherpt/verduidelijkt).

En waarom verstappen? Ik vind dat Vettel veel agressiever rijdt dan verstappen. En gewoon omdat hij gefrustreerd is omdat verstappen beter is dan vettel

Jozef

Ja dat is wel duidelijk, 4 titels zeggen ook helemaal niks natuurlijk.

Robbert65

Citaat van: robbert op 01 februari 2017 - 11:29:19
Citaat van: Tuesday op 31 januari 2017 - 19:01:34
Citaat van: C.G. de Beaufort op 31 januari 2017 - 10:57:32
Ferrari-coureur Sebastian Vettel juicht de beslissing van de internationale autosportbond FIA om minder snel straffen uit te delen toe.

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/221750/vettel-opgetogen-over-vrijheid-om-te-duelleren

Hé, okay! Dan krijgen niet meer na de race dat opgestoken vingertje van Vettel tegen Max... of toch niet?

Groet,

C.G. de Beaufort
Vettel is opgetogen over de vrijheid om te duelleren, niet over het afsnijden van de baan door zn concurrenten. Verstappen zal in zo'n situatie in principe gewoon weer bestraft worden want als er duidelijk een schuldige is wordt ie nog steeds bestraft. Veel zal het allemaal niet veranderen, zolang de regels hetzelfde blijven (en zelfs recent nog zijn aangescherpt/verduidelijkt).

En waarom verstappen? Ik vind dat Vettel veel agressiever rijdt dan verstappen. En gewoon omdat hij gefrustreerd is omdat verstappen beter is dan vettel

Da's wel een beetje kort door de bocht beste naamgenoot.

Verstappen kan best een stukkie rijden, maar om hem na die twee jaar tot de betere rijder uit te roepen in vergelijking met een groot kampioen als Vettel, da's mij echt té kort door de bocht.

Vettel heeft in 2016 niet heel veel fraais laten zien en nu en dan behoorlijk lopen piepen, uit frustratie denk ik, maar een prutser, dat ie hij zeker niet. Max moet eerst nog maar eens één titel zien te winnen.
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

robbert

ah oei, ik dacht dat max toch iets beter was. Omdat vettel toch een hele tijd niet veel meer heeft laten zien en max verstappen toch iets meer. Maar ja die ferrari is ook geen goeie wagen é. Had beter bij redbull gebleven denk ik

Matthijs

Ik denk dat de frustratie bij Vettel in 2016 (dat die er was zijn we het wel over eens denk ik), vooral komt door teleurstellingen bij Ferrari en niet zozeer door jaloezie/aversie richting Verstappen/Red Bull.

robbert

Citaat van: Matthijs op 01 februari 2017 - 12:44:04
Ik denk dat de frustratie bij Vettel in 2016 (dat die er was zijn we het wel over eens denk ik), vooral komt door teleurstellingen bij Ferrari en niet zozeer door jaloezie/aversie richting Verstappen/Red Bull.

ja idd, mss teleurgesteld dat hij een fout gemaakt heeft om naar ferrari te trekken terwijl de italianen toch al een tijdje met alonso aan et sukkelen waren. Ik snap nog steeds niet hoe een wereldkampioen die fout kon maken. Maar ja, vergissen is menselijk zeker ;)

Jozef

Omdat hij bij Red Bull toch maar om de oren gereden werd door Ricciardo. ;)

Ardym

Hij zocht denk ik ook een andere uitdaging na zoveel jaar Red Bull. Bovendien kreeg hij veel kritiek, omdat hij alleen wereldkampioen zou kunnen worden met een Red Bull, wat natuurlijk onzin is.

Robbert65

Citaat van: robbert op 01 februari 2017 - 12:55:36
Citaat van: Matthijs op 01 februari 2017 - 12:44:04
Ik denk dat de frustratie bij Vettel in 2016 (dat die er was zijn we het wel over eens denk ik), vooral komt door teleurstellingen bij Ferrari en niet zozeer door jaloezie/aversie richting Verstappen/Red Bull.

ja idd, mss teleurgesteld dat hij een fout gemaakt heeft om naar ferrari te trekken terwijl de italianen toch al een tijdje met alonso aan et sukkelen waren. Ik snap nog steeds niet hoe een wereldkampioen die fout kon maken. Maar ja, vergissen is menselijk zeker ;)

Het is nooit fout om naar Ferrari te gaan als je de kans krijgt vind ik. Voor Ferrari formule1 rijden is toch van iedere racer de ultime natte droom dacht ik... Dat Ferrari een mindere periode heeft maakt ze niet echt het lulletje van de klas hoor...
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel