Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Wings


sjakie

Citaat van: Wings op 29 november 2016 - 19:30:56
Dat vind ik niet. Wel vind ik hem zo nu en dan overdrijven, vooral in zijn columns, maar de momenten van kritiek pakt hij ook. Dat heb ik Villeneuve niet zien doen.

Dat heeft Villeneuve wel degelijk gedaan. Het interview op Hockenheim bijvoorbeeld, waarin hij Verstappen vooral roemde over hoe hij met de banden omging en een toekomstig wereldkampioen is. Maar daar zei hij erbij dat Verstappen nog een beetje snelheid tekort kwam. Drie keer raden wat er in de media kwam.....
In 2015 liet hij ook weten dat Verstappen een goede indruk op hem had gemaakt, maar dat Sainz het meest indruk op hem had gemaakt. Gelijk het gezeik dat Villeneuve Verstappen slechter vind dan Sainz....

De bewering van Lammers, "Als Max vorig jaar bij Mercedes was begonnen, was hij vorig jaar al wereldkampioen geweest. En dit jaar opnieuw", is belachelijk en sluit naadloos aan op de uitspraak van 22 jaar geleden dat Jos Verstappen binnen 5 races Schumacher er wel onder zou krijgen....

En de kritiek die Lammers geeft, ja, die geeft 'ie alleen maar als het er wel zo vingerdik bovenop ligt dat je moeilijk anders kan. "Goed gedaan" na je wagen in de kreukels te hebben gereden zou ook niet geweldig klinken...

Wings

Volgens mij heb jij het over het interview dat hij gaf aan Ziggo Sport. Villeneuve zei in dat interview (ik doe het in eigen woorden zonder nalezen dus het kan dat het op detailniveau niet klopt) dat hij nog steeds niet overtuigd is van het talent van Max en dat hij Max teveel bejubeld wordt wat resulteert in een soort van beschermende status. Die status zou Max gebruiken of misbruiken door agressief te rijden. In dat interview zei hij inderdaad dat Max goed met zijn banden om kon gaan maar hij plaatste wel een kanttekening dat hij niet snel genoeg was. Als hij daar wat aan doet kan hij kampioen worden. Volgens mij inderdaad een interview waar hij het minst kritisch was over de Nederlander maar om nu te zeggen dat hij daar vol lof was over Max.....nou nee. Maar zoals eerder gezegd vind ik dat bij Villeneuve het glas sowieso altijd half leeg is. Dat zorgt voor een negatief aura om de persoon Villeneuve. Daarom zijn velen het stadium Villeneuve ook reeds gepasseerd.

sjakie

was inderdaad dat interview. Ik vond 'm daarin zeer positief. Het enige negatieve puntje, voor zover je het dat kunt noemen, was dat snelheidsverhaal. Dat 'tie beschermd werd vond hij juist een goed ding. En of hij wereldkampioen kon worden werd met een volmondige "yes, sure" beantwoord.
Maar helaas, alles wat enigszins negatief kon worden uitgelegd werd eruit gehaald en de rest hoorde je niets en niemand meer over...

Maar ik kijk anders tegen Villeneuve aan dan jij merk ik... Niets mis mee.


Wings

Citaat van: sjakie op 30 november 2016 - 13:56:11
was inderdaad dat interview. Ik vond 'm daarin zeer positief. Het enige negatieve puntje, voor zover je het dat kunt noemen, was dat snelheidsverhaal. Dat 'tie beschermd werd vond hij juist een goed ding. En of hij wereldkampioen kon worden werd met een volmondige "yes, sure" beantwoord.
Maar helaas, alles wat enigszins negatief kon worden uitgelegd werd eruit gehaald en de rest hoorde je niets en niemand meer over...

Maar ik kijk anders tegen Villeneuve aan dan jij merk ik... Niets mis mee.

Ik ben het niet eens dat het verkeerd is uitgelegd. Naar mijn herinneren (zojuist ook gecheckt) stond het complete interview geplaatst en is deze niet anders dan in de buitenlandse media. Ik heb zonet gekeken op Engelse, Duitse en Italiaanse F1-sites en daar vindt je dezelfde kritieken als in de Nederlandse media staan. Dus het is feitelijk onwaar dat de Nederlandse media een verkeerd of ander beeld afgeeft. De reacties onder de berichten liegen er niet om. Op Villeneuve is best veel kritiek. Maar dat is wellicht ook dé reden waarom Villeneuve wordt gevraagd naar zijn mening.

Mickey

Maakt niet uit, Vleugels. Het polariseert zo lekker weg; 'authentieke' fans slash nieuwe fans, lees: Max-fans. Bespaar je de moeite. ;) Oh wacht, nu draag ik er zelf ook aan bij. ;D

Tuesday

ik dacht, we gaan het eens over Lammers hebben, maar nu gaat het weer over Villeneuve ;)

Wings

Citaat van: Mickey op 30 november 2016 - 19:02:12
Maakt niet uit, Vleugels. Het polariseert zo lekker weg; 'authentieke' fans slash nieuwe fans, lees: Max-fans. Bespaar je de moeite. ;) Oh wacht, nu draag ik er zelf ook aan bij. ;D

Ach ja... ;) :)

Matthijs

Wat ik me vandaag afvroeg: wanneer gaat Verstappen met de afkorting VER rijden ipv VES? Of blijft deze nog een jaar verbonden aan Vergne?

Edwin90

Ik denk eerlijk gezegd dat het handiger is om hem met VES te laten rijden. Dat is nu bij het publiek bekend.

Wings

Índeed. Zo kort ik Max ook af en ik heb een hekel er aan om gewoonte bij te stellen. Wee je gebeente als hier aan wordt getornd.

Edwin90


gloudiesaurus

https://www.1limburg.nl/ongelukkige-opa-frans-max-al-maanden-niet-gezien?context=section-390

Het is weer hommeles tussen Max Verstappen en vader Frans Verstappen.
De "ruzie" tijdens de GP van Hongarije tussen beide heren is dus nog steeds bijgelegd...

Zonde dat dit steeds weer in de media moet.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings

Komkommertijd. Dan gaat het over randzaken en worden oude koeien uit de sloot getrokken. Verder weten dat Jos problemen heeft om zijn frustraties te controleren. Meer dan eens is hij het boekje te buiten gegaan.