Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Tuesday

Citaat van: FolkertE op 13 november 2016 - 14:31:34
Citaat van: Tuesday op 13 november 2016 - 14:13:34
Citaat van: gloudiesaurus op 13 november 2016 - 14:03:24
Wat zou het ironisch zijn als nu iemand anders, of beide Mercedes coureurs elkaar uitschakelen  ;D
Dat is wel allemaal in het voordeel van Rosberg, hij wordt dan wereldkampioen.
dat hebben we in het verleden vaker gezien (Senna/Prost, Schumacher/Hill), maar dat iemand die geen aanspraak maakt op de titel een titelkandidaat er af rost (in de laatste races) kan ik me niet herinneren. Wel dat coureurs hun sportieve plicht doen en punten afpakken van een titelkandidaat.
2012, Ricciardo die met Vettel botst, maar dat was 50-50.
was dat niet (Bruno) Senna? ja, dat was idd meer een race incident, in de 1e ronde en liep ook nog goed af.

FolkertE

#5836
Citaat van: Tuesday op 13 november 2016 - 15:04:25
Citaat van: FolkertE op 13 november 2016 - 14:31:34
Citaat van: Tuesday op 13 november 2016 - 14:13:34
Citaat van: gloudiesaurus op 13 november 2016 - 14:03:24
Wat zou het ironisch zijn als nu iemand anders, of beide Mercedes coureurs elkaar uitschakelen  ;D
Dat is wel allemaal in het voordeel van Rosberg, hij wordt dan wereldkampioen.
dat hebben we in het verleden vaker gezien (Senna/Prost, Schumacher/Hill), maar dat iemand die geen aanspraak maakt op de titel een titelkandidaat er af rost (in de laatste races) kan ik me niet herinneren. Wel dat coureurs hun sportieve plicht doen en punten afpakken van een titelkandidaat.
2012, Ricciardo die met Vettel botst, maar dat was 50-50.
was dat niet (Bruno) Senna? ja, dat was idd meer een race incident, in de 1e ronde en liep ook nog goed af.
Klopt, Bruno was dat inderdaad.



Zo'n scenario zou vandaag ook leuk zijn vandaag. Rosberg op P5 en ze staan op 7 punten. Of Rosberg valt uit en Hamilton word 2de. Maar het liefst eindelijk eens een overwinning voor Hamilton hier.

Wings

Dit topic kan dicht. Ode aan Max en klaar. :)

Mickey

Echt hè. Elf posities in wat, 15 ronden? Niet. Normaal.

gloudiesaurus

Fantastisch vandaag!  8) 8) 8)

Ik heb er echt van genoten. Zoals Senna in Donnington in 1993!

Jammer van die stop naar de intermediates, anders had hij Rosberg zeker voor kunnen blijven en was Abu Dhabi wat spannender geworden  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

lieven

wth!
zo zalig om naar te kijken.

Moet wel zuur zijn voor daniel...

Van Wijk

Niet alleen voor Daniel, ik denk dat iedereen weer even met twee voetjes op de grond is komen staan. Man,man, wat kan die knul sturen...

Mickey

Had 'op full wet's gestaan, zou hij de Mercs verslagen hebben. Met ruimte, durf ik te zeggen.

meatball

Dit was Senna en Schumacher niveau , als hij dit blijft volhouden en een beetje geluk heeft met zijn f1 bolide's in de toekomst zit een wereldtitel er in.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Citaat van: Mickey op 13 november 2016 - 20:55:23
Had 'op full wet's gestaan, zou hij de Mercs verslagen hebben. Met ruimte, durf ik te zeggen.

Mee eens.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Sabai

En Vettel natuurlijk weer " he pushed me off the track" Wat een knurft is dat geworden toch.

Wings

Citaat van: Sabai op 13 november 2016 - 20:58:29
En Vettel natuurlijk weer " he pushed me off the track" Wat een knurft is dat geworden toch.

Inderdaad zeg! Hij deed het eerder bij Max en bij Alonso. Maar goed, voor Seb geldt, een dag niet gezeurd is een dag niet geleefd. Overigens, geen tijd om je nickname te wijzigen? :P

Tuesday

Citaat van: Wings op 13 november 2016 - 21:06:54
Citaat van: Sabai op 13 november 2016 - 20:58:29
En Vettel natuurlijk weer " he pushed me off the track" Wat een knurft is dat geworden toch.

Inderdaad zeg! Hij deed het eerder bij Max en bij Alonso. Maar goed, voor Seb geldt, een dag niet gezeurd is een dag niet geleefd. Overigens, geen tijd om je nickname te wijzigen? :P
Alonso reageerde ook precies hetzelfde en Vettel deed het niet bij Max. Elke coureur reageerd zo, Max in zo'n geval ook. Maar Vettel bashing is een hype in NL momenteel. Hoop dat dat snel overwaaid, dan kan ik nog meer van Max genieten.

Jehoentelaar

Citaat van: meatball op 13 november 2016 - 20:56:13
Citaat van: Mickey op 13 november 2016 - 20:55:23
Had 'op full wet's gestaan, zou hij de Mercs verslagen hebben. Met ruimte, durf ik te zeggen.

Mee eens.

Ik niet, maar eigenlijk boeit het ook weinig. Weergaloos gereden vandaag. :)

gloudiesaurus

Hamilton had wel 8 seconden toen Verstappen naar binnen ging.
Rosberg had hij op wets voor gebleven, dat denk ik wel. Maar Hamilton?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is