Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65

Vat je het op als compliment dat het tijdens de rijdersbriefings vaak over jou gaat?
"Ja, ach. Ze moesten een speciale regel introduceren om mij voorbij te kunnen komen! Helemaal perfect, toch?"

http://nl.motorsport.com/f1/news/exclusief-interview-met-verstappen-ben-er-klaar-voor-om-voor-de-titel-te-strijden-846698/
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings


Tuesday

en een raar antwoord, met eigenlijk alleen maar (feitelijke) onjuistheden ;)

Wings

Lijkt me ook niet dat hij dit meent. Maar wat verwacht je ook? Volgens mij schieten de zelfbenoemde journalisten als paddestoelen uit de grond om een graantje mee te pikken.

Robbert65

Artikel komt van Motorsport.com. Daar lopen toch geen amateurs? Enfin, het is weer dat je zegt: wat moet ik ervan zeggen. Meer op de lezer dan over het onderwerp geschreven?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Beetje context ook, de twee voorgaande vragen zijn de opmaat en ik zie zo voor me hoe hij dat lachend vertelt.

gloudiesaurus

Het Verstappen topic is weer terug in het Formule 1 forum!
Het sub-forum was een leuk idee, maar het heeft niet gewerkt.

Nu op naar Brazilië  ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Maak het anders sticky [of zoiets]...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

Ja dat kan ook, maar de vele reacties staat dit topics altijd wel ergens bovenaan  ;)

http://www.gppits.net/nieuws/verstappen_hoopt_op_regen/
Ik doe alvast een regendansje!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

FolkertE

Kans op regen op zaterdag is ongeveer 50 tot 60% op zondag is het tot wel 80% gestegen.

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wings


Jehoentelaar

Dit topic is zodanig actief dat 'ie toch wel bovenaan blijft staan. Tig sticky topics is onnodig onoverzichtelijk.

Arthur

Het zijn er inmiddels ook zo veel..... Niet meer bij te houden gewoon  ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wings

Ik moet wel lachen om de commotie welke heerst omtrent het telefoontje van Toto naar Jos. Hilarisch. Toto probeert het te nuanceren en doen alsof hij begaan is met Max en Max wilt beschermen. Want stel Max rijdt tegen Lewis aan, dan is de bok vet, nou dan is de bok maar vet! Als het goed is rijden de Mercedes-rijders op eieren wetende dat als wat gebeurt (lees: touché of crash) dat grote gevolgen kan hebben in de strijd om het wereldkampioenschap. Dus bij een eventuele touché tussen Max (geldt ook voor Seb en Kimi) met één van de Mercedessen, heeft dat voor hen grotere consequenties, moeten anderen daarom maar minder fel de strijd aangaan? Mijn inziens ligt die bal juist bij de Mercedes-rijders. Als ik in een Ferrari of Red Bull zat weet ik dat dit een kans is op een dagsucces. Plant dat ding er maar naast als een gelegenheid zich voordoet!