Max Verstappen Topic

Gestart door gloudiesaurus, 16 oktober 2013 - 23:45:09

« vorige - volgende »

Robbert65

Citaat van: Arthur op 01 november 2016 - 18:19:01
Terug in dit topic. Ik heb me de afgelopen dagen terug getrokken en de berichten nog eens goed gelezen. En ja, er zijn tijdens mijn afwezigheid absoluut [door een ieder] zinnige dingen gezegd [meestal hier op dit forum] en ja, ik realiseer me achteraf ook wel dat ik die hazen beter anders had kunnen laten lopen. De achterliggende gedachte was dat ik mijn mening kracht bij wilde zetten [of onderstrepen zoals Robbert het verwoordde] maar dat achteraf beter anders had kunnen doen. Nu leidde het tot onbegrip en zonder [duidelijke] argumentatie mijnerzijds kwam het over als een voldongen feit c.q. de waarheid. Ik zal voortaan proberen iets genuanceerder te formuleren [alhoewel dat de één makkelijker af gaat dan de ander]. Van mijn kant in ieder geval no hard feelings or whatsoever.
Mooi, mooi, mooi. Alleen dat genuanceerde, dat is jammer. Ik hou wel van een beetje polemiek :D
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Wings

De tekstplanken niet afschaven zorgt voor splinters, Robbert. ;) Maar verder niks mis met ruw hout.

C.G. de Beaufort

(..)Verstappen heeft schijt aan reputaties en geeft nieuwe betekenis aan het concept 'je positie verdedigen'. Daarbij schopt hij de nodige heilige huisjes omver en trapt hij de gevestigde orde op de tenen, maar dat is blijkbaar nodig om de ingedutte Formule 1 wakker te schudden.(..)

http://www.f1today.net/nl/nieuws/f1/218889/ecclestone-kan-max-verstappen-wel-zoenen

Fantastisch gezegd. Ik hoop dat er nog meer zoals Max aan de horizon verschijnen. Krijgen we eindelijk waar de F1 voor gemaakt is....  8)

Groet,

C.G. de Beaufort



Wings

Zo sta ik er ook wel in (heb de tekst vluchtig doorgenomen). En al dat doemdenken ("wacht maar als Max kampioen kan worden, dan rossen ze hem ook van de baan....") geloof ik niet in. Die wind gaat sneller liggen dan wij wellicht denken.

Arthur

Denk ik ook, als hij het respect afgedwongen heeft en de concurrentie er zich bij neergelegd heeft gaat de storm liggen, zie andere grootheden die "als een olifant de porseleinkast binnen kwamen" en vervolgens de critici het zwijgen oplegden. 
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Mickey

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/346449/villeneuve-verstappen-ziet-het-als-computerspelletje/

Ah, daar is Jacques weer. Trololol. Kan iemand mij waarschuwen als hij in het nieuws komt en het niet over Verstappen gaat?

Tuesday

Citaat van: Mickey op 02 november 2016 - 11:45:38
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/346449/villeneuve-verstappen-ziet-het-als-computerspelletje/

Ah, daar is Jacques weer. Trololol. Kan iemand mij waarschuwen als hij in het nieuws komt en het niet over Verstappen gaat?
mwah, af en toe een kritisch geluid is niet zoveel mis mee. Ik moet zeggen dat ik het ook nog wel deels met hem eens ben. Verstappen zit nu bij een topteam en moet gewoon punten halen en eigenlijk ook gewoon meer dan zn teamgenoot. Als hij dat kan combineren met mooie actie's dan prima, maar het lijkt er nu soms op dat zn prioriteiten niet helemaal goed liggen. Hij zal meer met zn verstand moeten gaan rijden.
En Villeneuve, Lammers, Lauda, ik zou ze allemaal met een korreltje zout nemen. De mooiste vond ik overigens wel de analyse van Lammers bij Langs de Lijn, zondagavond vlak voor elf uur, waarbij hij op het eind nog heel snel ff samenvatte:  "dus hij is nog steeds de beste coureur die daar rondrijdt plus hij zorgt voor tumult ".

http://www.npo.nl/nos-langs-de-lijn/30-10-2016/RBX_NOS_4948810

Wings

Citaat van: Mickey op 02 november 2016 - 11:45:38
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/346449/villeneuve-verstappen-ziet-het-als-computerspelletje/

Ah, daar is Jacques weer. Trololol. Kan iemand mij waarschuwen als hij in het nieuws komt en het niet over Verstappen gaat?

O jij leest het nog? Eens kijken of hij zich in de toekomst ook meldt om te reageren op de successen. ;)

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 november 2016 - 18:58:37
Citaat van: Mickey op 02 november 2016 - 11:45:38
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/346449/villeneuve-verstappen-ziet-het-als-computerspelletje/

Ah, daar is Jacques weer. Trololol. Kan iemand mij waarschuwen als hij in het nieuws komt en het niet over Verstappen gaat?

O jij leest het nog? Eens kijken of hij zich in de toekomst ook meldt om te reageren op de successen. ;)
dan gaat ie zn gelijk halen ;) Hij zegt nl nergens dat Verstappen niet goed genoeg is, maar dat hij meer met zn verstand moet gaan rijden.

Wings

Op de successen heb ik hem nog niet zien reageren. Maar dat hoeft ook verder niet. Dan krijg je van die Lauda-taferelen. Verder vind ik het héél weinig toevoegen. Dat geldt trouwens ook voor de succesverhalen. Ik lees steeds minder Formule 1 sites. Een hoop stemmingmakerij. Hoeveel artikels zijn er al over de tirade Seb? Dagelijks wordt de situatie wel vanuit een andere invalshoek belicht. Erg slechte journalistiek. Leuk voor de braniemakers maar de oprecht geïnteresseerde jaag je zo weg.

Tuesday

Citaat van: Wings op 02 november 2016 - 19:22:28
Op de successen heb ik hem nog niet zien reageren. Maar dat hoeft ook verder niet. Dan krijg je van die Lauda-taferelen. Verder vind ik het héél weinig toevoegen. Dat geldt trouwens ook voor de succesverhalen. Ik lees steeds minder Formule 1 sites. Een hoop stemmingmakerij. Hoeveel artikels zijn er al over de tirade Seb? Dagelijks wordt de situatie wel vanuit een andere invalshoek belicht. Erg slechte journalistiek. Leuk voor de braniemakers maar de oprecht geïnteresseerde jaag je zo weg.
of het veel toevoegd?? net zoveel als een Lammers, Doornbos of vd Garde. Villeneuve is (oa) analist in Italië, in die zin doet ie gewoon zn werk en voegt ie wat toe aan de uitzending al daar. Of de Nederlandse pers dat allemaal over moet nemen?? Het heeft weinig nieuwswaarde, maar het lokt wel weer discussie's uit .
Dit was overigens Villeneuve's reactie na Spanje:
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/339406/villeneuve-nooit-gezegd-dat-max-niet-goed-is/

Wings

Dat lees ik ook zelden al vind ik de column van Lammers dan net wat interessanter en goed onderbouwd. Villeneuve komt met wat one-liner op basis van onvolledige info. Daar heb ik veel minder mee. Maar ik wens je veel leesplezier verder hoor. Schroom niet om te smullen en smikkelen van dit nieuws. Is ook je goed recht en daarom wordt het ook geplaatst tenslotte.

Jozef

Ik denk eerlijk gezegd dat het de media zijn die het laten voorkomen alsof Villeneuve met een oneliner komt. Als jij alleen de titel van een artikel wil lezen, zul je inderdaad die indruk krijgen.

Ik lees die artikels ook niet (net zoals de categorie "Vettel de hypocriet") maar ik vind dan ook dat je niet te veel conclusies mag trekken over die persoon. ')

Wings

#5788
Dat klopt. Maar daarom lees ik het heel vaak ook niet. Nog verschrikkelijker vind ik clickbaits. Ik loop met een grote bocht om sites die dat doen.

Jehoentelaar

Citaat van: Wings op 02 november 2016 - 19:55:16
Dat lees ik ook zelden al vind ik de column van Lammers dan net wat interessanter en goed onderbouwd. Villeneuve komt met wat one-liner op basis van onvolledige info. Daar heb ik veel minder mee. Maar ik wens je veel leesplezier verder hoor. Schroom niet om te smullen en smikkelen van dit nieuws. Is ook je goed recht en daarom wordt het ook geplaatst tenslotte.

Niet om je tegen te spreken, maar dan moet ik die columns van Lammers ook eens gaan lezen. Wat de headlines haalt qua uitspraken van hem is bij vlagen net dikke stront door een trechter. Constant op zijn teentjes getrapt als er wat over Verstappen gezegd wordt en z'n uitspraken zijn lang niet altijd goed onderbouwd. Wat dat betreft hetzelfde als Villeneuve maar met de tegenovergestelde mening. Maar ook daar geldt: wat de headlines haalt is niet het hele verhaal.